W74 en verloop...

Reactiescore
242
Hoezo weer reageren? Jullie zijn zonet een fusie aangegaan met de nummer 3 stam, hebben een kwantitatief overwicht van 14mil (8mil als je zo graag TWD erbij telt) en dan zou jij reageren op een recruit van 800k :redface:. Nog niet makkelijk genoeg met dit overwicht dat je nog andere shit nodig hebt? Serieus blijven he;)

Voor zover ik weet was ad 15 miljoen punten op t moment van kapot rekruteren/fuseren/internen. En daarbij komt er 5,5 mio van method niet over naar ons :). Als jullie vijandige leden in de stam nemen om te helpen richting ons, kunnen wij dat ook toch?
 

Deleted User - 487971803

Guest
Voor zover ik weet was ad 15 miljoen punten op t moment van kapot rekruteren/fuseren/internen. En daarbij komt er 5,5 mio van method niet over naar ons :). Als jullie vijandige leden in de stam nemen om te helpen richting ons, kunnen wij dat ook toch?
15 miljoen punten zijn enkel verkregen doordat zij hadden gerecruit van een gebroken stam genaamd NAW. Dezelfde stam die door Fix was gebroken vlak daarvoor. ;)

En die 5.5m van method kunnen gewoon bij planet gerekend geworden.
 
Reactiescore
2.477
Voor zover ik weet was ad 15 miljoen punten op t moment van kapot rekruteren/fuseren/internen. En daarbij komt er 5,5 mio van method niet over naar ons :). Als jullie vijandige leden in de stam nemen om te helpen richting ons, kunnen wij dat ook toch?
Voor zover ik weet liep F!x toen ook achter op Planet vanwege de r2w dmv Dorps, Tranquillo en Chameleon. Tevens is totaal niet heel Ad. recruit, dus stop maar met die foute aanname telkens opnieuw te gebruiken. Die 5.5 mil punten komen misschien niet over maar horen natuurlijk wel bij jullie, drogreden op en top.
 

DeletedUser69389

Guest
Voor zover ik weet was ad 15 miljoen punten op t moment van kapot rekruteren/fuseren/internen. En daarbij komt er 5,5 mio van method niet over naar ons :). Als jullie vijandige leden in de stam nemen om te helpen richting ons, kunnen wij dat ook toch?
Zoals Jamie in dat andere topic al benoemde zijn Pain, SoQ en co gewoon van de wereld afgetikt. Misschien eens verder kijken dan je neus lang is.... Want door alleen al naar de statistieken te kijken kom je er al achter hoe kansloos zulke opmerkingen zijn.
 
Reactiescore
32
Als Jarno daar commentaar op heeft dan kan hij mij dat persoonlijk melden en zijn ze direct weg. Dat je als speler niet zo voor paal wilt staan begrijp ik volkomen. Dus als hij vindt dat hij er als een clown uitkomt of het om een andere reden zoals inderdaad privacy het niet wilt hebben dan is het weg. ;) Maar ik denk dat hij mans genoeg is om dat zelf aan te geven.

Afhalen die handel. Dat je in deze kwestie 2 meningen hebt zal sowieso het geval zijn. Dat je dat kracht moet bijzetten met een screen om wat stemmetjes te winnen zint me niet. Privégesprekken is een woord die bestaat uit 2 delen : privé en gesprekken. Probeer dat eerste deel te begrijpen en haal het er alstublieft af dus.

Mvg
Jarno
 

DeletedUser69389

Guest
Afhalen die handel. Dat je in deze kwestie 2 meningen hebt zal sowieso het geval zijn. Dat je dat kracht moet bijzetten met een screen om wat stemmetjes te winnen zint me niet. Privégesprekken is een woord die bestaat uit 2 delen : privé en gesprekken. Probeer dat eerste deel te begrijpen en haal het er alstublieft af dus.

Mvg
Jarno
Done
 
Reactiescore
1.380
Zoals jij met je onzin over dat Fix vv's zou draaien die niet gedraaid zijn of dat Fix geen serieuze acties zou durven te ondernemen? Voor iemand die steeds blert dat die geen 74 speelt reageer je wel steeds vlot.

vraag je eigen leiding maar of zal ik dan ook met pm berichten gaan strooien waar het feitelijk staat? En ja ik speel w74 niet zit ook niet meer in de stamchat.

dat jij deze wereld wel speelt zegt ook al genoeg over de wereld zelf. Op je lijf geschreven.
 

DeletedUser69389

Guest
Ohja, want heel method gaat over :rolleyes:

Ik ga hier niet meer op reageren, t heeft toch geen zin :’) ik wens jullie een fijne strijd toe, en moge de beste winnen. Niet achteraf lopen janken dat t niet eerlijk was en jullie onterecht verloren hebben
Schrijnend om zo'n post te zien wanneer je leugens doorgeprikt worden door cijfers en feiten.

Ik neem aan dat we kunnen concluderen dat Planet zich toch niet wilt inzetten voor een faire wereld? Getuige het leaven door Antwan van die chat en het niet aanwezig zijn op het tijdstip dat die afspraken afgerond zouden moeten worden? Of kom je toch nog? @Arithmetic

Grommende Tijgers heeft echter wel zoals beloofd de dorpen reeds kunnen edelen. Dus daarover kunnen jullie in elk geval niet vallen. Ookal zijn er aan onze kant ook zaken verkeerd gegaan hebben wij wel aan ons woord gehouden.
 

DeletedUser69389

Guest
vraag je eigen leiding maar of zal ik dan ook met pm berichten gaan strooien waar het feitelijk staat? En ja ik speel w74 niet zit ook niet meer in de stamchat.

dat jij deze wereld wel speelt zegt ook al genoeg over de wereld zelf. Op je lijf geschreven.
Als je dat had dan had je dat allang gestrooid. Pure stemmingmakerij vanuit jouw kant zoals wel vaker. Het blijft ook maar fascinerend om te zien hoe graag je je mond over Fix en deze wereld roert terwijl je zegt niet te spelen.
 
Reactiescore
1.380
Als je dat had dan had je dat allang gestrooid. Pure stemmingmakerij vanuit jouw kant zoals wel vaker. Het blijft ook maar fascinerend om te zien hoe graag je je mond over Fix en deze wereld roert terwijl je zegt niet te spelen.
Nogmaals vraag je leider @We Like Turtles. maar hij weet het wel. Ik ga geen pm berichten op het forum zetten zoals ik al vaker gezegd heb. En nogmaals kan jij nog steeds niet lezen aangezien ik gestopt ben ivm beleid Planet. Dus leren lezen ff opnieuw oppakken ipv. in de geschiedenis blijven hangen wat in jou geval moeilijk is.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Ohja, want heel method gaat over :rolleyes:

Ik ga hier niet meer op reageren, t heeft toch geen zin :’) ik wens jullie een fijne strijd toe, en moge de beste winnen. Niet achteraf lopen janken dat t niet eerlijk was en jullie onterecht verloren hebben

De rest van Method werkt wel samen met Planet. Sommigen willen fuseren, anderen wachten op een plekje. Dit is bevestigd door een Method speler. Ivm Privacy stuur ik geen screens maar ik denk dat het wel overduidelijk is. Jullie kunnen natuurlijk ontkennen en zeggen dat Method totaal onafhankelijk is maar de tijd wijst het vanzelf.

Method hoort gewoon bij Planet en dat geeft Planet een voorsprong van 11.5 miljoen na de recruit.
Als dat geen R2W is weet ik het ook niet meer;)
 

DeletedUser69389

Guest
Nogmaals vraag je leider @We Like Turtles. maar hij weet het wel. Ik ga geen pm berichten op het forum zetten zoals ik al vaker gezegd heb. En nogmaals kan jij nog steeds niet lezen aangezien ik gestopt ben ivm beleid Planet. Dus leren lezen ff opnieuw oppakken ipv. in de geschiedenis blijven hangen wat in jou geval moeilijk is.
Gemakkelijk om je zoals zo vaak daarachter te verschuilen. Blijkt maar weer dat het een loze beschuldiging is. Misschien moet Planet minder lullen en meer serieus tw spelen..... Want die lachwekkende pogingen tot zwartmakerij beginnen zeer treurig te worden. Zeker wanneer dat samengaat met constant falen van Planet op defensief vlak.
 
Reactiescore
7.940
Risico van het vak heren, als je in gesprek met Martijn gaat dan weet je dat jouw woorden of in andere chats of op het AF belanden. Dat dat inmiddels nog steeds niet algemeen bekend is is schrijnend.
 
Reactiescore
743
Risico van het vak heren, als je in gesprek met Martijn gaat dan weet je dat jouw woorden of in andere chats of op het AF belanden. Dat dat inmiddels nog steeds niet algemeen bekend is is schrijnend.
Nou, als je bv op het AF A beweert, maar in gesprek met Martijn Z gezegd hebt, lijkt het mij zeer logisch dat hij dit gebruikt om zijn argument kracht bij te zetten. Er word altijd maar bewijs gevraagd, maar oooo weee als je vanuit jezelf al een post maakt met bewijs uit gesprekken lachwekkend.
 
Reactiescore
7.940
Nou, als je bv op het AF A beweert, maar in gesprek met Martijn Z gezegd hebt, lijkt het mij zeer logisch dat hij dit gebruikt om zijn argument kracht bij te zetten. Er word altijd maar bewijs gevraagd, maar oooo weee als je vanuit jezelf al een post maakt met bewijs uit gesprekken lachwekkend.

Je bent je zo te zien bepaald niet bewust van het verleden, maakt niet uit. Het viel mij op dat er over geklaagd werd, of het nou terecht is of niet, je woorden komen altijd op andere plekken te staan. Dat is zijn signature move.
 
Reactiescore
766
Wel grappig dat @Roald97 met zijn woord "schrijnend" de halve community een nieuw stopwoordje heeft gegeven. :engel::engel:
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan