Wat als?

DeletedUser58575

Guest
Wat als hardcode van PM 1 niet kleinerend tegen mij had gedaan?

Dan was je nog steeds een chagrijnige muppet die geregeld onzin loopt te verkondigen hier.
Toen ik hier op dit forum terugkwam deed ik namelijk tegen niemand kleinerend, en ik kreeg desondanks de volle laag van je. Je kunt niet tegen iedereen op een forum maar beledigend en chagrijnig doen, omdat 1 persoon volgens jou ingame kleinerend tegen je heeft gedaan...

DeletedUser58575

Guest
Tss, zoiets doe je toch ook niet. Ze heeft vast hard voor die dorpjes gewerkt!

Reactiescore
7
Wat als...... wij helemaal niet meer zouden spammen op het W19-AF?

DeletedUser

Guest
Wat als...... wij helemaal niet meer zouden spammen op het W19-AF?

als er niet meer gespamt zou worden zou heir helemaal niet meer gesproken worden. De tijd van propaganda is voorbij en al zouden we met de aanwezigheid van grebo nog wel propaganda kunnen voeren is het duidelijk dat zij het niveau niet beschikt om fatsoenlijk propaganda te voeren over het spel. Het enige dat ik heb gezien van haar waren nutteloze steken die kant noch wal geraakt hebben, terwijl er door Ctrl spelers best valide propaganda gevoerd is.

DeletedUser29801

Guest
als er niet meer gespamt zou worden zou heir helemaal niet meer gesproken worden. De tijd van propaganda is voorbij en al zouden we met de aanwezigheid van grebo nog wel propaganda kunnen voeren is het duidelijk dat zij het niveau niet beschikt om fatsoenlijk propaganda te voeren over het spel. Het enige dat ik heb gezien van haar waren nutteloze steken die kant noch wal geraakt hebben, terwijl er door Ctrl spelers best valide propaganda gevoerd is.

Wat als harcode nu eens netjes een staf kreeg?

DeletedUser

Guest
Ik zou niet inzien waarom hij een straf moet krijgen. Hij schrijft gewoon een keurige post conform de regels, dat die jou post jou niet aanstaat is iets anders en zeker geen straf waard ;)

DeletedUser

Guest
Wat als harcode nu eens netjes een staf kreeg?

hahaha moet ik eerst de regels voor overtreden :) doe ik niet dus is er geen probleem :p

Wat als jij je nu eens zou gedragen in plaats van constant mijn berichten te rapporteren je eens zou gedragen en niet zo verdomd irritant zou zijn?

DeletedUser29801

Guest
hahaha moet ik eerst de regels voor overtreden :) doe ik niet dus is er geen probleem :p

Wat als jij je nu eens zou gedragen in plaats van constant mijn berichten te rapporteren je eens zou gedragen en niet zo verdomd irritant zou zijn?

Wat als hardcode er nu eens voor zorgde dat ik niets te rapporteren had.
Hoe komt het toch dat jij mij zo irritant krijgt? Ligt puur aan jouw.

DeletedUser

Guest

schijnbaar niet als er meer mensen zich aan jouw gedrag irriteren. Dus in plaats het bij een ander te zoeken, zoek het eens bij jezelf? ;)

DeletedUser29801

Guest
schijnbaar niet als er meer mensen zich aan jouw gedrag irriteren. Dus in plaats het bij een ander te zoeken, zoek het eens bij jezelf? ;)

Jouw vriendjes tellen niet mee, die willen niet je volgend doelwit worden.

DeletedUser

Guest
Jouw vriendjes tellen niet mee, die willen niet je volgend doelwit worden.

Ja want ik ga mijn eigen stamgenoten aanvallen :rolleyes:
Weet je wat het mooie is? er zijn zelfs (oude) stamgenoten van jou die hetzelfde over je als ik denken....die lagen niet in mijn omgeving en zijn gestopt op w19. Ga mij nu nogmaals vertellen dat het aan mij ligt? :eek:

Haal hier overigens 1 iemand naar toe die ik niet geownt heb die ook een hekel aan mij heeft :eek: kijken hoeveel je kunt optrommelen :p

DeletedUser

Guest

Wat als ik aan Duckje zou vragen of hij de regels zo wil aanpassen dat jouw irriteren ook een overtreding wordt?

DeletedUser

Guest
Kut nu probeer ik te bedenken met wie in |T| jij ruzie had alleen om je ongelijk te bewijzen. :p

|T|? :p Welke stam was dat? :p

en ik heb buiten w19 wel meer ruzie gehad met spelers, maar op w19 is er geen enkele die zo doet zoals grebo die niet geownt door mij is (toevallig grebo zelf ook geownt :eek:)
enige uitzondering zou kunnen zijn Roald, die ik niet zozeer IG geownt heb, maar op het AF gewoon afgemaakt heb :D

Bovenaan