Wat ging er mis in Insane?

Discussie in 'Wereld 58' gestart door TheFarmersLife, 7. mrt 2018.

Deel Deze Pagina

1. Eindje040

Eindje040

Lid geworden:
    22. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik zou zegggen zwembadje & olie.
    Laat die Inge maar eens zien wie hier de baas is?

2. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    1.012
    'die Inge', voor jouw is het nog altijd 'mevrouw Inge'. Laat dat even duidelijk zijn :)

3. Eindje040

Eindje040

Lid geworden:
    22. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    76
    Um het is nog steeds JOU laat dat even duidelijk zijn of je moet bedoelen dat Inge van mij is niet dat ik dat heel erg zou vinden hoor :)

4. leonardo

leonardo

Lid geworden:
    15. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    131
    Mevrouw Inge o_O

5. Serenity

Serenity

Lid geworden:
    30. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    616
    JA JARI

6. leonardo

leonardo

Lid geworden:
    15. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    131
    Ben jij van Jens?

7. Serenity

Serenity

Lid geworden:
    30. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    616
    Jens misbruikt mij alleen maar om het licht uit te doen :(

Eindje040 vindt dit leuk.
  8. leonardo

leonardo

Lid geworden:
    15. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    131
    Boem boem dingen:cool:

9. Classicus

Classicus

Lid geworden:
    5. okt 2015
    Leuk Bevonden:
    6
    31-3-2018 Hoe ik de situatie zie.

Allereerst wil ik Novus feliciteren met de wereldwinst (indien ze samen blijven). Vanuit onze kant werd er flink met modder gegooid maar zoals wel vaker doen mensen dit voornamelijk om hun eigen problemen te verbergen.

"Waar het mis ging in Insane?"

Maak er maar van "Waar de winnaar van Wereld 58 werd bepaald".

Ik weet eigenlijk nog steeds niet of ik je nu mag of dat ik een hekel aan je heb Jason... Ik denk toch het eerste. En zou je me nogmaals vragen samen te spelen zou ik het zo weer doen. Maar toch wil ik dit even kwijt.

Volgens mij ben ik meer dedicated bezig geweest om jou op #1 te krijgen dan jij zelf.
    Op de massa van Puzzle en de interns na durf ik te zeggen dat ik 75% van je dorpen heb geregeld...
    Allemaal om te zorgen om het account TFL op één te krijgen; mijn missie. Het account waar ik op zou gaan spelen zodra de oorlog met Novus/Ely zou beginnen. Jij kon muntjes blijven slaan met volle dorpen en ik veegde onze vijanden wel weg. Het account lag naar mijn mening perfect, met de rim in de rug, enorm veel safe en een heerlijk front tegen Schedel.

Maar goed... Meneer dacht toch anders en keek uiteindelijk alleen naar zichzelf toen hij op delete ging. Het kunstwerk waar ook ik uren/dagen in gestopt heb om het op te bouwen. Zonder ook maar iets te zeggen... "Omdat je dat te moeilijk vond en ik de enige persoon zou zijn geweest die je van gedachten kon veranderen".

Het lullige was ook nog dat we de week ervoor juist begonnen waar me 100% te internen zodat ik een week later eindelijk op TFL zou gaan.

Je weet dat mijn loyaliteit aan TFL zo groot was dat ik zelfs achter jullie (ook Aaron) keuzes ging staan als ik er niet mee eens was.

Dat jij nu aangeeft dat je slechts vier keuzes had is de grootste bullshit van je verhaal.
    Net als je optelsommetje; begrijp me niet verkeerd, je bent de beste stamleider die ik gehad heb en heb veel respect voor je. Maar blijkbaar ontbrak jij nog de eigenschap om ergens boven te kunnen staan of om iets af te handelen. Als Martijn blijkbaar zo'n grote impact op jou besluit heeft gehad snap ik niet waarom hij nooit gekickt is. Blijkbaar heeft hij genoeg acties uitgehaald die de kick zouden verantwoorden.

Ik snap dat Aaron je buddy is; maar deze wereld ben je alleen begonnen en dat was ook de reden dat je mij destijds gevraagd hebt om te fuseren. Dat Aaron later toch aansluit was echt super; maar je redenatie "Geen Aaron - Geen Speelplezier" is wel heel kort door de bocht.

Maar goed... dit verhaal is een beetje mosterd naar de maaltijd gekeken naar het tijdstip en je zult mij normaal hier ook niet zien maar ik had vandaag blijkbaar de drang om mijn verhaal eens te doen.

Maar naast het effect dat het op mij had heeft het ook Insane doen springen.

Jouw delete is de aanleiding geweest voor een groep spelers om Insane te laten vallen. Die groep zie ik een beetje als de harde kern en de oorsprong van Insane. Nu las ik hier dat er nooit een goede tijd is om een stam te verlaten, maar de manier waarop heb je wel zelf in de hand. Al was het maar een aankondiging die een dag of twee vooraf zou worden gedaan.

Maar jeetje... wat een gezeik over niets. Ik weet nu precies wat men bedoelt toen er werd gezegd dat er teveel haantjes/ego's in Insane zitten die bijkbaar niets van elkaar kunnen hebben. Alles wat ze zien of horen proberen ze aan te grijpen om hun gedrag te verantwoorden. "Die irritaties van elkaar", zo makkelijk weer.

Deze spelers verlieten de toko onverwachts en waar van toepassing werd meteen de os teruggetrokken (zie het lot van Sleepwell die toen een massa kreeg en opeens geen def meer op zijn front had staan).

Deze groep noemde zichzelf vervolgens 'Broken'.

Door deze actie kwam opeens een groot deel Oost-Insane in een onmogelijke situatie waarop ze niet snel genoeg konden schakelen. Resulterend dat ze werden weggespeeld en/of op delete gingen. Als ook HOTSU die anders sowieso het eerstvolgende target van Broken zou zijn geweest.

Het balans in de wereld die gelijkwaardig was werd door deze actie zo verstoord dat de winst al lonkte voor Novus.

Ook Broken had dit door en zag in dat zij toch wel meer leden nodig hadden. Een puntje waar niet iedereen het mee eens was en al snel verlieten spelers het schip. Ze vonden de wereld (die ze in mijn ogen zelf verpest hebben) niet leuk meer, de kansen op wereldwinst waren gekrompen. Dus spelers/co's stopten (door privé omstandigheden, motivatieproblemen etc.) zowel goede redenen als slechte. De harde kern liep weg van de puinhoop die ze zelf hadden gecreëerd en lieten de rest kansloos achter.

MB's werden op accounts gezet, accounts werden solo en de aftakeling ging verder...

Ondertussen verlieten spelers de stam, vielen ze elkaar aan, lieten ze zichzelf bannen of logden ze niet meer in en zo was het Novus die lachend kon toekijken...

De perfecte tijd voor het laatste duwtje van Novus!

Fijne paasdagen.

Laatst bewerkt: 3. apr 2018
  10. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    1.012
    Ik ben zwaar onder de indruk, zo'n lange post en ik heb geen enkel puntje van kritiek. Eindelijk iemand dit een sterk oordeel kan vellen en er voor uitkomt. Mijn diepste complimenten voor deze post :)

11. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    517
    Prachtige post. De beste en meest objectieve in dit topoc tot nu toe. Klasse Erik.

12. VeePlezier

VeePlezier

Lid geworden:
    19. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie post!

13. Cryptic

Cryptic

Lid geworden:
    1. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    263
    De botsing tussen mij en Sokaa is volledig losstaand van Insane en Broken. Het was op voorhand al duidelijk dat Sokaa niet terug zou komen.

14. Classicus

Classicus

Lid geworden:
    5. okt 2015
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar heb je gelijk in, maar het is wel tekenend voor de huidige situatie.

Heb je citaat in mijn post iets aangepast.

Laatst bewerkt: 3. apr 2018
  15. Cryptic

Cryptic

Lid geworden:
    1. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    263
    Ja, verder een goede post wel :)
    Is gewoon dat de Sokaa - TuG situatie niet een grote factor is geweest en zal zijn in hoe de wereld eindigt. Sokaa had ervoor al aangegeven niet terug te komen en zou dus vrij weinig tot niets veranderd hebben of dat gebeurd was of niet.

16. dragonshield3

dragonshield3

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    811
    Sokaa waren gewoon domme kutnoobs. Zelf met het plan komen om Insane te verlaten en blabla, maar puntje bij paaltje gewoon niet genoeg ballen aan het lijf.

underground tacticz. vindt dit leuk.
  17. leonardo

leonardo

Lid geworden:
    15. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    131
    Schat, was Dennis zijn idee xx.

18. dragonshield3

dragonshield3

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    811
    Sokaa was wel 1 van diegene die mij erbij overtuigde. Dat het enkel en alleen Dennis zijn idee was is gewoon pure onzin.