Waarschuwing voor stamleiding

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 243 78,6%
  • Nee

    Stemmen: 66 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    309
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58625

Guest
ik zat in een elite stam op wereld 18 maar er werd iemadn gehackt en dat was de oprichter toen we het door kregen probeerde we maatregelen te nemen maar dat ging niet omdat wij door de 5 beste stammen werden ge eedeld op 1 dag!

inactiviteit melden is zeer belangrijk en het gaat niet alleen daarom maar ook overtredign van de stamregels :p

Als je elite was was je 1 vd top 5 stammen en was je zeker niet op 1 dag opgeedelt :p

En stamregels?
Zoals puntenlimiet zkr :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Niet echt een toevoeging vind ik persoonlijk. De meeste stammen weten op dit moment wel wat ze aan hun leden hebben en hoe actief die zijn.

Als je echt met inactieve leden of rotte appels zit, gooi je deze gewoon buiten lijkt me, daar heb je dit systeem echt niet voor nodig.
 

DeletedUser858

Guest
Toevoeging;

Hou je muis op het icoontje en dan zie je de reden van je waarschuwing? ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is een goed idee, maar er bestaan al alternatieven (zoals lijstjes op het forum). Ik denk dat TW zich nu beter met andere dingen bezighoudt.
 

DeletedUser53166

Guest
Toch is het zeer gemakkelijk te programmeren en het zal zeker geen nadelige gevolgen opleveren :D
 

DeletedUser58560

Guest
ik stem voor, mij maakt het niet zoveel uit.

voor de leiding is het misschien wel handig, maar het is ook niet zo moeilijk om een lijstje te maken ;)
 

DeletedUser53166

Guest
En? Heeft dit ideetje een plekje verdient in de nieuwe versie?:rolleyes:
 

DeletedUser58239

Guest
Niet echt een toevoeging vind ik persoonlijk. De meeste stammen weten op dit moment wel wat ze aan hun leden hebben en hoe actief die zijn.

Als je echt met inactieve leden of rotte appels zit, gooi je deze gewoon buiten lijkt me, daar heb je dit systeem echt niet voor nodig.

het is alleen handig in begin fase van wereld
dan weet je niet wat je in je stam heb zitten

maar later als echt met een goede groep zit heeft totaal geen nut

ik deed altijd alles via notities bijhouden of word/excel
 

DeletedUser

Guest
Tegen, ik argumenteer.

Een in-actieve noob zit nooit bij mij persoonlijk in de stam.
Ze worden geedeld/gecleard...
Dit is zinloos, je weet op voorhand al aan hun sollicitatie dat ze actief-inactief zijn!
Sterretjes is een even dom idee als een tellen topic.

Dit is mijn persoonlijke mening!!
 

DeletedUser

Guest
Een in-actieve noob zit nooit bij mij persoonlijk in de stam.
Geloof je jezelf nou?
Ze worden geedeld/gecleard...
Lol, toch niet door jou :p
Dit is zinloos,
Mee eens
je weet op voorhand al aan hun sollicitatie dat ze actief-inactief zijn!
I <3 Helderzienden, kan je ook mijn toekomst voorspellen?
Sterretjes is een even dom idee als een tellen topic.
I know what you mean :p
 

DeletedUser

Guest
Goed idee, mooi gepresenteerd.
Misschien kan iemand dit als extern script maken.

Trek je niets aan van de mensen zonder visie. Als het aan hun lag kwam er nooit innovatie. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me het mooiste nog van dit idee als er een melding in te stellen zou zijn voor de leiding als iemand geel of rood wordt. Gewoon een bericht of mededeling die automatisch gestuurd wordt zodat je ook niet de hele tijd de ledenlijst hoeft te stalken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan