W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser78975

Guest
Heeft support er iets van gezegd? Zo niet kan iemand dan bevestigen dat het een foute ban was of niet? Zou inderdaad erg jammer zijn als het een foute ban was.

Het was een foute ban. Je mag echter geen berichten van de support hier op het forum plaatsen.
 

DeletedUser78434

Guest
Voor iedereen hieronder, het bericht wat Havelte op landingtime van ROTA stuurde:

havelte 07.01.18 08:01
Beste Hamid,

Het is niks persoonlijks, maar we willen er toch de volgende uitleg geven van onze keuze.

Zoals je kan zien hebben wij besloten om bij ROTA aan te haken. De keuze hiervoor is eind van deze week gemaakt. Dit omdat wij het anders erg somber in zien op deze wereld. We hoorden dat CHill namelijk ook bij leden van ROTA heeft lopen werven, echter hebben die belsoten om bij ROTA te blijven. Wij kregen echter te horen dat er geen plaats meer was. Hieruit maken wij op dat we niet welkom zijn en dus op termijn edelvoer. We zijn dus genoodzaakt om daar een stokje voor te steken.

Ik had het liever anders zien lopen, maar dat is jullie ( jelle en jou ) keuze geweest. Als jullie niet waren overgestapt waren er nog wel mogelijkheden. Het verbaasde ons behoorlijk. Ik begrijp dat je voor de winst wil gaan op deze wereld en daardoor keuzes maakt. Die keuzes maken wij ook en proberen dat hierdoor te bewerkstelligen.

Op lange termijn gaat het niet werken dat we blijven samenwerken, zeker niet nu ik zag dat kalm an met die vodka zich ook al in het noorden heeft gevestigd. Uiteindelijk zouden wij toch doelwit zijn om weg geëdeld te worden, anders hadden we immers wel direct mee gekund naar chill.

Rota is bij ons op de lijn gekomen voor een samenwerking. Hier gaan we in mee, wat betekend dat de 1e aanvallen nu lopen. De tijd die jullie zelf hadden afgesproken voor een NAP is verlopen en daarmee is het nu een faire strijd geworden.

Succes met deffen en nogmaals, ik vind het zonde dat het zo loopt, had liever gezien dat je andere keuzes had gemaakt dan naar chill te gaan!!

Daarbij is het ook niet waar dat wij met leden van ROTA in zee wilde, enkel de naam van Romische is één keer gevallen omdat hij zelf het één en ander had aangegeven over het niveau van ROTA (ik hoop niet dat ik nu een intern probleem maak hihi) maar verder is daar nooit wat mee gedaan. Je kan dus zien dat hij plotsklaps is veranderd en daarna gelijk is gaan aanvallen.
 

DeletedUser78434

Guest
Heeft support er iets van gezegd? Zo niet kan iemand dan bevestigen dat het een foute ban was of niet? Zou inderdaad erg jammer zijn als het een foute ban was.

Support heeft er inderdaad wat van gezegd, ik contacteer je even ingame.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Edit: zelfs als dat account valt verliezen jullie op de lange termijn. De hoeveelheid verliezen die jullie al hebben geleden (op een LH wereld) zijn gigantisch...

Niets doen was nog veel dommer geweest, je zou achterlijk zijn mocht je dit ontkennen. Verder is het vrijwel triest dat nu al zeker denkt te zijn dat de desbetreffende partij 'geheid' gaat verliezen. De wereld-diplomatie is nog lang niet bepaald, alle opties liggen voor alle stammen nog open. Een stukje advies; Hoogmoed komt voor de val.
 

DeletedUser78975

Guest
Niets doen was nog veel dommer geweest, je zou achterlijk zijn mocht je dit ontkennen. Verder is het vrijwel triest dat nu al zeker denkt te zijn dat de desbetreffende partij 'geheid' gaat verliezen. De wereld-diplomatie is nog lang niet bepaald, alle opties liggen voor alle stammen nog open. Een stukje advies; Hoogmoed komt voor de val.

Zeker mee eens maar als je iets doet, doe het dan goed... en eerlijk. Btw, goede maat van mij speelt alleen nog ik speel allang niet meer dus voor mij is er geen val te maken. Je kunt ook niet ontkennen dat ze op één account nu al ongelooflijk veel verliezen hebben gedraaid. Dat het rechtgetrokken kan worden zal vast en zeker wel nog mogelijk zijn, maar een achterstand is er zonder twijfel.
 

DeletedUser78434

Guest
Niets doen was nog veel dommer geweest, je zou achterlijk zijn mocht je dit ontkennen. Verder is het vrijwel triest dat nu al zeker denkt te zijn dat de desbetreffende partij 'geheid' gaat verliezen. De wereld-diplomatie is nog lang niet bepaald, alle opties liggen voor alle stammen nog open. Een stukje advies; Hoogmoed komt voor de val.

Zeker mee eens.
Enkel, zeg dan als Havelte. Van eh man, sorry maar we kunnen geen 'vrienden' meer zijn. 5 of 7 dagen NAP. Beide voorbereiden en rammen maar. Nu is het.
Hee buurman, zoals je ziet, ik ben vanaf deze minuut je vijand. Om vervolgens in de flank aan te vallen.

Over het niveau van de aanvallers of eventuele diplomatie wil ik het niet hebben, maar het gaat puur om hoe dit is begonnen.
 
Reactiescore
831
Zeker mee eens.
Enkel, zeg dan als Havelte. Van eh man, sorry maar we kunnen geen 'vrienden' meer zijn. 5 of 7 dagen NAP. Beide voorbereiden en rammen maar. Nu is het.
Hee buurman, zoals je ziet, ik ben vanaf deze minuut je vijand. Om vervolgens in de flank aan te vallen.

Over het niveau van de aanvallers of eventuele diplomatie wil ik het niet hebben, maar het gaat puur om hoe dit is begonnen.

Ja dat is gewoon belachelijk, dan stakken jullie alle dorpen en maken we helemaal geen kans meer. Ik geloof niet dat als jij in onze schoenen zou hebben gestaan dat je het zo zou hebben aangepakt.
 
Reactiescore
535
Ja dat is gewoon belachelijk, dan stakken jullie alle dorpen en maken we helemaal geen kans meer. Ik geloof niet dat als jij in onze schoenen zou hebben gestaan dat je het zo zou hebben aangepakt.

Hier geef je letterlijk een stab toe :p
''We vallen ze aan terwijl er eigenlijk nog een samenwerkingsverband is, want als we ze een nap aanbieden voor een aantal dagen hebben we geen kans op daarna nog dorpen te edelen, omdat ze gestackt worden.''
 
Reactiescore
831
Hier geef je letterlijk een stab toe :p
''We vallen ze aan terwijl er eigenlijk nog een samenwerkingsverband is, want als we ze een nap aanbieden voor een aantal dagen hebben we geen kans op daarna nog dorpen te edelen, omdat ze gestackt worden.''

nee dat is wat jij er van maakt. Er was nooit een samenverwerkingsverband/NAP
 

DeletedUser78434

Guest
Ja dat is gewoon belachelijk, dan stakken jullie alle dorpen en maken we helemaal geen kans meer. Ik geloof niet dat als jij in onze schoenen zou hebben gestaan dat je het zo zou hebben aangepakt.

Ik zou nooit en te nimmer een BG/PBG aanvallen, en voor Martijn die dit ook leest. Die via een vv was een misverstand dat weet jij ook.

En ja, dan hadden ze gestacked geweest. Maar met een slim plan en goede uitvoering kom je ook een heel eind;)

Nu rammen jullie ook als onnozele debielen random op hem en zijn er al 16 edels gedood, al goed voor 140k gs x 16 is heeeeeeeeeel veel op een lim haul:)
 

DeletedUser78434

Guest
Dat screentje is van toen ze samen in de stam zaten. Dat van Escalation is gewoon een bericht over sorry dat het zo moest aflopen. Uit respect voor een ex-stamlid. Nogmaals ik ben Havelte niet maar zo zie ik het toch.

Dan had Havelte moeten zeggen na de aangekondigde leave, van he buur. Straks hebben we geen samenwerking meer. Van beide kanten geen gehoor is samenwerking gaat door;)
 

DeletedUser78975

Guest
Dat screentje laat toch zien van wel?

Nee, volgens hem moet er letterlijk 'pbg' staan, als het in hoofdletters er had gestaan durf ik te wedden dat hij nog zou beweren dat dat niet hetzelfde is als een pbg in kleine letters. Die gast heeft enorme oogkleppen op... niet normaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
831
Nee, volgens hem moet er letterlijk 'pbg' staan, als het in hoofdletters er had gestaan durf ik te wedden dat hij nog zou beweren dat dat niet hetzelfde is als een pbg in kleine letters. Die gast hoofd enorme oogkleppen op... niet normaal

Nee man zoals alle andere 12 keer, het postje is van toen ze nog stamleden waren. Daarom is het zo lastig om te praten met jou.
 

DeletedUser78434

Guest
p4dqmbyv9d7qq.jpg
 

DeletedUser78434

Guest
Nee man zoals alle andere 12 keer, het postje is van toen ze nog stamleden waren. Daarom is het zo lastig om te praten met jou.

Stamgenoten of niet, een afspraak moet altijd beeindigd worden, volgens mij is het lastig om met jou te praten
 

DeletedUser78975

Guest
Nee man zoals alle andere 12 keer, het postje is van toen ze nog stamleden waren. Daarom is het zo lastig om te praten met jou.

Lees even mijn reactie op de onzin die je nu weer durft te herhalen. Dat klopt dat ze nog stamgenoten waren, MAAAAAAR de aankondiging van de leave was al bekend gemaakt, anders had Havelte geen smekend bericht gestuurd met als onderwerp 'chill.' waarin hij vraagt of KDK kan regelen dat hij mee kan switchen... en dan zeggen dat de leave een stab is, als hij de kans had gehad zou die dus onder jullie begrippen ook een stabber zijn geweest. Nou het is maar dat Chill. niks te maken wilde hebben met die gast anders had net zo goed de switch gemaakt. Daarom: pas goed op met wat voor soort spelers je binnen haalt (<-- gericht aan de leiding van Rota).

DUS: stamgenoten of niet, de intentieverklaring van KDK was er en Havelte was op de hoogte van de aanstaande leave, vertel mij dan maar eens waarom het dan niet mogelijk is om alvast een PBG af te spreken?
 

DeletedUser78552

Guest
Voor de 100e keer. Dat bericht ging echt over een compleet ander onderwerp en er is nooit een PBG genoemd. KDK had een niet aanvals termijn ingesteld en daarna kwamen de aanvallen pas binnen.
 

DeletedUser78552

Guest
Namens de leiding van ~rota~ hebben wij geen spijt met het binnenhalen van deze spelers en we hebben ook zeker geen spijt met het aanvallen van zulke sneue spelers die proberen met een bericht uit context de tw wereld te overtuigen dat er een pbg was...
 
Bovenaan