W59 - Expose The Stabbers

Reactiescore
3.584
Ow dit is w59, dacht al ik vind die speler niet. Maar ik speel hier niet dus kan er weinig aan doen. Laat je vriend de leiders van de grote stammen pm, met een duidelijke PM met zoveel mogelijk bewijzen. Dan kunnen zei hem daarvoor laten straffen door hem nooit toe te laten zodat hij de wereld alvast niet kan winnen :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik ga mij niet moeien in de manier waarop het is gegaan. Echter is het gewoonweg zeer verstandig van Rota dat ze de nieuwe chill-rekruten direct aanpakken. Op het moment dat je zo stom was op een nap/pbg aan te houden of iets dergelijks weet je gewoon zeker dat je op den duur door Chill gepakt zal worden. Simpelweg met de reden dat Chill haar plan duidelijk heeft gemaakt door een gat te laten vallen tussen het main cluster en 2 nieuwe rekruten. Als Rota dit niet had gedaan, waren ze spoedig gewoon op een dubbelfront gestuit en zouden ze het onderspit delven. Nogmaals; ik laat mij niet uit over een zogenaamde stab etcetera.. Ik zeg enkel dat het rota in hier niet ontbreekt aan inzicht, daar waar het wel bij de Chill rekruten zelf (en haar leiding) aan ontbreekt.
 

DeletedUser78975

Guest
Uhm je slaat de spijker echt volledig mis. Er wordt hier niet gehekeld over de werkwijze van Rota, maar over dat van de Reign spelers en meer in het bijzonder van Havelte. Deel overigens je mening ook dat Rota niet veel verkeerd heeft gedaan, maar de strijd is een stuk smeriger geworden door de backstab van Havelte. Was het een eerlijk gevecht geweest, dan hoorde je niemand hierover.

Maar je lijkt wel mot te hebben met de Chill leden o.i.d. (weet niet of dat echt zo is), want ik krijg de indruk dat je elke gelegenheid aangrijpt om Chill. in een kwaad daglicht te zetten. Nogmaals kan best zijn dat ik het daarin mis heb, maar dat is de indruk die je bij mij wekt.
 
Reactiescore
831
Uhm je slaat de spijker echt volledig mis. Er wordt hier niet gehekeld over de werkwijze van Rota, maar over dat van de Reign spelers en meer in het bijzonder van Havelte. Deel overigens je mening ook dat Rota niet veel verkeerd heeft gedaan, maar de strijd is een stuk smeriger geworden door de backstab van Havelte. Was het een eerlijk gevecht geweest, dan hoorde je niemand hierover.

Maar je lijkt wel mot te hebben met de Chill leden o.i.d. (weet niet of dat echt zo is), want ik krijg de indruk dat je elke gelegenheid aangrijpt om Chill. in een kwaad daglicht te zetten. Nogmaals kan best zijn dat ik het daarin mis heb, maar dat is de indruk die je bij mij wekt.

Het blijft me toch verbazen dat iemand die niet eens op de wereld speelt het toch beter weet dan iedereen. Reign = Rota nu en wat Roald zegt is gewoon 100% waar. Dus hij slaat de spijker zeker niet mis.
 

DeletedUser78975

Guest
Het blijft me toch verbazen dat iemand die niet eens op de wereld speelt het toch beter weet dan iedereen. Reign = Rota nu en wat Roald zegt is gewoon 100% waar. Dus hij slaat de spijker zeker niet mis.

Geen verassing dat je het eens bent met Roald, hij neemt het op voor jouw nieuwe stammetje.

Wat is dat nou weer voor een achterlijke drogreden? Dus omdat ik niet op de wereld speel ben jij beter geïnformeerd dan ik? Zoals ik al eerder zij, ik ken de speler op KDK en hij heeft mij alles laten lezen en de situatie volledig uitgelegd. Bovendien volg ik zijn ontwikkelingen al een tijdje omdat hij het best aardig doet op W59.

Wat is je reactie op de bevestiging van een PBG van jouw maatje voor wie jij je nek aan het uitsteken was omdat jij er zo heilig van overtuigd was dat er geen sprake is van een backstab?
 

DeletedUser78270

Guest
Vind wel heel tof dat je zoiets meteen maar op AF moet zetten , laat de leiders lekker intern afhandelen in laats speler zwart maken.

Ja ik ben de stamleiders van Rota, maar deze discussie gaat nergens over. Wat maakt in een spel als dit een PBG of Nap nou uit, als je mede speler groot genoeg is verbreekt die het en word je edelvoer omdat je denkt veilig te zijn. Is dit hoe het spel werkt dan.

Het blijft een spelletje he, tevens ben ik in game het aan uitzoeken dus nogmaals laf dat meteen de AF op gaat zeg....

Dit spel zit ook vol mollen die info door lekken enzo hoor je daar iedereen over klagen je doet er geen fuck aan... dat is het spelletje gemeen spelen om te winnen.

Ja rota staat hier compleet buiten want we wisten nergens van.

Amen
 

DeletedUser78975

Guest
Vind wel heel tof dat je zoiets meteen maar op AF moet zetten , laat de leiders lekker intern afhandelen in laats speler zwart maken.

Ja ik ben de stamleiders van Rota, maar deze discussie gaat nergens over. Wat maakt in een spel als dit een PBG of Nap nou uit, als je mede speler groot genoeg is verbreekt die het en word je edelvoer omdat je denkt veilig te zijn. Is dit hoe het spel werkt dan.

Het blijft een spelletje he, tevens ben ik in game het aan uitzoeken dus nogmaals laf dat meteen de AF op gaat zeg....

Dit spel zit ook vol mollen die info door lekken enzo hoor je daar iedereen over klagen je doet er geen fuck aan... dat is het spelletje gemeen spelen om te winnen.

Ja rota staat hier compleet buiten want we wisten nergens van.

Amen

Neen, dat is wat sommigen helaas van het spel hebben gemaakt. Dat jij zijn stab actie hier kei droog verdedigd zegt ook genoeg over hoe jij in deze situatie staat. En ja je verdedigt duidelijk een stabactie onder het mom van 'ja maar het spel is nu eenmaal zo' --' Ben altijd al een speler geweest die van mooie gevechten houd en dat het het kunnen zijn, maar backstabben wordt over het algemeen door niemand geaccepteerd (m.u.w. Rota leiding kennelijk). Btw, dat is nogal een stevige statement die je daar maakt door te stellen dat een PBG of NAP niks uitmaakt in TW. Ik krijg daardoor de indruk dat je er totaal geen kaas van hebt gegeten als je niet eens weet dat PBG's en NAP's een belangrijk aspect in TW zijn. Mochten de stammen met wie jullie een BG dan wel een NAP hebben dit lezen, hoop ik dat ze meteen op de hoogte zijn van de waarden die de Rota leiding hecht aan BG's en NAP's.

Een PBG of een NAP beëindigen kan ook prima, maar dat is in dit geval nooit gebeurd wat het dus tot een regelrechte en onbetwistbare stab maakt. Dat is nou net het punt. En bij een overduidelijk stab hoort naming and shaming vind ik.
 

DeletedUser78270

Guest
Ik verdedig helemaal niks hier dan lees of begrijp je me statement niet.

Uiteraard ik hecht ook waarde aan PBGs en NAPS, maar hoe vaak ik al op oude werelden dit tegen me gehad heb. Daarom zeg ik het zo.

En zolang er geen concrete bewijzen zijn over een bg of wat dan ook vind ik het laf dat je hier al hele discussie van gemaakt hebt.

En j in game ben ik al in gesprek met mensen maar zolang er geen bewijzen zijn neem ik het op voor me stamleden.
 

DeletedUser78975

Guest
Hoe meer concreet bewijs heb je nodig dan dit:
426bd715cb4a647b6f6c8d1e35441b6b.png

426bd715cb4a647b6f6c8d1e35441b6b

Met alle respect, maar als je daar geen bevestiging van de PBG van op kunt uitmaken dan ligt dat toch echt aan jou. Bovendien was er altijd contact tussen Havelte en KDK waarbij de gezamenlijke plannen werden besproken. Jouw stam stond even goed op het verlanglijstje van de stabbers, maar zij zagen jullie uiteindelijk als enige uitweg...
 

DeletedUser78270

Guest
Nee zeker niet bij ons staat fair play boven aan 100%

Tevens waar haal je uit die 2 berichten een BG???

Zover wij door gekregen hebben was de bedoeling om.door ons heen te edelen als samenwerking ?

Er staat nergens een concrete afspraak daarin opzeg termijn of een definitieve bg of Nap etc ,-)

Maar goed ik wacht in game wel op hele gesprek zoals aangaf als ik alle bewijzen heb komen er acties eerder niet
 
Reactiescore
831
Geen verassing dat je het eens bent met Roald, hij neemt het op voor jouw nieuwe stammetje.

Wat is dat nou weer voor een achterlijke drogreden? Dus omdat ik niet op de wereld speel ben jij beter geïnformeerd dan ik? Zoals ik al eerder zij, ik ken de speler op KDK en hij heeft mij alles laten lezen en de situatie volledig uitgelegd. Bovendien volg ik zijn ontwikkelingen al een tijdje omdat hij het best aardig doet op W59.

Wat is je reactie op de bevestiging van een PBG van jouw maatje voor wie jij je nek aan het uitsteken was omdat jij er zo heilig van overtuigd was dat er geen sprake is van een backstab?

Ik neem het op voor mezelf, jij en je vrienden verwijten heel de stam van stabben. Daarboven op bevestig je wel dat je daar geen bewijs van hebt. Erg triest voor spelers zoals ik die gewoon de 5 dagen NAP hebben afgewacht.

Zo komen wij slecht over in de wereld en schaad je potentiëel de toekomst van de wereld voor ons. Misschien was dat juist jullie bedoeling?
 

DeletedUser78975

Guest
Nee zeker niet bij ons staat fair play boven aan 100%

Tevens waar haal je uit die 2 berichten een BG???

Zover wij door gekregen hebben was de bedoeling om.door ons heen te edelen als samenwerking ?

Er staat nergens een concrete afspraak daarin opzeg termijn of een definitieve bg of Nap etc ,-)

Maar goed ik wacht in game wel op hele gesprek zoals aangaf als ik alle bewijzen heb komen er acties eerder niet

Lol! Are u kidding me! XD De betrokken partijen zijn bekende van elkaar hé. Het betreft hier geen PBG die tussen twee spelers die nooit eerder contact met elkaar hebben gehad. Was dat het geval dan dienen dergelijke formaliteiten uiteraard besproken te worden.

Er wordt zelfs voor de zekerheid concreet gevraagd of dus de samenwerking wordt voortgezet en Havelte beantwoord dit bevestigend (ik zal het voor je invullen aangezien je dat straks weer slim probeert te doen door het taalkundig te gaan ontleden. Twee spelers die niet bij elkaar in de stam zitten en een samenwerking aangaan is de definitie van een PBG!) Dat is voldoende concreet en anders dan alle drogreden van het Reign-kamp is dit slechts voor een uitleg vatbaar.
 
Reactiescore
338
Er was een samenwerking om ~Rota~ op te ruimen. Het gaat hier niet over een pbg ;)
Bovendien is er geen termijn afgesproken voor als de samenwerking wordt stopgezet. Zoals hier al stond is deze samenwerking 30 minuten op voorhand stopgezet door een pm. Er is dus niet echt sprake van een stab.
Het kon natuurlijk mooier opgelost worden door dit vroeger te laten weten, maar ja, dan is het verrassingseffect natuurlijk weg, wat niet de bedoeling was :)
 

DeletedUser78434

Guest
Er was een samenwerking om ~Rota~ op te ruimen. Het gaat hier niet over een pbg ;)
Bovendien is er geen termijn afgesproken voor als de samenwerking wordt stopgezet. Zoals hier al stond is deze samenwerking 30 minuten op voorhand stopgezet door een pm. Er is dus niet echt sprake van een stab.
Het kon natuurlijk mooier opgelost worden door dit vroeger te laten weten, maar ja, dan is het verrassingseffect natuurlijk weg, wat niet de bedoeling was :)

Are you kidding me?

30 minuten van te voren een bericht sturen is voldoende. Laten wij dan ook samenwerking. Dan stuur ik 5 minuten voor ik alles uitzend een pm.
Rot toch op.... Het valt niet goed te praten en het bewijs van de stab is er.

Hier de laffe reactie van de leider.

Mugiwara no Luffy 08.01.18 12:03
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/praathoek.199327/page-8

Hier trouwens het bewijs.

Ik bied je eenmalig aan om het op te lossen. Als je dat wilt, laten we dan een skypegesprek voeren:)

Vincent Valentine 08.01.18 12:14
Ik noem dit niet bewijs van een stab, ik wil volledige berichten.

waaruit het woordje samenwerking haal jij een PBG of NAP.

ik wil de duidelijke afspraak zien waar ook bij staat opzegtermijn alles.

Een samenwerking kan alles zijn iemand wegvegen etc.

tot dit is bewezen zie ik niks wat duit op een stab


mvg
chris

Gelukkig is iedere top stam wel met iedereen eens dat het een stab is, komen ook passende maatregelen vanuit de wereld.

Succes.
 
Reactiescore
1.167
Vincent Valentine is sowieso een debiel. Ik kan je nog wel meerdere leuke PM's met hem laten lezen :D
 

DeletedUser78552

Guest
dit is toch wel erg triest aan het worden. Ik geef maar even een overzicht over wat er precies is gebeurd. Chill is een "recruit to win" stam die de sterkste spelers proberen te recruiten om daarna de stam te edelen. De rota top kreeg ook invites maar die bleven loyaal aan de stam. De reign spelers KDK en niet nini gingen wel zonder overleg weg. Vervolgens heeft KDK vaag genoemd "samen te werken" maar dit bericht was voordat ze hun stam verlieten en het ging over het wegedelen van rota. Iedereen uit rota en reign had door dat die nieuwe chill leden niet alleen barbarendorpen gaan edelen dus besloten wij collectief deze "heren" uit te schakelen die zonder iets te zeggen uit reign zijn gegaan. Nu er oorlog wordt gevoerd komen er berichten op het forum over dat wij stabbers zouden zijn maar dat alles zonder bewijs. Toch triest dat op tribalwars altijd gehuild wordt op het forum als er zoiets gebeurd. Volgens mij wil de chill top ons gewoon zwart maken en de andere stammen met hun krijgen. Lijkt me toch wel duidelijk wat er is gebeurd, en tenzij iemand van chill echt met bewijs komt vind ik dit een hele trieste actie.

- Jarno van team BeastOfNoNation
 

DeletedUser78434

Guest
Vincent Valentine is sowieso een debiel. Ik kan je nog wel meerdere leuke PM's met hem laten lezen :D

RT!

Hier nogmeer
Mugiwara no Luffy 08.01.18 12:19
Wat ben jij een grapjas, een slechte leider.

Je ziet toch dat zij hen samenwerking bevestigen door te zetten.

Er is nooit gesproken over een opzegtermijn, het doel was samen door aanvallen etc.

Het bewijs staat er, je stam wordt afgemaakt op het AF. Iedereen is het er over eens, er wordt gestabbed.

Je kan het nu nog een soort van 'goed' maken, maar als je als leider je zo opstelt. Belachelijk. Kan er ook nog mooi als export bij op het AF. Zetten we je gewoon verder onder druk.

Vincent Valentine 08.01.18 12:51
noem je mij grapjas,

als ze geen afspraken maken over opzeg termein wst boeit het dan als die hem aanvbalt, dan mag die toch aanvallen wanneer die wilt

als ze nou opzeg termijn hadden dan zeg ik oke dit kan niet.

ga mij nou geen slechte leider noemen, ik ga alleen niet onterecht actie ondernemen als het niet nodig is.

chris

Mugiwara no Luffy 08.01.18 12:55
Hoi Chris,

Je vind het dus normaal dat als jouw zakenpartner een half uur voor een afspraak zegt van hé vriend. Ik heb de deal alleen binnengehaald en tot ziens je krijgt niks meer.

Je bent niet enkel een slechte leider, gewoon totaal ongeschikt. Je rechtvaardigt een stab waar het bewijs voor is.

Wat een zieke geest...

dit is toch wel erg triest aan het worden. Ik geef maar even een overzicht over wat er precies is gebeurd. Chill is een "recruit to win" stam die de sterkste spelers proberen te recruiten om daarna de stam te edelen. De rota top kreeg ook invites maar die bleven loyaal aan de stam. De reign spelers KDK en niet nini gingen wel zonder overleg weg. Vervolgens heeft KDK vaag genoemd "samen te werken" maar dit bericht was voordat ze hun stam verlieten en het ging over het wegedelen van rota. Iedereen uit rota en reign had door dat die nieuwe chill leden niet alleen barbarendorpen gaan edelen dus besloten wij collectief deze "heren" uit te schakelen die zonder iets te zeggen uit reign zijn gegaan. Nu er oorlog wordt gevoerd komen er berichten op het forum over dat wij stabbers zouden zijn maar dat alles zonder bewijs. Toch triest dat op tribalwars altijd gehuild wordt op het forum als er zoiets gebeurd. Volgens mij wil de chill top ons gewoon zwart maken en de andere stammen met hun krijgen. Lijkt me toch wel duidelijk wat er is gebeurd, en tenzij iemand van chill echt met bewijs komt vind ik dit een hele trieste actie.

- Jarno van team BeastOfNoNation

Zoals je op pagina 8 kan zien is er bewijs van de samenwerking. Er is nergens een opzegging geweest. ongeveer 30 minuten voor de aanvallen kwam er een slap bericht. Daarnaast zijn NN en KDK niet zonder post weggegaan.

En ja, op den duur hadden jullie de degens moeten kruisen, dat ontken ik niet. Maar om dan op een laffe, achterbakse en onacceptabele manier maar te werk gegaan is en blijft NOT DONE!

Gelukkig is jullie niveau van ROTA om te huilen. Ja KDK gaat gesloopt worden, maar jullie zijn meer verloren dan KDK zelf. Straks gaan edeltjes nummer 15 en 16 en wellicht 17 ook nog dood:)
 
Reactiescore
831
Nogmaals waar is het harde bewijs, dat berichtje zegt niks over een echte NAP/BG het is zelfs niet duidelijk over wat dan ook het gaat. Ik kan ook een klein tekstje pakken en waar werkelijk geen echte afspraak in staat en dan zeggen dat het "harde feiten" zijn...
 

DeletedUser78552

Guest
Dag escalation,

Mee eens, op een onacceptabele manier te werk gaan is NOT DONE! inderdaad, het is niet gebeurd. Misschien moet je ietsjes scherper kijken naar het geleverde bewijs. De samenwerking waar over werd gesproken is voordat KDK en NN hun stam verlieten. Vervolgens is er geen BG afgesproken, en tenzij ik dat duidelijker zie staan dan wat er nu staat blijft dat mijn standpunt. Als het hele punt was om op den duur de degens te kruisen dan gaan wij niet wachten op de massa van KDK en NN, maar nemen we zelf het initiatief. Wel jammer dat dit hele gebeuren is uitgelopen op een moddergooi wedstrijd, zelfs door de meest professionele spelers. Het wordt tijd om onder ogen te zien dat alle verwijten zijn begonnen door chill leden die ons zwart proberen te maken. Om heel eerlijk te zijn vind ik de echte stabbers KDK en NN die heel goed wisten dat chill joinen betekende hun oude stam wegedelen op de lange termijn. Als er dan niet gewacht wordt op de massa die ze wilden plannen dan wordt het maar moddergooien.

Laat maar weten wat je hier over denkt, en laten we nou allemaal ff stoppen met die verwijten.
 
Bovenaan