W73: Challenge Guaranteed, or Not?

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.436

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.795
Nergens voor nodig dit afkraken op dit leuk topic maarja, zal wel weer de volwassen man spelen en niet ingaan op jouw uitspraken kutmaagd maarten.
 
Reactiescore
2.386
Liefde
 
Reactiescore
3
Ik weiger werelden te spelen met:

- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.436
Dan speel je ook niet veel, of enkel classic :O
 
Reactiescore
362
Goed initiatief Roald! Ik ga ook even een team proberen te verzamelen.

Het liefst wil ik een eigen categorie en anders kan je mij bij de zwakzinnige noobs zetten.
 
Reactiescore
1.902
Goed initiatief inderdaad. Hopelijk leidt dit net als op W47 destijds voor een hoger animo en een boost van de kwaliteit en activiteit!
 

Deleted User - 487936070

Guest
Leuk idee! Zou mooi zijn als dit op een mooie gelijkwaardige eindstrijd uitloopt met kwalitatief goede spelers.
 

Deleted User - 288228

Guest
Hoe mooi zou het zijn al zouden deze accounts nou allemaal zonder premade starten. Iedereen op w73. Dan is het een ware uitdaging voor elk account waarbij dan ook nog is een diplomatiek spel erg belangrijk wordt. Eens wat anders dan na enkele weken al de eindstammen te kunnen zien ... "Challenge Guaranteed"
 

DeletedUser81766

Guest
Hoe mooi zou het zijn al zouden deze accounts nou allemaal zonder premade starten. Iedereen op w73. Dan is het een ware uitdaging voor elk account waarbij dan ook nog is een diplomatiek spel erg belangrijk wordt. Eens wat anders dan na enkele weken al de eindstammen te kunnen zien ... "Challenge Guaranteed"

Het idee zou leuk zijn, maar laten we eerlijk zijn. Niemand heeft de activiteit om volledig solo een account te draaien.
 

Deleted User - 288228

Guest
Het idee zou leuk zijn, maar laten we eerlijk zijn. Niemand heeft de activiteit om volledig solo een account te draaien.

Nee wel met team, maar zonder premade. Dan heb je overal op de wereld sterke account liggen zonder dat het vaststaat in welke stam ze komen.
 
Bovenaan