W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
581
Het is -zoals jullie al raden- onmogelijk te winnen van deze premade! Beter starten jullie dus niet want het is toch verloren moeite :s
Ik zou zeggen, iedereen moet hier starten!

Als je weg gespeeld wordt is dat volkomen logisch, neemt niemand je iets kwalijk want: Veel te sterke pre-made. As je wel doorkomt, dan is dat mooi tegen de verwachting in (want sterke pre-made) en ben je het mannetje (of vrouwtje natuurlijk).

Een wereld die je -als je niet bij Roald in de pre-made zit- eigenlijk niet kunt verliezen ;)
 
Reactiescore
972
Ik zou zeggen, iedereen moet hier starten!

Als je weg gespeeld wordt is dat volkomen logisch, neemt niemand je iets kwalijk want: Veel te sterke pre-made. As je wel doorkomt, dan is dat mooi tegen de verwachting in (want sterke pre-made) en ben je het mannetje (of vrouwtje natuurlijk).

Een wereld die je -als je niet bij Roald in de pre-made zit- eigenlijk niet kunt verliezen ;)

En dat maakt het voor de premade direct uitdagend: zij mogen niet falen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

DeletedUser81766

Guest
Persoonlijk, vind ik dat er nu al te veel druk gemaakt word. Keer op keer word er gezien dat de werelden vaak niet lopen zoals voorspeld. Er hoeft maar een discussie verkeerd geïnterpreteerd te worden en het loopt al helemaal anders in tribalwars.

De sleutel van deze wereld is dat er veel ervaren spelers de wereld benaderen om meer tegenstand tegen elk ander te bieden. Sportiviteit en gelijkwaardige regels waar iedereen mee akkoord is staat hier boven aan de lijst.

Iedereen is vrij om premades te starten, maar net zo goed als dit een pré kan zijn kan het ook een zware tegenvaller zijn. Het hangt er maar net van af hoe de wereld loopt.

Het is wel daarentegen tof om te zien hoe actief er al op het forum word gecommuniceerd. Het zou leuk zijn als er van meerdere partijen actieve forum accounts P&P voeren.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
972
Bwa falen mag wel, gewoon niet harder falen dan jouw account!

Falen heb ik al meerdere keren gedaan, door met jou in een stam te zitten. Een schizofrene Belg, maar gelukkig voor jou ben jij niet de enige. @MyPride schat ik nog lager in dan jij, met zijn lelijke, corporale, zwijnengezicht.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Het gaat er ook niet om of pp-abuse een skill is (uiteraard niet) maar de waarde van een account als don pablito wordt door jullie nu gewoon enorm onderschat. Early game heeft don spelers gebroken, clears gedoneerd, deff gestuurd op cruciale momenten. Achteraf bashen op het pp gebruik maar in het begin deftig meeprofiteren is gewoon laag en dat is wat er nu gebeurt.

Sinds wanneer is het sturen van deff op cruciale momenten iets dat de moeite waard is om te noemen? Wordt hij daarom onderschat? Clears doneren en het sturen van deff doe je gewoon als een stam, en doe je voor een stam. Uiteindelijk is er geen enkel account die een wereld gedragen heeft. Het is een geheel van mensen die samenwerken tot het doel om als een stam te winnen. Daar is het sturen van deff en het doneren van clears echt geen bijzonderheid in: als je die moet opnoemen om deze spelers in de spotlight te zetten vrees ik eerder voor de kwaliteit van de rest van de stam.

Dan gericht naar andere posts: ik ga niet alles quoten. Dit gewoon een goed initiatief wat Roald doet: let's face it. Het forum van deze wereld is nu al actiever dan welke wereld van de afgelopen maanden dan ook in de 1e week dat de wereld gestart is waarschijnlijk. Roepen dat Roald (of team Colla) in het geheel zichzelf geen challenge aandoet door de manier waarop er gestart wordt is een raar argument. Het is meer een schreeuw om wanhoop. "Omdat jij dit doet gaan wij verliezen". Wil je een uitdaging of niet? Waarom dit probleem extern leggen? Wat kun je daar zelf aan doen? Beetje kinderachtig om je eigen probleem bij anderen te verplaatsen.

Daarbij had Roald dit initiatief ook volledig kunnen weglaten. Hij had gewoon de wereld kunnen starten, met dezelfde premade en met welke kutnamen dan ook om de premade zo lang mogelijk te verbergen. Wat was hij daar dan mee opgeschoten? Jullie weten nu precies wat aan gaat komen: jullie weten precies wat jullie kunnen verwachten van zijn kant uit. Wat wil je nog meer? Je hebt je vijand in zijn meest kritieke periode op een dinerschaal aangeboden gekregen. Als iemand het juist voor zich moeilijk gemaakt heeft hiermee, is het Roald en zijn stam.
 
Reactiescore
263
Heerlijk om te zien dat de activiteit op het forum zo hoog is. Van mij mag het al wel donderdag zijn
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Hoe kan je rang 1 staan en iemand boven je hebben om een ban aan te smeren
 
Reactiescore
1.049
Daarbij had Roald dit initiatief ook volledig kunnen weglaten. Hij had gewoon de wereld kunnen starten, met dezelfde premade en met welke kutnamen dan ook om de premade zo lang mogelijk te verbergen. Wat was hij daar dan mee opgeschoten? Jullie weten nu precies wat aan gaat komen: jullie weten precies wat jullie kunnen verwachten van zijn kant uit. Wat wil je nog meer? Je hebt je vijand in zijn meest kritieke periode op een dinerschaal aangeboden gekregen. Als iemand het juist voor zich moeilijk gemaakt heeft hiermee, is het Roald en zijn stam.
Dit is wel een schijnargument, "Hij had het ook niet kunnen doen". Hij kiest er zelf voor om deze uitdaging te doen. Hij zoekt dus een uitdaging uit zichzelf, dan kun je niet bepaalde punten die mensen aanhalen die zij als zwak zien afdoen met "hij kon het ook niet doen' terwijl het een vrijwillig initiatief was om het voor zichzelf leuker te maken.

Sidenote: wel leuk initatief hoor, daar niet van :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Dit is wel een schijnargument, "Hij had het ook niet kunnen doen". Hij kiest er zelf voor om deze uitdaging te doen. Hij zoekt dus een uitdaging uit zichzelf, dan kun je niet bepaalde punten die mensen aanhalen die zij als zwak zien afdoen met "hij kon het ook niet doen' terwijl het een vrijwillig initiatief was om het voor zichzelf leuker te maken.

Laat ik het dan eens op een andere manier toelichten: dit is niet de standaardwijze hoe een premade start. Een premade haalt een groepje bekenden bij elkaar om samen te kunnen spelen op een niveau waar dat voor iedereen gelijk is, en waar voor iedereen de verwachtingen van de stam gelijk zijn. Een premade wordt vaak wel gezien als een potentieel gevaar, waardoor de ogen gericht zijn op een premade.

Roald heeft weliswaar een premade gemaakt, maar tegelijkertijd dit initiatief opgezet. Tuurlijk is dat vrijwillig: het had niet gehoeven. Ik zie daar wel een uitdaging in omdat hij de bekendheid van de premade direct heel publiekelijk maak, omdat de start door meerdere factoren beïnvloed kan worden.

Verder richtte ik mij niet op andere argumenten omdat zij zwak waren: het probleem dat zij zien wordt buiten zichzelf gelegd. Wie is daadwerkelijk de eigenaar van het probleem? Is dat Roald? Neen.
 
Reactiescore
853
Spijker kwam ook op rang 1, dat account zou ik ook nooit hoger dan een zwak of middelmatig account inschatten (no offense naar de spelers)
Gaat eerder om het punt dat dat account een veel hogere rating verdient haha
 
Reactiescore
1.168
Mwah, ik denk dat je het niveau van TW een beetje overschat :p.
Verder speel ik zometeen op team TAD, ken ik Triador en Savior erg goed, en kan zeggen dat wanneer jullie team serieus gaat spelen, niemand jullie gaat wegspelen, vooral als jullie mensen zoals Lau en Niels achter de hand hebben, die ook zeker wel een keer een vv gaan pakken als mensen aan het prutsen zijn met offen/deffen (leer mij Lau kennen). Verder zeg ik ook niet dat jullie het niet mogen doen, be my guest, maar is dan niet echt een challenge.

Weet zo even niet wie jij bent, maar thanks voor deze lieve woorden. Ego groeit weer een beetje.
 
Bovenaan