Wat ging er mis in Insane?

Reactiescore
3.457
Wat jij wil vincent. Als jij het zo ziet leuk. Of het zo is nee.



ONDERLING in de zin van de 6 accounts. Dus niet GB, vlammer en IO. Die zijn stukken later pas gevraagd.
Er is 1 irritatie puntje geweest om vlammer, waar deels ook de fout elders lag (geen mensen die VV namen) dus alles behalve compleet op vlammer te schuiven.

Er was wel een vv-er maar die werd zo vreselijk slecht ingelicht door de eigenaar dat het 1 groot fiasco werd!
Jullie namen Gamebreak niet mee omdat men twijfelde over het kunnen van Tristan, nadat ik vorige week las dat hij je co was op w60 wist ik al precies hoe dit zou gaan eindigen.
Er waren accounts die niet mee wilde naar je nieuwe stam, er waren co spelers die fel tegen waren.
In 1 dag tijd beslissen om ff een nieuwe stam te beginnen....
Om het oosten TIJDENS een massa te ditchen,en jij wil doen uitstralen dat dit alles fair is gebeurd?

e0bvm_fi-200x200.gif
 
Reactiescore
222
Er was wel een vv-er maar die werd zo vreselijk slecht ingelicht door de eigenaar dat het 1 groot fiasco werd!
Jullie namen Gamebreak niet mee omdat men twijfelde over het kunnen van Tristan, nadat ik vorige week las dat hij je co was op w60 wist ik al precies hoe dit zou gaan eindigen.
Er waren accounts die niet mee wilde naar je nieuwe stam, er waren co spelers die fel tegen waren.
In 1 dag tijd beslissen om ff een nieuwe stam te beginnen....
Om het oosten TIJDENS een massa te ditchen,en jij wil doen uitstralen dat dit alles fair is gebeurd?

e0bvm_fi-200x200.gif
Ik wou GB juist WEL om Tristan. Juist omdat die al mijn CO op W60 is.
Er is idd in korte tijd beslist om nieuwe stam te starten. Alle accounts die toen mee waren, waren akkoord.
Ze hadden kunnen weigeren.

Nja uiteraard wel kut dat het tijdens een massa gebeurt, maar voor zo een nieuwe stam starten is nooit een goede tijd of goed moment.
 
Reactiescore
3.583
Ik wil graag ingaan over de klachten op de accounts:

Sleepwell
Kog
en
Ice

Graag onderbouwing, argumenten bij het beklag.
 
Reactiescore
3.457
Ik wou GB juist WEL om Tristan. Juist omdat die al mijn CO op W60 is.
Er is idd in korte tijd beslist om nieuwe stam te starten. Alle accounts die toen mee waren, waren akkoord.
Ze hadden kunnen weigeren.

Nja uiteraard wel kut dat het tijdens een massa gebeurt, maar voor zo een nieuwe stam starten is nooit een goede tijd of goed moment.
Tijdens een massa het deel laten vallen die onder vuur lagen en meteen stacks terugtrekken is niet kut zoals jij het benoemd,dat is eigelijk gewoon stabben,keihard je ex stammies naaien.

De ene dag eis je van mij dat ik al mijn clears moet doneren aan de stam voor een massa,de andere dag is meneer met de noorderzon vertrokken?
Met een uitleg op het forum dat alleen de accounts meegaan waarmee er geen problemen zijn onderling(kuch)
Om vervolgens na een week weer aan te kloppen bij die “zeikerds” omdat je drommelsgoed inzag dat jullie het niet gingen redden met 6 accounts.

Ja nee laten we zeggen dat de basis nu goed is
 
Reactiescore
222
Tijdens een massa het deel laten vallen die onder vuur lagen en meteen stacks terugtrekken is niet kut zoals jij het benoemd,dat is eigelijk gewoon stabben,keihard je ex stammies naaien.

De ene dag eis je van mij dat ik al mijn clears moet doneren aan de stam voor een massa,de andere dag is meneer met de noorderzon vertrokken?
Met een uitleg op het forum dat alleen de accounts meegaan waarmee er geen problemen zijn onderling(kuch)
Om vervolgens na een week weer aan te kloppen bij die “zeikerds” omdat je drommelsgoed inzag dat jullie het niet gingen redden met 6 accounts.
Stacks terug trekken is idd een stab. Spelers daarvoor is gekicked. Wat ook al gemeld was & wat je zeker al wist.

Ja ik wou er elke keer wat van maken, maar de TFL delete was de druppel.
Jij maakt er van dat ik GB/Vlammer/IO als zeikerds zie. de laatste 2 zaten zo kort in Insane dat daar geen eens een mening over te vormen is.
Ik heb nooit problemen met GB gehad & zover ik weet ook niemand anders.
 
Reactiescore
3.457
Stacks terug trekken is idd een stab. Spelers daarvoor is gekicked. Wat ook al gemeld was & wat je zeker al wist.

Ja ik wou er elke keer wat van maken, maar de TFL delete was de druppel.
Jij maakt er van dat ik GB/Vlammer/IO als zeikerds zie. de laatste 2 zaten zo kort in Insane dat daar geen eens een mening over te vormen is.
Ik heb nooit problemen met GB gehad & zover ik weet ook niemand anders.
Lol

Tante Inge duikt ff achter de Pc en zal eens wat mooie screens maken voor w58
 
Reactiescore
3.583
Waar zie jij mij klachten geven over die accounts ? :)

Mijn besluit is alles behalve puur om Jannes. Ik zal later dit weekend wel een nette post maken dan met mijn eigen mening & volledige gedachtengang daarin.
Zoals ik zeg kan je jannes niks kwalijl nemen betreffende werk verzetten. Daarin was hij de beste. Heeft zoals je zelf noemt heel veel werk verzet & ik heb hem daarvoor ook meermaals bedankt etc.

Dus je besluit om de stam te verlaten is niet puur om mij. Niet puur betekend niet 100% maar dus wel grotendeels. Echt is in je grote post die zou komen en ondertussen gepost is niets terug te vinden over mij. Ook nu geef je aan er geen klachten waren over deze accounts waaronder mijn account.

Dus je spreekt jezelf daarin gewoon tegen. Zijn er nu wel of geen klachten over mij van jouw. Zo ja, graag onderbouwing/argumentatie. Zo niet, waarom post je dat 'niet puur om Jannes'?
 
Reactiescore
222
Dus je besluit om de stam te verlaten is niet puur om mij. Niet puur betekend niet 100% maar dus wel grotendeels. Echt is in je grote post die zou komen en ondertussen gepost is niets terug te vinden over mij. Ook nu geef je aan er geen klachten waren over deze accounts waaronder mijn account.

Dus je spreekt jezelf daarin gewoon tegen. Zijn er nu wel of geen klachten over mij van jouw. Zo ja, graag onderbouwing/argumentatie. Zo niet, waarom post je dat 'niet puur om Jannes'?
Niet puur om Jannes in de zin van. Is maar een klein ding in het grote geheel. Foute woordkeuze.
OA je ego (bedoeld/onbedoeld maakt neit uit), de grappen, Het niet willen accepteren of toegeven van fouten. Voornamelijk over anderen. Ofwel een klein ding in het grote geheel.
 
Reactiescore
3.583
Niet puur om Jannes in de zin van. Is maar een klein ding in het grote geheel. Foute woordkeuze.
OA je ego (bedoeld/onbedoeld maakt neit uit), de grappen, Het niet willen accepteren of toegeven van fouten. Voornamelijk over anderen. Ofwel een klein ding in het grote geheel.

Een ego als in wat? Ik heb nooit gezegd grootste dingen te gaan presteren, Novus wel even op te rollen of wat dan ook. In tegen stelling tot uzelf 'ik edel Novus wnr ik maar wil' enzo,... Dus je stoorde u aan mijn ego terwijl ik nooit grootspraak heb gedaan maar je stoorde u dan niet aan jezelf of hoe moet ik dit zien? Dat noemen ze hypocriet zijn.

Dan het volgende 'het niet willen accepteren of toegeven van fouten. Voornamelijk over andere' Ik kan mij niet herinneren ik aan het rage ben geweest op iemand omdat die fouten heeft gemaakt. In tegendeel daar moet ik helemaal niet om rage mits deze persoon wel zijn best deed. Dus verklaar uw nader nogmaals.
 
Reactiescore
222
Naja je grapjes en dingen als 'jullie favoriete stamgenoot' etc etc irriteerde mij soms.

Wat heeft een rage te maken met iets wel of niet willen accepteren.
Voorbeeld is dat je niet wou accepteren of toegeven dat Rebecca een stabber is. Of het niet willen toegeven dat Insane R2W doet.
Enkel zei je tactisch slim. Dan deed Novus ook tactisch slimme recruits ipv R2W. Waar jij bij novus er wel commentaar op had.
 
Reactiescore
3.457
Naja je grapjes en dingen als 'jullie favoriete stamgenoot' etc etc irriteerde mij soms.

Wat heeft een rage te maken met iets wel of niet willen accepteren.
Voorbeeld is dat je niet wou accepteren of toegeven dat Rebecca een stabber is. Of het niet willen toegeven dat Insane R2W doet.
Enkel zei je tactisch slim. Dan deed Novus ook tactisch slimme recruits ipv R2W. Waar jij bij novus er wel commentaar op had.
Dat zijn echt punten waardoor ik een stam zou leaven ja:eek:

Gelukkig hadden we Dennis in de stam die nooit arrogant of irritant was!
 
Reactiescore
222
Dat zijn echt punten waardoor ik een stam zou leaven ja:eek:

Gelukkig hadden we Dennis in de stam die nooit arrogant of irritant was!
Inge lees mijn 1e post eens opnieuw. Daar de staan de punten. Of of of lees een stukje hierboven. waar ik zeg een klein ding in het grote geheel :eek:
En ja ik ben vast regelmatig irritant geweest, zal dit nooit onkennen. Ik ben soms gewoon enorm vervelend.

Maar goed als je enkel dit soort dingen gaat noemen heeft de discussie verder voeren geen zin. Gezien ik mezelf herhaal & jullie maar kleine dingen pakken uit alles wat ik zeg. :)
 
Reactiescore
3.457
Inge lees mijn 1e post eens opnieuw. Daar de staan de punten. Of of of lees een stukje hierboven. waar ik zeg een klein ding in het grote geheel :eek:
En ja ik ben vast regelmatig irritant geweest, zal dit nooit onkennen. Ik ben soms gewoon enorm vervelend.

Maar goed als je enkel dit soort dingen gaat noemen heeft de discussie verder voeren geen zin. Gezien ik mezelf herhaal & jullie maar kleine dingen pakken uit alles wat ik zeg. :)
Je draait om de waarheid heen Dennis,dat stoort mij!
 
Reactiescore
3.583
Naja je grapjes en dingen als 'jullie favoriete stamgenoot' etc etc irriteerde mij soms.

Wat heeft een rage te maken met iets wel of niet willen accepteren.
Voorbeeld is dat je niet wou accepteren of toegeven dat Rebecca een stabber is. Of het niet willen toegeven dat Insane R2W doet.
Enkel zei je tactisch slim. Dan deed Novus ook tactisch slimme recruits ipv R2W. Waar jij bij novus er wel commentaar op had.

Ik heb het grapje 'jullie favo stamgenoot is online' in de gehele tijd ik in Insane zat max 5x gezegd. Ben je het daar niet mee eens, ctrl F zoek ze allemaal op en zet ze hier neer. Je noemt het maar op omdat Inge dat zei maar kan dus blijkbaar zelf op niets komen.

Ben je wel echt een sneu persoon als je u daaraan stoort. Wat moet ik dan zeggen van je 100 rl foto's die elke dag gespamt werden? Dat is irritant. Wederom vertoon je hypocriet gedrag.

Maar ik geloof wel dat ze mss gestabbed heeft hoor :eek: Dit is een letterlijke citaat van mij in een prive gesprek met jouw. Zie het mij eens ontkennen!! Later zelfs meermaals gezegd ze gestabbed heeft. Wederom Dennis volledig ontkracht.

En over het R2W. Heb ik blijkbaar een andere mening. R2W wilt zeggen dat je zoveel recruit, je een oneerlijk evenwicht creëert met je vijand. Iets wat Novus deed tegen Insane, iets wat Insane niet deed tegen Novus. Dat is geen volslagen onlogische redenatie lijkt mij. Dus echt een kwestie van niet kunnen toegeven was dat niet aangezien ik het niet eens was met enkele anderen. Ik heb overigens nooit 'tactisch slimme recruits' in de mond genomen. Is wederom iets je uit je duim zuigt dus zie ook hier graag bewijzen.

Moraal van het verhaal? Je gehele post is foutief :)
 

DeletedUser78787

Guest
Ff heel kort samengevat, er leaved iemand de stamchat, ik geef reden aan waarom diegene de stam leaved & dan ga jij mij leuk vertellen dat dat niet de reden is. Zoiets is gewoon zwaar irritant.
 
Reactiescore
222
Je draait om de waarheid heen Dennis,dat stoort mij!
Neehoor. Ik geef tot nu toe overal eerlijk antwoord op. Jullie focussen constant en enkel op het punt Jannes (wat na 5x melden vrij duidelijk is)


Ik heb het grapje 'jullie favo stamgenoot is online' in de gehele tijd ik in Insane zat max 5x gezegd. Ben je het daar niet mee eens, ctrl F zoek ze allemaal op en zet ze hier neer. Je noemt het maar op omdat Inge dat zei maar kan dus blijkbaar zelf op niets komen.

Ben je wel echt een sneu persoon als je u daaraan stoort. Wat moet ik dan zeggen van je 100 rl foto's die elke dag gespamt werden? Dat is irritant. Wederom vertoon je hypocriet gedrag.

Maar ik geloof wel dat ze mss gestabbed heeft hoor :eek: Dit is een letterlijke citaat van mij in een prive gesprek met jouw. Zie het mij eens ontkennen!! Later zelfs meermaals gezegd ze gestabbed heeft. Wederom Dennis volledig ontkracht.

En over het R2W. Heb ik blijkbaar een andere mening. R2W wilt zeggen dat je zoveel recruit, je een oneerlijk evenwicht creëert met je vijand. Iets wat Novus deed tegen Insane, iets wat Insane niet deed tegen Novus. Dat is geen volslagen onlogische redenatie lijkt mij. Dus echt een kwestie van niet kunnen toegeven was dat niet aangezien ik het niet eens was met enkele anderen. Ik heb overigens nooit 'tactisch slimme recruits' in de mond genomen. Is wederom iets je uit je duim zuigt dus zie ook hier graag bewijzen.

Moraal van het verhaal? Je gehele post is foutief :)
Ja ik ben wel eens irritant geweest of vervelend. Net al gezegd. Dus nah hypocriet niet.

Als je leest zie je dat ik voorbeelden noem. Er is wel meer. Maar heb geen zin alles precies te zoeken waaraan ik me irriteer.
Gezien dat niet uitmaakt, ga geen uur besteden aan 10000 citaten terug zoeken.
Overigens heb wou je het in 1e instantie niet geloven over rebecca. wat verder niet uitmaakt.
Insane bracht met de laatste recruits een overmacht van zeker 5M+ ofwel in jou woorden dan een R2W.


Laatste post over dit. Kom over de andere punten en ik wil nog wel reageren.
 
Reactiescore
3.457
Ff heel kort samengevat, er leaved iemand de stamchat, ik geef reden aan waarom diegene de stam leaved & dan ga jij mij leuk vertellen dat dat niet de reden is. Zoiets is gewoon zwaar irritant.
Misschien omdat de reden waarom hij leavde nergens op sloeg?:p
 
Reactiescore
3.583
Ja ik ben wel eens irritant geweest of vervelend. Net al gezegd. Dus nah hypocriet niet.

Als je leest zie je dat ik voorbeelden noem. Er is wel meer. Maar heb geen zin alles precies te zoeken waaraan ik me irriteer.
Gezien dat niet uitmaakt, ga geen uur besteden aan 10000 citaten terug zoeken.
Overigens heb wou je het in 1e instantie niet geloven over rebecca. wat verder niet uitmaakt.
Insane bracht met de laatste recruits een overmacht van zeker 5M+ ofwel in jou woorden dan een R2W.


Laatste post over dit. Kom over de andere punten en ik wil nog wel reageren.

Dus je irriteerde je zo aan mij dat je niet eens deze puntjes kan opsommen? Wat een sterke onderbouwing Dennis. Ik vraag je niet om de chats door te lezen opzoek naar iets,... Je zei ik een ego had maar heb nooit hoog van de toren geblazen in tegenstelling tot jouw. Je zegt ik 'favo stamgenoot is online' gespammed heb maar heb het max 5x gezegd in die maanden. Volgens mij zelf max 3x maar hou de marge nog wat hoger. Dus aan wat irriteerde je u dan? Wegens de 2 punten die je aanhaalde niet blijken te kloppen.

5 mil waar al enkele miljoenen van weg vallen als je de mb stammen gaat bij tellen. Niet te vergeten we in ledenaantal gelijk stonden (min of meer toch) wegens Novus nog fusies deed. Dus nee dat was geen r2w. Dat was r2 maak de wereld weer spannend.
 
Reactiescore
222
Ik heb nooit zelf gezegd dat ik mateloos aan je irritteer. Voor nummertje 6. Kleine dingetjes. Zoals hierboven gezegd word door Leonardo. Ook zo'n voorbeeld.
In mijn lijst met punten staat jou naam ook niet. Zo klein is de irrtatie dus. Anderen hier maken het groot.
Jij valt onder 1 van de 13 kopjes. En precies waar jij onder valt vallen meer mensen. Dus je bent 1 van de 500 kleine dingen die mij irriteerde. Overigens ga ik niet 1000 dingen zoeken. Dus hier doe je het maar mee.

& ja Insane had zeker 5M+ op Novus. Inclusief MB stammen. De MB stammen van Insane waren in totaal maar 3M kleiner. Insane zelf 5M groter.
Maar Insane had ook Pluvia & nog 1 stam waarvan ik de naam ff kwijt ben met de grootte van meer dan 3M. Dus totaal zal het misschien nog eerder 8M dan 5M voorsprong zijn.
 
Bovenaan