Wat is volgens jou.

DeletedUser67910

Guest
Ik moet toch zeggen dat dit belachelijke optreden van UJellyBro mijn hele waardering voor F=p.A weg heeft gekregen (al had robskee ook ies volwassener kunnen reageren)
Je had het over het in discussie gaan met een 15-jarige, ben je zelf veel ouder?

Hehe, is prima, als je een eenmalig optreden als serieus wilt opvatten, ik had zin om wat te trollen, daar is het AF toch voor, zoals ik het zo lees. :D
 

DeletedUser62766

Guest
Hehe, is prima, als je een eenmalig optreden als serieus wilt opvatten, ik had zin om wat te trollen, daar is het AF toch voor, zoals ik het zo lees. :D

Als stamleider jezelf zo presenteren kan echt niet, en dit is btw echt een van de meest beroerde motivaties om het forum op te zoeken ooit.
 

DeletedUser33669

Guest
Heerlijk dit, mensen die haten om het haten ^^.

Robske, je bent 15, probeert heel volwassen over te komen. Maar soms moet je dan maar stapje terug nemen ook al heb je dan gelijk. Sommige mensen weten dat ze gelijk hebben en hoeven dit dus niet te halen. Hoe jij je gelijk probeert te halen is een zielige vertonen.

Bijvoorbeeld dit:
We zullen wel kijken wie het het verst schopt. ;)

Waar de fuck slaat dit op? Lol :p

Zijn mening. Toevallig deel ik hem.:rolleyes:

Dat is een uitspraak op een verkeerd moment, een debiele uitspraak dus. Geen mening, maar ja, je bent vast even debiel dat je zowat elke post als een standpunt(mening) bekijkt.

Waar slaat dit op robske? Jelly geeft aan, we zullen wel zien wie het verste schopt? Innovation, zegt, op rare wijze misschien wel, dat hij denkt dat jelly het verder gaat schoppen.
Maar dan knapt er iets in jouw hoofd gok ik, als een kip zonder kop gooi je die reactie eruit. Dit nodigt haat uit op het af. Dus je kan zeggen wat je wilt, maar het is niet alleen jelly die raar bezig is dat ben jij ook ;).

Dit forum mist de spelers die de volwassenheid kunnen opbrengen om mensen te accepteren zoals ze zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ja, dit forum is wel leuk met momenten maar mensen zijn zo haatdragend hier precies. Of lokken alleszins uit enkel om uit te lokken. Zoveel is het dus nog niet veranderd in de tijd dat ik weg was :/
 

DeletedUser33669

Guest
Heb je zelf al ondervonden hoe irritant jij soms wel niet kan zijn?


Wat een opluchting.




Om verder te gaan waar ik gebleven was:

Rob, wat nog vervelender is dan iemand die loopt te spammen of zelf geen mening heeft, zijn de mensen die enkel negatief kunnen antwoorden op posten van andere, (spellingfouten nagelaten, dit is gewoon normaal. We moeten het een keer leren :p). Ze nodigen mensen op deze haat met nog meer haat in te gaan . Dan krijg je dus deze reacties die in dit forum volgde.


Het kan zijn, maar aan zijn reacties zijn ego's te merken, zeker als je over alles wat te zeggen hebt, dit vind ik irritant + vervelend. hij stelt iedereen in een slecht daglicht, behalve zijn eigen stammetje, vind ik laag, is geen propaganda meer, is aandacht vragen als een klein kindje.
Verder heb ik aan z'n personen een hekel, geen haat, maar dit is mijn persoonlijke opinie, daar hebben jullie maar respect voor te hebben, jullie zijn toch geen 12 ?
Verder hebben jullie het in je een positieve sfeer op het forum te brengen, in plaats van dat er een paar mensen zijn, onder andere bik dus, ik zeg niets over ingame, die het voor iedereen verzieken dat deze niet meer posten.


Kevin, Team Jelly.

Wat een heerlijke reactie :D

Bik, what the F.ck denk je hiermee te bereiken? Als je niks hebt in te brengen houdt dan uw waffel. Jij bent nog het ergste soort van het af. Als een verrekte mongool reageren. Maar ja, vind nu ook niet gek dat mensen gek van je worden en je gaan "haten" als af speler. Maarja haat is zo'n groot woord.
 

DeletedUser

Guest
Bik, what the F.ck denk je hiermee te bereiken? Als je niks hebt in te brengen houdt dan uw waffel. Jij bent nog het ergste soort van het af. Als een verrekte mongool reageren. Maar ja, vind nu ook niet gek dat mensen gek van je worden en je gaan "haten" als af speler. Maarja haat is zo'n groot woord.

Van een haatreactie gesproken
 

DeletedUser

Guest
Maar het is toch een best hilarische post, ik bedoel, daar moet je de humor een beetje van inzien :p. Nee joh, stefko jij mag vinden wat je wilt al vind je me een klootzak eerste klas, dat is je goeie recht. Als dat je mening is dan mag je die hier gewoon posten.
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk dit, mensen die haten om het haten ^^.

Robske, je bent 15, probeert heel volwassen over te komen. Maar soms moet je dan maar stapje terug nemen ook al heb je dan gelijk. Sommige mensen weten dat ze gelijk hebben en hoeven dit dus niet te halen. Hoe jij je gelijk probeert te halen is een zielige vertonen.

Bijvoorbeeld dit:








Waar slaat dit op robske? Jelly geeft aan, we zullen wel zien wie het verste schopt? Innovation, zegt, op rare wijze misschien wel, dat hij denkt dat jelly het verder gaat schoppen.
Maar dan knapt er iets in jouw hoofd gok ik, als een kip zonder kop gooi je die reactie eruit. Dit nodigt haat uit op het af. Dus je kan zeggen wat je wilt, maar het is niet alleen jelly die raar bezig is dat ben jij ook ;).

Dit forum mist de spelers die de volwassenheid kunnen opbrengen om mensen te accepteren zoals ze zijn.

Ik? Raar bezig? Haha, als jij nou eens je ogen zou open doen zie je dat dat geen mening is maar een uitspraak. Daar gaf ik reactie op en niet op iets anders, de kip zonder kop ben jij in dit geval overduidelijk. Tevens kom ik volwassen over(en probeer ik het niet), zeker meer dan u aangezien je veel niet ziet en een ongeloofelijk hypocriet ventje bent, zie verder.

Om verder te gaan waar ik gebleven was:

Rob, wat nog vervelender is dan iemand die loopt te spammen of zelf geen mening heeft, zijn de mensen die enkel negatief kunnen antwoorden op posten van andere, (spellingfouten nagelaten, dit is gewoon normaal. We moeten het een keer leren :p). Ze nodigen mensen op deze haat met nog meer haat in te gaan . Dan krijg je dus deze reacties die in dit forum volgde.


Hoe HYPOCRIET kun je zijn? Hier, in bovenstaande quote, in éénzelfde post meen jij te zeggen dat haat overbodig is op het AF terwijl in de net genoemde quote een hele reeks aan beledingen staan? En niet enkel daar hoor, in andere posts van jou OP w31 zitten er ook. Terwijl je hier pas bent, goed bezig zou ik zeggen, je zo tegen spreken. Maar om er dan maar op in te gaan: haat zit in de mens, net als jaloezie, je moet het uiten. Doe je het nooit ben je een "mietje". Zeker op een spel als dit is er nu gewoonweg haat mee gemoeid, het zit in de aard v.d. mens, accept it and go away please :D



Bik, what the F.ck denk je hiermee te bereiken? Als je niks hebt in te brengen houdt dan uw waffel. Jij bent nog het ergste soort van het af. Als een verrekte mongool reageren. Maar ja, vind nu ook niet gek dat mensen gek van je worden en je gaan "haten" als af speler. Maarja haat is zo'n groot woord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, apart topic aanmaken met; Wie haat je het meest, en probeer het is te beargumenteren.
 
Reactiescore
43
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
HVDD, Starkid, Fatality,...
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Find Anger
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
bik en rode trap
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Geen flauw idee, nooit VV nodig.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
brutes
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Robskeexp, goede skills.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Nog een beetje vroeg....
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Smile
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Neen
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
/
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
HVDD, Stardashian, ...
12. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
.Slowmotion
13. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Angelo
14. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Meestal mensen die ik al geruime tijd ken en goed mee kan opschieten.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Bik en Rode trap, Dit is alleen qua spel en tactiek, communicatief vind ik hem wat minder, maar qua spel een prima speler!

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?

Robskeexp, Hij is welliswaar een van de beste starters op tribalwars.nl, en ook hier laat hij zich weer van zijn goede kant zien:)

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Dit zou ik graag doen met SixClaw, jammer dat hij niet in mijn buurt ligt, echt een jongen van afspraken en ook heb ik een groot respect voor zijn karakter.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Ik zou het Robskeexp zeer zeker toevertrouwen, Maarja geen vv buiten de stam ;)

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Bik en Rode trap

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Weer Bik:eek:

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Gyaru Fae, deze spelers maken in mijn ogen wel een kans.

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Ik zal dan voor de stam Smile gaan omdat ik weet wat hier intern rondhangt:D

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Mijn co's vormen soms mijn speelstijl in positieve zin.

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
In mijn ogen is bekend dat SixClaw een jongen is waar je op kan bouwen, ik hoop meer zulke spelers tegen te komen in de toekomst van deze wereld.

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler

Find Anger(Goed team)

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?

/

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Gyaru Fae & Find Anger

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)

Robskeexp, Bik en Rode Trap

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Jan v/d Linden, Hij noemt zich Destroying op het AF, een speler die zijn afspraken niet nakomt, hij naait zijn co's. Dit is bij meerdere mensen bekend. Bij een aanbod van hem zal ik een tip meegeven, dat je wat te wachten staat.

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Robskeexp in de start;) en mijn geliefde co K.

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?

Karakter, Verleden en Motivatie.

18. Wie is er de beste leider?

Hiermee wacht ik nog een tijdje af.
 
Bovenaan