Wat is volgens jou.

Reactiescore
43
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Theo, Joell.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? X
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heel F=p.A / Space.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Liptonia, Badder, just a team.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? X
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Gyaru fae.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Dangerous, 8218, dan heb ik het over top 10.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Space.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Science vooral, heeft me leren leidinggeven.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? X
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Een aantal, waar ik me niet over uit laat.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? X
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) X
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) X
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Bik en rode trap, Geen emphatie in te vinden, Het gevolg is dat bik zijn eigen visie en belangen centraal stelt en er vaak van uitgaat dat zijn visie ook de visie van anderen is, snap niet waarom er personen bij je in de stam zitten met enige potentie, aandachttrekkende egotripper.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?Heel F=p.A, een paar van Space, en een aantal van Gllinc.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Spelers met kwaliteiten, met veel potentie in de latere wereld.
18. Wie is er de beste leider? Science.

Kevin.

Bedankt, i guess :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Wie ben je eigenlijk @ w31 ? :D

Niks persoonlijks, maar ik ken je soort
Je bent niks waard gast, ken je soort
Je zweeft, zit er in m'n vocht gast
Je weet, dat je naast de pot plast
Fuck je praten, fuck je zinnetjes, fuck je ego
Terug naar je hokje als kroketten van de FEBO
Serieus, je troep klinkt als gezeur
Als mrrr-uh-mrrrr-uh-mrrrr-uh-mrrrr-mrrrrr


:D

Ik denk dat ik op tribalwars toch ietwat meer heb bereikt dan jou, jij bent zelfs nog te min om m'n veters te strikken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Hou gewoon je bek het gaat hier niet om, hij geeft zijn lijstje met zijn mening, Jij mag uiteraard je mening geven over zijn lijstje maar ga dit niet omzetten tegen hem.

Lekker volwassen man...

Vind je dit niet wat ver gaan, van snap de haat niet echt:confused:
Zijn reacties zijn uitermate irritant! hij moet gewoon er op in gaan maar het niet omkeren naar mijn stamgenoot! maak dan zelf een lijstje ofzoiets

Waarom zijn mijn reactie`s irritant? Omdat ik in zowat alle discussie`s op skype gelijk had? Ik verdedig gewoon mijn stamgenoot net zoals jij jouw stamgenoot verdedigt. why ben je trouwens zo aan het ragen op een forum? Heb je geen sociaal leven ofzo?


Fijn dat je daar ook zo over denkt.
 

DeletedUser

Guest
Ik neem het hem niet kwalijk hoor. Zelf kan ik ook moeilijk een oordeel vellen over hem aangezien ik hem niet bepaald goed ken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind (Oh, wacht, ik mocht geen mening meer hebben :eek:) het juist wel eerder een grappige vertoning worden, in positieve zin :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Soft kitty, Warm kitty, Little ball of fur.
Happy kitty, Sleepy kitty, Purr Purr Purr.
 

DeletedUser53985

Guest
@ UJellyBro: Ik heb een tip voor je: ga nooit stemmen. ;)
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? = Zaletio, Robskeexp, Koaieus
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Zaletio
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Michel(Ribeira Grande), Zaletio, Robin(Robskee), Jeremy(Vitalise), Jordi(CbC)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mr Starkid, Kim Kardashian, Robskeexp, Zaletio, etc etc
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Krepox
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Mr Starkid/Kim Kardashian/Robskeexp
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Meerdere.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Stamloos.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Ja, Robin, Zaletio & Ramon.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? .....
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Marneus Calgar/Kim Kardashian/Mr Starkid:)D)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Robskeexp
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Robskeexp
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Zaletio
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Krepox
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Zaletio & Robskeexp
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Ervaring, kennis, activiteit en karakter.
18. Wie is er de beste leider? Zaletio by far.
 

DeletedUser18987

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Theo, Joell.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? X
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heel F=p.A / Space.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Liptonia, Badder, just a team.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? X
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Gyaru fae.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Dangerous, 8218, dan heb ik het over top 10.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Space.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Science vooral, heeft me leren leidinggeven.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? X
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Een aantal, waar ik me niet over uit laat.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? X
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) X
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) X
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Bik en rode trap, Geen emphatie in te vinden, Het gevolg is dat bik zijn eigen visie en belangen centraal stelt en er vaak van uitgaat dat zijn visie ook de visie van anderen is, snap niet waarom er personen bij je in de stam zitten met enige potentie, aandachttrekkende egotripper.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?Heel F=p.A, een paar van Space, en een aantal van Gllinc.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Spelers met kwaliteiten, met veel potentie in de latere wereld.
18. Wie is er de beste leider? Science.

Kevin.

Balen voor jou dat Bik je vriendin had genaaid.
 

DeletedUser62766

Guest
Ik moet toch zeggen dat dit belachelijke optreden van UJellyBro mijn hele waardering voor F=p.A weg heeft gekregen (al had robskee ook ies volwassener kunnen reageren)
Je had het over het in discussie gaan met een 15-jarige, ben je zelf veel ouder?
 

DeletedUser

Guest
Ik moet toch zeggen dat dit belachelijke optreden van UJellyBro mijn hele waardering voor F=p.A weg heeft gekregen (al had robskee ook ies volwassener kunnen reageren)
Je had het over het in discussie gaan met een 15-jarige, ben je zelf veel ouder?

Ik reageer volwassen genoeg?
 
Bovenaan