Wat als?

DeletedUser

Guest
Dat was die noepstam die we leeggerecruit hebben met Mus. maar die jou en bart eerst probeerde te recruiten ofzo. :p
Van amalthea en apuz!

ohh lol :p ja daar had ik ruzie mee inderdaad, maar die sloten zich later bij mij aan :cool: fanboys he :cool:
 
Reactiescore
1.042
Haha:p W29, waar er zo goed als 0 originele spelers in MT zitten:eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29801

Guest
Ja want ik ga mijn eigen stamgenoten aanvallen :rolleyes:
Weet je wat het mooie is? er zijn zelfs (oude) stamgenoten van jou die hetzelfde over je als ik denken....die lagen niet in mijn omgeving en zijn gestopt op w19. Ga mij nu nogmaals vertellen dat het aan mij ligt? :eek:

Haal hier overigens 1 iemand naar toe die ik niet geownt heb die ook een hekel aan mij heeft :eek: kijken hoeveel je kunt optrommelen :p

De nieuwe speler op el kapi...je was net met hem aan het praten ... ik ga niet zijn woorden hier herhalen wat hij van je vond. Nee ik haal hem hier niet naar toe... ik wil niet dat die ook weer gezeik met je krijgt.

Je hebt al 2 personen zo kwaad gemaakt dat ik de grootste moeten heb om ze rustig te houden.
 

DeletedUser

Guest
De nieuwe speler op el kapi...je was net met hem aan het praten ... ik ga niet zijn woorden hier herhalen wat hij van je vond. Nee ik haal hem hier niet naar toe... ik wil niet dat die ook weer gezeik met je krijgt.

Je hebt al 2 personen zo kwaad gemaakt dat ik de grootste moeten heb om ze rustig te houden.

je vriendje en het naabje op el kapi?

maar goed el kapi is door mij geownt :eek: so try again :eek:
 

DeletedUser29801

Guest
Welk vriendje van mij?

De speler waar ik het over heb, heb je niet geownt, enkel een paar PM met gewisseld.
 

DeletedUser

Guest
Welk vriendje van mij?

De speler waar ik het over heb, heb je niet geownt, enkel een paar PM met gewisseld.

lijkt me BS, laatste speler van el kapi die ik gesproken heb heb ik 50-80 dorpen van gepakt in een paar dagen.

je vriendje -> rebbelin, die dus niet meetelt gezien mijn "vrienden" ook niet meetellen in jouw redenering.
 

DeletedUser29801

Guest
Ik had het ook niet over rebbellin, maar over de andere speler van op El kap.
Maar zoals bij pm 1... wat ik ook zeg... jij zegt BS
Hoe kan je nu willen dat ik respect voor je heb...
Ik ben het niet vergeten dat ik daar in het zuiden 5 dorpen van een zekere eci heb geedeld zonder dat er 1 stamlid 1 leger op pad heeft gestuurd... terwijl ik er maar 1 dorp had.

Is dit ook een BS verhaal?
 

DeletedUser

Guest
Ik had het ook niet over rebbellin, maar over de andere speler van op El kap.
Maar zoals bij pm 1... wat ik ook zeg... jij zegt BS
Hoe kan je nu willen dat ik respect voor je heb...
Ik ben het niet vergeten dat ik daar in het zuiden 5 dorpen van een zekere eci heb geedeld zonder dat er 1 stamlid 1 leger op pad heeft gestuurd... terwijl ik er maar 1 dorp had.

Is dit ook een BS verhaal?

grebo je verveelt me weer eens. Ik noem een punt jij gaat er om heen praten. Is dat jouw manier van discussie?

Er zijn 40spelers op el kapi geweest afgelopen halfjaar. Sommige positief contact gehad, sommige negatief. De laatste die ik sprak werd goed boos op me toen ik mijn edels op pad gestuurd had en 30dorpen geedeld had.

je zegt dat ik BS praat, maar ondertussen kom ik hier met een normale discussie, terwijl jij nergens op in wilt gaan en nergens met bewijzen komt.

Jij hebt 5dorpen van eci geedeld. Gefeliciteerd. Ik heb er vorige week 50 van grebo geedeld, so whats your point?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29801

Guest
het punt is dat ik 5 dorpen van eci nam... waar er maar 1 dorp van mij was...
Jij hebt duizende dorpen in de buurt van grebo... dus had ik daar al heel lang weg moeten zijn...
En al neem jij elke dag 50 dorpen je hebt er eerst met heel de stam op aangevallen... ik heb ze zelf afgebroken... KNAP GEDAAN ECI

Maar dat doet hier inderdaad niets ter zaken... jij hebt gevraagd om naar hier te komen, hier werden geen mensen af gemaakt... wel het wordt eens tijd dat jij ook netjes kan praten tegen mensen, wij zijn nog steeds mensen en geen dieren die je kan afblaffen.
 
Reactiescore
31
Goed, allerlaatste keer; nog één discussie over Grebo & Hardcode en dan op de persoon wordt nu gewoon echt berispt. Het is nu wel genoeg geweest, ik ben er klaar mee, jullie dus ook vanaf nu. ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Dao, ik vind het nogal lullig dat je alleen Jimmy hierop aanspreekt. In principe doet hij helemaal niks verkeerd, en is alles gewoon conform de regels
 
Reactiescore
31
Dao, ik vind het nogal lullig dat je alleen Jimmy hierop aanspreekt. In principe doet hij helemaal niks verkeerd, en is alles gewoon conform de regels

Ik spreek beiden aan, discussie op de man op Grebo & Hardcode.

Op de man discussies, privé-leven etc. hoort hier niet thuis, ongeacht wie je bent.
En die continue vete tussen hen kent iedereen wel, begint oud te worden, zet elkaar op ignore list en klaar is kees. ;)

edit: even aangepast voor de duidelijkheid
 

DeletedUser

Guest
Stuk duidelijker nu ja :D
Maar aan de andere kant is die vete zo ongeveer wel het enige boeiende nog hier op het AF :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik spreek beiden aan, discussie op de man op Grebo & Hardcode.

Op de man discussies, privé-leven etc. hoort hier niet thuis, ongeacht wie je bent.
En die continue vete tussen hen kent iedereen wel, begint oud te worden, zet elkaar op ignore list en klaar is kees. ;)

edit: even aangepast voor de duidelijkheid

oi ik sprek grebo niet op haar RL aan. Ik haal punten aan die ze hier zelf persoonlijk op het AF heeft lopen verkondigen. Lijkt mij vrij duidelijk dat ik daar dan op in mag gaan?
 
Reactiescore
31
Stuk duidelijker nu ja :D
Maar aan de andere kant is die vete zo ongeveer wel het enige boeiende nog hier op het AF :eek:

Dat snap ik, maar laten we zeggen dat er administratieve problemen ontstaan door die vete:p

@Hardcode, je kan zelf volwassen genoeg zijn door dat te negeren en gewoon alleen TW leven erbij te pakken, of gewoon te negeren. Scheelt iedereen een hoge bloeddruk. ;)
 
Reactiescore
7
En die continue vete tussen hen kent iedereen wel, begint oud te worden, zet elkaar op ignore list en klaar is kees. ;)

edit: even aangepast voor de duidelijkheid

Thxs Dao, wat mis ik die bedankknop weer! :D

Je hebt helemaal gelijk, die vete begint oud en steeds irritanter te worden.
En anders zal ik die ene niet Ctrl-ler ook maar op mijn ignore-lijst zetten, er moet er toch ooit eens één de 1e zijn :p

Wat als:
We geen Daootje hier op het W19 AF hadden?
Hoe zou ons AF er dan uitzien?
 

DeletedUser

Guest
Thxs Dao, wat mis ik die bedankknop weer! :D

Je hebt helemaal gelijk, die vete begint oud en steeds irritanter te worden.
En anders zal ik die ene niet Ctrl-ler ook maar op mijn ignore-lijst zetten, er moet er toch ooit eens één de 1e zijn :p

Wat als:
We geen Daootje hier op het W19 AF hadden?
Hoe zou ons AF er dan uitzien?

Dan was waarschijnlijk duckje gek geworden :eek:
 
Bovenaan