W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.169

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.797
Reactiescore
1.169
In mijn huidige staat niet nee. Zou ik moeite doen pfff. Jij bent geen partij voor mij kabouter!

Nee weet ik. Laat meestal @MyPride het vuile werk doen. Leukste was zaterdagnacht opbellen om te zeggen dat we worden aangevallen en ik dronken in de pub sta. En of hij een hartverzakking kreeg haha.
 

Deleted User - 1533669

Guest
Nee weet ik. Laat meestal @MyPride het vuile werk doen. Leukste was zaterdagnacht opbellen om te zeggen dat we worden aangevallen en ik dronken in de pub sta. En of hij een hartverzakking kreeg haha.

Das niet lief! Jij weet dat obesemiel een grotere kans heeft op hartfalen!
 
Reactiescore
982
Ja, want dat vind ik leuk :) Lager mag ook... doet me denken aan W15... iedereen lachte mij uit op het AF... een greenhorn, die even komt zeggen dat hij de nummer 1 van W13-W14 gaat wegspelen, die al vijf dorpen heeft en ikke eentje... ze kwamen niet meer bij. Eind van het verhaal... Mike Hawk (Sebastiaan Valmont) kon herstarten in de rim. Niemand lachtte meer. Ziek en solo op 70, toch 5e.... Dus zet mij bij het laagste wat je hebt, meer motivatie en wie weet, 75% van de community leest het AF toch niet, onderschatten ze mij weer ;)

Let's play ball...

Je gangde met 3 a 4 anderen op 1 premade speler die wat ik me herinner vrij alleen lag, tevens alle OS van de premade stond ook bij een een andere stamgenoot. Daarbij had je vooraf al je eigen dorp volgezet met stam OS, met tevens meerdere ridderitems, en zijn hoofdclear geblockt. Na een hoop snipen is die weggespeeld door meerdere accounts. Meer een verhaaltje over kwantiteit gebruiken.

Het lijstje is verder ook niet opgeleukt. Het is wat het is... ik zie veel solli's voorbij komen, waar ze alles aangedikt hebben of zich beter voorstellen dat ze achteraf zijn. Dat is hier niet het geval. Een eerlijk lijstje, zonder opsmuk en wat er staat, dat is het ook.

Wellicht ook advies voor jezelf als je vol trots vertelt een bekende tw'er ooit te hebben weggespeeld, zonder de juiste situatie erbij te schetsen.
 
Reactiescore
582
Je gangde met 3 a 4 anderen op 1 premade speler die wat ik me herinner vrij alleen lag, tevens alle OS van de premade stond ook bij een een andere stamgenoot. Daarbij had je vooraf al je eigen dorp volgezet met stam OS, met tevens meerdere ridderitems, en zijn hoofdclear geblockt. Na een hoop snipen is die weggespeeld door meerdere accounts. Meer een verhaaltje over kwantiteit gebruiken.

Wellicht ook advies voor jezelf als je vol trots vertelt een bekende tw'er ooit te hebben weggespeeld, zonder de juiste situatie erbij te schetsen.
Ik kan mij dat nog prima herinneren.

Volgens mij was je openingszet (die van Mike Hawk dus), dat je mij liet scouten door devito... dat je teveel def zag (niet van mij, off gedodged) en besloot te wachten tot je meer dorpen had. Na een dorpje of 5-6 was het wel duidelijk dat je snel zou komen.

Maar je dacht (bijna) een leeg dorp te kunnen edelen, doordat je een andere speler liet doen voorkomen, dat jij hem aanviel. Hij zou mij dan per PM om OS vragen en als mijn OS eenmaal liep, niet meer terug te halen was, kon je mijn dorp easy edelen. Helaas voor jou... lichtte die speler mij in. Nog wat OS bij gevraagd en slechts 1 speer als OS weg gestuurd. Nadat die ene speer niet meer terug getrokken kon worden, ging je mainclear en je edels onderweg. Die was nu kansloos en liep dood op de stam OS... en mijn trein, want zulke vieze trucjes mogen hard afgestraft worden... ging lopen, naast de trein van mijn buurman (zelfde stam, allebei 1 dorp) naast een paar aanvallen (zonder edels) van de stamleider van V. En omdat er een fout gemaakt werd door een co-speler, werden deze treinen ook niet gesniped, zat je met half lege dorpen en gaf je het snel op....

De eerste keer dat ik een 'topspeler', dergelijke vieze trucjes zag uithalen. Alles voor een easy dorp... en de eerste plek. In mijn ogen moest je, je eigen schamen en is de bedrieger een lesje geleerd.

Of was Sebastiaan je dat 'vergeten' te vertellen....

En zoals ik al zei... 0 snipes... co-speler naar bedje, onze aanvallen gemist, hoofdspeler te laat om er nog iets aan te doen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan