Wat ging er mis in Insane?

Reactiescore
3.584
Ik heb nooit zelf gezegd dat ik mateloos aan je irritteer. Voor nummertje 6. Kleine dingetjes. Zoals hierboven gezegd word door Leonardo. Ook zo'n voorbeeld.
In mijn lijst met punten staat jou naam ook niet. Zo klein is de irrtatie dus. Anderen hier maken het groot.
Jij valt onder 1 van de 13 kopjes. En precies waar jij onder valt vallen meer mensen. Dus je bent 1 van de 500 kleine dingen die mij irriteerde. Overigens ga ik niet 1000 dingen zoeken. Dus hier doe je het maar mee.

& ja Insane had zeker 5M+ op Novus. Inclusief MB stammen. De MB stammen van Insane waren in totaal maar 3M kleiner. Insane zelf 5M groter.
Maar Insane had ook Pluvia & nog 1 stam waarvan ik de naam ff kwijt ben met de grootte van meer dan 3M. Dus totaal zal het misschien nog eerder 8M dan 5M voorsprong zijn.

Kan je ook weer andere stammen als Narod bij Novus rekenen,... Dan is het verschil weer niet noemenswaardig klein. Je vit nu gewoon om iets te vitten zodat je u gelijk kan halen (iets wat je mij verwijd) met iets niet te kunnen toegeven.

Feiten zijn wat ze zijn, Novus en Insane waren ongeveer even groot. Novus recruit een hele hoop, liepen fel uit. Insane recruit bij en brengt de wereld weer in balans. Dat is simpelweg geen r2w.

En mooi je irritaties wegens mij niet noemenswaardig zijn terwijl je het eerder wel weer vermelde in ditzelfde topic. Het blijft dus tegenstrijdig. Ongeacht dat slaat je volledige uitleg echt nergens op waarom je de stam verliet en de manier waarop. Maar geen zorgen, Jannes zal dat zeker nog aanbod brengen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
222
Ik noem jou enkel omdat anderen erover beginnen he.

Waar is het bewijs dat Narod & Novus effectief samen werken?
Iets wat wij zeer zeker met de genoemde stammen deden. Maar fine geen r2w dan. Dan ben ik daar fout, blij zo?
 
Reactiescore
3.584
Ik noem jou enkel omdat anderen erover beginnen he.

Waar is het bewijs dat Narod & Novus effectief samen werken?
Iets wat wij zeer zeker met de genoemde stammen deden. Maar fine geen r2w dan. Dan ben ik daar fout, blij zo?

Omdat Narod clears timede voor treintjes van Novus op mijn account of omdat Novus vv draaide op narod acc's. Genoeg aanleidingen denk ik.

En mooi, ik noteer je geen enkele irritatie had wegens mij in Insane of toch niet je kan aanhalen.


Kijk Dennis geeft aan dat hij fout zit, dat is al meer dan de hele tw carriere van Jannes.

Dat is dan de zoveelste misvatting langs jouw kant uit. Het is niet zo je mij al mijn hele tw tijd aan het volgen bent maar buiten dat feit om geef ik zat vaak toe ik ergens fout zit. Op het AF zal het enkel niet veel voorkomen wegens ik goed nadenk eer ik iets post wat mij al verschilt met 98% van de AF posters. Maar toch bedankt voor je bijdrage.
 
Reactiescore
3.584
Ik weet er minimaal 1 :eek:
Jou als co nemen :p

Heeft het account veel farm awards opgeleverd en een leuke groei op korte termijn dus opzich was het uiteindelijk wel voordelig voor het account. Ze heeft er ook nog voor gezorgd dat onze MB het in die tijd overleefd heeft.

Tevens heeft het onze band uiteindelijk versterkt tot een next higher level :eek:
 

DeletedUser74287

Guest
Dat was meer mijn fout om een account te joinen waar de Co niet aan mijn eisen voldoet.

Dus je komt eerst tot de conclusie dat hij geen fouten maakt, maar geeft vervolgens aan dat hij alsnog niet aan je eisen voldoet?
Of doel je met "de Co" op Nicolas? Want dan kan ik me volledig vinden in je reactie! :D
 

DeletedUser61134

Guest
Dus je komt eerst tot de conclusie dat hij geen fouten maakt, maar geeft vervolgens aan dat hij alsnog niet aan je eisen voldoet?
Of doel je met "de Co" op Nicolas? Want dan kan ik me volledig vinden in je reactie! :D

Dat hij geen fouten maakt zegt niks over mijn eisen
 
Reactiescore
3.457
Meanwhile in Broken....
A wild type disappeared
qrWK0_fi-200x200.gif
 

DeletedUser78920

Guest
De enige vraag die ik mij nog stel is welke nieuwe naam er nu weer aan Broken wordt gegeven om te laten uitschijnen dat men met een propere lei begint en de stam compleet is veranderd. Ze zullen nog wel een aantal alternatieven achter de hand hebben!
 
Bovenaan