Waarschuwing voor stamleiding

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 243 78,6%
  • Nee

    Stemmen: 66 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    309
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53166

Guest
Er zijn hier inderdaad uitgebreide mogelijkheden voor, tribalwars kan z'n gang gaan :rolleyes:
Als het maar wat moois wordt.
 

DeletedUser

Guest
Tegen, dit is echt niet noodzakelijk. Ik heb er nog nooit behoefte aan gehad.
Wel complimenten voor het uitwerken van het idee. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor, een systeempje zoals dit werkt makkelijker en overzichtelijker dan het moeten bijhouden in een verborgen forum. Ook is het anoniem in tegenstelling tot de namen gaan bewerken.
Ik kan eig. geen overtuigende contra vinden tegen dit idee, top! :D
 

DeletedUser53166

Guest
Mooi zo ! :D

Ik hoop dat dit idee deel mag nemen aan de volgende versie.
 

DeletedUser53166

Guest
Ach ja, toch leuk geprobeerd :rolleyes:
Ik snap dat als 178 mensen het ermee eens zijn, het niet ingevoerd wordt:eek:
 

DeletedUser56859

Guest
om je de hoop te geven
Een goed idee zal altijd rond de 75% van de stemmen moeten halen om in aanmerking te komen dit door te sturen naar Innogames. Er wordt dus een poll toegevoegd aan het topic. Hier kan ook wel eens van afgeweken worden indien een moderator of iemand van het community management dit anders in ziet. Hou er rekening mee dat je topic dus een tijdje zal open blijven. Het is aan Innogames of ze hier daadwerkelijk werk van gaan maken. Als hier informatie over is, dan zal dit in het topic gemeld worden.
 

Deleted User - 1526919

Guest
dit is weer zo'n idee: wrm nee stemmen? dan gebruik je t tog gewoon niet?
 

DeletedUser63500

Guest
Beste TW-spelers,

Ik leid een stam in wereld 19 en wij zijn best streng betreft inactiviteit.
Als een lid bij ons inactief is, krijgt hij een waarschuwing, dus simpelweg een (*) achter zijn naam. Zo geeft elke stam wel ergens een waarschuwing voor, dus bijvoorbeeld inactiviteit.
Maar alle leden kunnen dit zien. Dit lijkt mij dus niet de bedoeling, van de kerktoren roepen dat iemand een waarschuwing heeft!
Waarom doen we niet hetzelfde systeem als de bekende groene, gele en rode bolletjes die enkel en alleen de leiding kan zien? :rolleyes:

waarschuwing5.PNG


Zo moet dit er dan uit gaan zien. Het is een duidelijk systeem en gemakkelijk voor het TW team aan te brengen.
De leiding doet simpelweg dit:

waarschuwing1.PNG


En klaar is kees:
waarschuwing2.PNG


waarschuwing3.PNG


Zo bestaat er voor de leiding ook de mogelijkheid om meerdere waarschuwingen te geven, bij ons zal dat niet nodig zijn want 2x waarschuwing is ontslag, maar wie ben ik?:)

waarschuwing4.PNG


Hier zal iedereen die een stam leidt zeker veel plezier aan beleven, het is niet alleen praktisch, het ziet er ook veel stijlvoller uit dan het bekende asteriskje (*).

VOTE ME! :D

Met vriendelijke groet,
Heer Edward



en als je nu per vergissing een waarschuwing bij de verkeerde toevoegd
hoe kun je die dan wissen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan