W74 en verloop...

Reactiescore
1.075
Die Coruscant is altijd bang om te strijden, laat zich elke x maar recruiten dan.
Coruscant In planet is allesinds een streep door de rekening voor planet in de strijd voor eindwinst.
 
Reactiescore
1.365
*wijst naar markie/corus* xx <3
 
Reactiescore
1.365
Dat was lang geleden :)
Hoe gaat het daar ?
Jaa, ik moet je weer eens pmen kerel.. Excuses :$
Gaat wel lekker man, met rikkert w73 gewonnen, tis wel n schatje hoor! Jaloers dat jij m altijd als co gehad hebt :(. En daar? :)
 
Reactiescore
634
Jaa, ik moet je weer eens pmen kerel.. Excuses :$
Gaat wel lekker man, met rikkert w73 gewonnen, tis wel n schatje hoor! Jaloers dat jij m altijd als co gehad hebt :(. En daar? :)

Had van Rik vernomen dat W73 lekker liep, liet hem dus met rust :)
Bedoeling was om wat rond te hangen in W74 :)

Alleen hebben de laatste smeekbedes van enkele Noobs ervoor gezorgd dat Corus nu W74 serieus gaat spelen.
Wil wel eens zien wat zij in hun mars hebben zitten.
Aangezien ze via AF mannetje proberen uit te hangen of ze dit IG ook waar gaan kunnen maken ;)
 
Reactiescore
1.365
Had van Rik vernomen dat W73 lekker liep, liet hem dus met rust :)
Bedoeling was om wat rond te hangen in W74 :)

Alleen hebben de laatste smeekbedes van enkele Noobs ervoor gezorgd dat Corus nu W74 serieus gaat spelen.
Wil wel eens zien wat zij in hun mars hebben zitten.
Aangezien ze via AF mannetje proberen uit te hangen of ze dit IG ook waar gaan kunnen maken ;)
Achjoh ik moet maar eens aant roer gaan, die noobs kunnen dr niks van man. Stelletje amateurs! En gelukkig zijn wij wat grotere mannetjes erin toch;). 0 fucks given.
 
Reactiescore
68
Ik sta niet te kijken van deze "nieuwe" samenwerking. Succes beide partijen!

Ik ga vanaf de Rim lekker toekijken :p
 

DeletedUser69389

Guest
Edels lopen al, dus snap überhaupt niet waarom hij het nog aanhaalt. Zodra ik van die CF's wist heb ik erop gewezen dat deze terug moesten, dat gebeurt nu iig. Geloof dat vanavond Jamie en Antwann samen zitten voor aan een leuke endgame te kunnen beginnen.
Spijtig dat Antwan heeft besloten om hieruit te stappen.

c98d975f7df8a17da887140eeed689ce.png


In grijs gebied dorpen pakken is onder een afgewezen lijn edelen. Het betreft een rim gebied waarover geen afspraken zijn en waar jullie als stam eigenlijk amper tot niet liggen. Misschien zouden jullie naast het woordelijk claimen dat gebied ook moeten claimen door het edelen. Jullie hebben ervoor gekozen om easy aan het front dorpen te pakken door het negeren van de afspraken omtrent Jah Lion. Nu jullie in de rim te maken krijgen met Finis zien jullie in dat jullie daar onvoldoende gereageerd hebben en wordt er nu getracht op een armetierige manier een statement te maken.


Dat er wordt getracht door Planet om een lijn af te spreken is jullie goed recht. Maar het is ook ons goed recht om dit af te slaan.

Uitspraken zoals dit:


zijn lachwekkend. Want je kunt daar niet spreken over jullie rim, omdat zowel F!x. als Planet daar grenzen. Wanneer dergelijke acties in de rim bij AAO of Zireael zouden plaatsvinden hebben jullie een punt. In dit geval niet. Het is pas jullie rim wanneer jullie die rim onder controle hebben door het veroveren van dorpen in die rim. Zolang dat niet het geval is heeft Finis alle recht om daar te edelen en te groeien.

Ook het aangehaalde argument dat op deze manier van TW spelen achterhaald en ouderwets is is volstrekte onzin:

Zonder het op te zoeken weet ik bijvoorbeeld als Qqeezz te benoemen die iets soortgelijks gewoon op wereld 73 heeft gedaan tegen Imago en daarmee ook zeer succesvol was.


Dus minder roeptoeteren ingame en op het algemeen forum. In plaats daarvan de zaken op orde brengen en gewoon gebied edelen die je wilt opeisen. Je eigen zaakjes niet oplossen en dan commentaar hebben op de ander die daar wel op reageert is het kiezen voor de makkelijke weg.


Betreffende Peter. Ikzelf ben ook geen voorstander van zulke zaken. Maar het is niet dat dat niet te verwachten viel door jullie, omdat jullie HrlK zelf bij F!x. rekenen. Zeker wanneer er dan een aantal spelers vanuit die stam naar een Fix acc zijn gegaan valt dat te verwachten. Zo gezegd ik ben er geen fan van., van allebei de zaken. Maar het is niet tegen de regels. Method en Planet mogen samengaan en dat moet geaccepteerd worden. Zoals ik vannacht beschreef begrijp ik het deels, maar is het wel in een overdreven mate gedaan. Maar wanneer Planet dat doet dan mag F!x. geen andere accounts uit de brand helpen? Moeten we dan maar lijdzaam toezien hoe jullie dergelijke accounts de vernieling indrukken?


Betreffende je laatste punt. Het als uitschelden definiëren is niet helemaal terecht op 1 passage na. Maar dat dat niet kon was en ben ik het mee eens. Dat heb ik hier op het AF, in die chat en ook privé tegen hen verklaard. Daar heb je gewoon helemaal gelijk in.


Maar laten we niet, zoals altijd, uit emotie reageren. Ik hoop dat Antwan alsnog op het afgesproken tijdstip met Jamie en Matthie wilt praten. Want het alternatief wat dan dreigt te gebeuren is niet eentje waarvan ik hoop dat dat echt gaat gebeuren.



PS: Screens zijn weggehaald op verzoek van Jarno van Candice.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Heerlijk om weer mooie pm's te zien maar waarschijnlijk niet het hele verhaal.
Zoals jij met je onzin over dat Fix vv's zou draaien die niet gedraaid zijn of dat Fix geen serieuze acties zou durven te ondernemen? Voor iemand die steeds blert dat die geen 74 speelt reageer je wel steeds vlot.
 
Reactiescore
1.075
Het is hoe dan ook onzin dat ofwel planet ofwel f!x gaat oordelen over elkaars recruit gedrag
 
Reactiescore
2.477
Prima, wij gaan hier weer op reageren en andere accounts uit de brand helpen. Geen enkel probleem. Niet huilen daarna dan ;)

Hoezo weer reageren? Jullie zijn zonet een fusie aangegaan met de nummer 3 stam, hebben een kwantitatief overwicht van 14mil (8mil als je zo graag TWD erbij telt) en dan zou jij reageren op een recruit van 800k :redface:. Nog niet makkelijk genoeg met dit overwicht dat je nog andere shit nodig hebt? Serieus blijven he;)
 
Reactiescore
416
Spijtig dat Antwan heeft besloten om hieruit te stappen.

c98d975f7df8a17da887140eeed689ce.png


In grijs gebied dorpen pakken is onder een afgewezen lijn edelen. Het betreft een rim gebied waarover geen afspraken zijn en waar jullie als stam eigenlijk amper tot niet liggen. Misschien zouden jullie naast het woordelijk claimen dat gebied ook moeten claimen door het edelen. Jullie hebben ervoor gekozen om easy aan het front dorpen te pakken door het negeren van de afspraken omtrent Jah Lion. Nu jullie in de rim te maken krijgen met Finis zien jullie in dat jullie daar onvoldoende gereageerd hebben en wordt er nu getracht op een armetierige manier een statement te maken.
fe754fc638d5e650a2cb00e416ed6cd4.png

Dat er wordt getracht door Planet om een lijn af te spreken is jullie goed recht. Maar het is ook ons goed recht om dit af te slaan.

Uitspraken zoals dit:

a9ad72906758e7e4d0532ad1445dd016.png

zijn lachwekkend. Want je kunt daar niet spreken over jullie rim, omdat zowel F!x. als Planet daar grenzen. Wanneer dergelijke acties in de rim bij AAO of Zireael zouden plaatsvinden hebben jullie een punt. In dit geval niet. Het is pas jullie rim wanneer jullie die rim onder controle hebben door het veroveren van dorpen in die rim. Zolang dat niet het geval is heeft Finis alle recht om daar te edelen en te groeien.

Ook het aangehaalde argument dat op deze manier van TW spelen achterhaald en ouderwets is is volstrekte onzin:
b155d6137105b47d1063b7bdb70d6867.png

Zonder het op te zoeken weet ik bijvoorbeeld als Qqeezz te benoemen die iets soortgelijks gewoon op wereld 73 heeft gedaan tegen Imago en daarmee ook zeer succesvol was.


Dus minder roeptoeteren ingame en op het algemeen forum. In plaats daarvan de zaken op orde brengen en gewoon gebied edelen die je wilt opeisen. Je eigen zaakjes niet oplossen en dan commentaar hebben op de ander die daar wel op reageert is het kiezen voor de makkelijke weg.


Betreffende Peter. Ikzelf ben ook geen voorstander van zulke zaken. Maar het is niet dat dat niet te verwachten viel door jullie, omdat jullie HrlK zelf bij F!x. rekenen. Zeker wanneer er dan een aantal spelers vanuit die stam naar een Fix acc zijn gegaan valt dat te verwachten. Zo gezegd ik ben er geen fan van., van allebei de zaken. Maar het is niet tegen de regels. Method en Planet mogen samengaan en dat moet geaccepteerd worden. Zoals ik vannacht beschreef begrijp ik het deels, maar is het wel in een overdreven mate gedaan. Maar wanneer Planet dat doet dan mag F!x. geen andere accounts uit de brand helpen? Moeten we dan maar lijdzaam toezien hoe jullie dergelijke accounts de vernieling indrukken?


Betreffende je laatste punt. Het als uitschelden definiëren is niet helemaal terecht op 1 passage na. Maar dat dat niet kon was en ben ik het mee eens. Dat heb ik hier op het AF, in die chat en ook privé tegen hen verklaard. Daar heb je gewoon helemaal gelijk in.


Maar laten we niet, zoals altijd, uit emotie reageren. Ik hoop dat Antwan alsnog op het afgesproken tijdstip met Jamie en Matthie wilt praten. Want het alternatief wat dan dreigt te gebeuren is niet eentje waarvan ik hoop dat dat echt gaat gebeuren.

Enigzins niet het hele verhaal erin zo te zien. Zit een verschil in visie op endgame tussen mijn acc en betreffende acc (Candice), dit is besproken tot een moment dat er simpelweg geen voortgang in zat.


Heerlijk om weer mooie pm's te zien maar waarschijnlijk niet het hele verhaal.

Hele verhaal komt neer op een verschil in visie, verder geen afspraken geschonden m.b.t. CF regels. Simpelweg het eindresultaat van een meningsverschil is te zien in de PM. Mocht je erover willen praten moet je maar ff discord berichtje sturen!
 
Reactiescore
7
@Underground Tacticz. Wie gaf jou toestemming om de screens hierboven op het AF te gooien? Voor zover ik weet heeft Jarno daar geen toestemming voor gegeven. Er is nog altijd iets zoals privacy.

Deze middag wou Candice een volwassen gesprek met Chili, dit werd gedaan en we hebben antwoord gekregen en so be it. Dat je nu stukjes van een verhaal hierop zet om zo hier Planet weer negatief te drukken valt van me erg tegen. Graag volwassen worden en de screens verwijderen of aanpassen.
 

DeletedUser69389

Guest
@Underground Tacticz. Wie gaf jou toestemming om de screens hierboven op het AF te gooien? Voor zover ik weet heeft Jarno daar geen toestemming voor gegeven. Er is nog altijd iets zoals privacy.

Deze middag wou Candice een volwassen gesprek met Chili, dit werd gedaan en we hebben antwoord gekregen en so be it. Dat je nu stukjes van een verhaal hierop zet om zo hier Planet weer negatief te drukken valt van me erg tegen. Graag volwassen worden en de screens verwijderen of aanpassen.
Als Jarno daar commentaar op heeft dan kan hij mij dat persoonlijk melden en zijn ze direct weg. Dat je als speler niet zo voor paal wilt staan begrijp ik volkomen. Dus als hij vindt dat hij er als een clown uitkomt of het om een andere reden zoals inderdaad privacy het niet wilt hebben dan is het weg. ;) Maar ik denk dat hij mans genoeg is om dat zelf aan te geven.
 
Bovenaan