W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Jordi/Jannes deden het al eens eerder, zesentwintig werelden geleden, toen ter tijd met succes. Onder het mom; beter goed gestolen dan slecht bedacht, dit topic.

Wereld 73 zal (of hoop) ik mijn laatste (leidings)wereldje zijn. Om die reden wil ik mijzelf en een groep spelers die ik al van vele vorige werelden ken nog een laatste keer uitdagen. Dat de werelden tegenwoordig redelijk klein zijn, dat is iets wat dit topic niet zal veranderen. Maar mogelijk is het wel mogelijk om kwalitatieve spelers te stimuleren om deze wereld interessanter te maken door ook te gaan spelen. Ik lobby al een tijdje en ben al zeker dat er vele bekende AF'ers gaan spelen.

Een (iets) grotere wereld met veel kwalitatief betere spelers, met zekerheid enkele premades en buitengewoon veel AF-gebruikers, dat is wat ik hoop te verwezenlijken met dit topic. De instellingen zijn redelijk degelijk en het moment dat de wereld start al helemaal (w68 einde in zicht, w70 een abrupt einde?). Hoe goed of slecht je nou bent, bij deze nodig ik je uit om wereld 73 te gaan spelen! Zelf zal ik mijn uiterste best doen om de wereld op een prettige manier te laten verlopen, strijden voor globale regelgeving en staat fair play hoog in het vaandel.

Wat we gaan doen is het volgende: mensen kunnen zich melden via PM bij mij of hier in het topic, anoniem of niet anoniem. Wij gaan jullie proberen in te delen aan de hand van wat wij, en de onafhankelijke jury, weten. Jullie mogen ook proberen om jullie zelf in te delen, maar wij voelen ons wel vrij om dit nog een beetje aan te passen. Volledig objectief of kloppend is dus niet haalbaar. Kleine sidenote: als jullie ons informatie geven blijft deze vertrouwelijk. Je mag ook bijvoorbeeld enkel je Algemeen Forum accountnamen geven en je accountnaam weglaten, zodat je wel anoniem kan starten.


Accounts:

0. Nog te classificeren


1. Zwak account:

- Onbekend: @petit1

- Onbekend: @Jimmy124

- Onbekend: @secretguest

- Onbekend: @casimodo

- Potje: @potje

- Onbekend: @Haico



2. Middelmatig account:

- Nap Time: @RudyNiet en co's (?)

- Expensive brains: @Expensive Brains

- Onbekend: @tim010

- Onbekend: Bas (@TheGodfather.) Peter (@Ultimate Angel), Jorrit en Rens (@thelightfighter )

- Onbekend: Lars (@Dr. Hannibal Lecter), Remco (@Dream About My Nudity?), @Gilfoyle en Tom (@lord-toms)

- Triador: Edwin (@Triador) en Thomas (@vtcpro)

- Onbekend: Huib (@Predec), Rickert (@Directeur Vulkanstraße)




3. Goed account:

- The Mind of the Murderer: @Theo Walcott. @No Way Back @Slave To The Rhythm @sky arragon @noobteam en @The Philanthropist.

- Onbekend: @Interdictum., @.MortuaMemoria, @.sleepwell en @A Blessing in Disguise

- Onbekend: @maretan , @Kerouac , @Rob. en @tante D

- Niettedoen: Ruben, Tristan, Mikey, Maurits, Kevin (@Kechvin. en @NIETTEDOEN)

- Onbekend: @Chicago Blackhawks @Unexplainable Miracle. en @The American Sniper

- Onbekend: Ian (@Faithless. ), Mick (@TurnDownForWhat), Jordy (@MindAgainst), Justin, (@Mena Muria), Jeroen (@Calitri de Sino)

- Definition of Insanity: @Global Knowledge, @flonaldo, @el paridono

- Onbekend: @Ezra the King & @kingsdorp

- Onbekend: @JokersBrain, Jasey (Krepox) en @.Howlin

- Onbekend: Laurens (@DragonShield3), Jurriën (@Vanquisher.), Shepren (@Zandpet), Sam (@Sonemmontis)

- Onbekend: Gert, Warre (@Warre), Mathieu (@Sevii), Ritesh (@republiccity), Wim, Mike (@Sick Minds) en Ruben (@baspost).

- Onbekend: @SC Beast. (zichzelf hier geplaatst)

4. Account met hoge verwachtingen:

- Collationem: @MyPride, @Single Malt, @Roald97, @dialgaman, @Conceived by Communism, @Dream Team. en @Collationem

- Act of Divinity: @This Noob Is On Fire @.Sick Individuals @Shia LaBeouf, @.Royalist. en Emiel.

- Savior of the North: @Erebos., Inge (@Serenity), Melvin (@Kyuka ) en Daniel.

- The Alcoholic Dream: Ruben (@MeGustAa ), Jorn (@Beast In War ), Sikko (@The Pianist ), Jordi (@bultabolt) , Jeff(@.Zero. ), Valentijn (@Unidentified Black Male.) en @The Alcoholic Dream

- Onbekend: Lennart (@Spamkaboutertje), Rogier (@De Sukke ), Niels vD, Jan (@Sjondeertrekker), Phil (@Blaze of Glory)


5. Middelmatig account met chronische tunnelvisie symptomen:

@Spamkaboutertje
Onbekend: @Mikeeeeeee3




Zie hier het Epiloog van deze Challenge.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Klinkt leuk, succes :)
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Een laatste keer de sfeer opsnuiven
 
Reactiescore
524
Iets anders opsnuiven doet Maks niet meer dus ik betwijfel of ik me aan dit burgerlijke gedrag wil linken
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Voor de zwakke accounts:

@maretan, @Kerouac, @Rob. en Dorine.

Tis dat rob erbij zit anders hadden we nog kans op middelmatig.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik zet aanmeldingen alvast bij middelmatig hoor, positie kan/gaat veranderen zodra de jury er naar heeft gekeken.
 

DeletedUser81766

Guest
Top initiatief, ik hoop nog voor de start ook mij hier bij zien staan. Zodra ik een account heb waar het team mee vastgesteld is zal ik dit hier delen.

Het zou gaaf zijn als dit een sportieve wereld word.
 
Reactiescore
55
erg gaaf initiatief!! hoop dat dit weer een voortreffelijke wereld word!!
 
Bovenaan