W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser78556

Guest
Een eerlijke strijd is het ook niet echt geweest eh ;)
een onbemande account edelen die een ban heeft gekregen voor 2-3uur en dan terug opgegeven word omdat er nog gecommuniceerd moet worden binnen tw.
een grote actie met vraagtekens voor mij alvast.

en daarnaast was er wel degelijk een samenwerking tussen KDK en Havelte volgens Pm's.
Dus een stabactie in mijn ogen.
 
Reactiescore
831
Een eerlijke strijd is het ook niet echt geweest eh ;)
een onbemande account edelen die een ban heeft gekregen voor 2-3uur en dan terug opgegeven word omdat er nog gecommuniceerd moet worden binnen tw.
een grote actie met vraagtekens voor mij alvast.

en daarnaast was er wel degelijk een samenwerking tussen KDK en Havelte volgens Pm's.
Dus een stabactie in mijn ogen.

Sinds wanneer is TW ooit een eerlijke strijd geweest :p
 

DeletedUser78975

Guest
Een eerlijke strijd is het ook niet echt geweest eh ;)
een onbemande account edelen die een ban heeft gekregen voor 2-3uur en dan terug opgegeven word omdat er nog gecommuniceerd moet worden binnen tw.
een grote actie met vraagtekens voor mij alvast.

en daarnaast was er wel degelijk een samenwerking tussen KDK en Havelte volgens Pm's.
Dus een stabactie in mijn ogen.

Zoals ik het heb gelezen was er geen twijfel mogelijk over het al dan niet bestaan van een PBG. Deze was er gewoon. Verder heb ik begrepen dat er op Havelte 2 spelers spelen ene S. en ene T. De T'tje schijn een heel achterdochtige speler te zijn die zelfs toen in de tijd dat KDK in Reign zat volop aan het roddelen was over eigen stamgenoten etc. Maar ach ja als je met een stab een strijd wint is dat eerder iets waarvoor je je moet schamen in plaats van er trots op te zijn.

Rota en Reign zijn het nieuwjaar wel 'lekker' begonnen... ben benieuwd wat voor meer stab acties er in de toekomst gaan komen.
 
Reactiescore
831
Zoals ik het heb gelezen was er geen twijfel mogelijk over het al dan niet bestaan van een PBG. Deze was er gewoon. Verder heb ik begrepen dat er op Havelte 2 spelers spelen ene S. en ene T. De T'tje schijn een heel achterdochtige speler te zijn die zelfs toen in de tijd dat KDK in Reign zat volop aan het roddelen was over eigen stamgenoten etc. Maar ach ja als je met een stab een strijd wint is dat eerder iets waarvoor je je moet schamen in plaats van er trots op te zijn.

Rota en Reign zijn het nieuwjaar wel 'lekker' begonnen... ben benieuwd wat voor meer stab acties er in de toekomst gaan komen.

Nogmaals, geen bewijs. Tot nu toe zie ik alleen maar mensen die claimen dat wij (Reign) een NAP hebben overtreden. En dat wij Jelle een ban hebben "aangesmeerd", hoe je dat doet is wel heel vreemd.
 

DeletedUser77658

Guest
Sorry dat ik het zeg goez. Maar hij zegt zelf dat het een stomme fout van hem is.
Op zijn Profiel stond heel duidelijk dat hij plaatjes aanbood voor PP.

Zoals hij zelf al zei, stomme fout.

Dit klopt dus ook niet. Er stond "voor een schappelijke prijs", geen pp.
In principe had de ban er zelfs niet mogen komen. Hierbij richt ik mij dan vooral naar de support.
 
Reactiescore
831
Dit klopt dus ook niet. Er stond "voor een schappelijke prijs", geen pp.
In principe had de ban er zelfs niet mogen komen. Hierbij richt ik mij dan vooral naar de support.

Dan moet jij nog eens de regels lezen :p

§5 Verkopen van een account
Het is ongewenst dat accounts voor commerciële doeleinden gebruikt worden.
 

DeletedUser76295

Guest
Dan moet jij nog eens de regels lezen :p

§5 Verkopen van een account
Het is ongewenst dat accounts voor commerciële doeleinden gebruikt worden.

Ik heb toch ook helemaal niet mijn account verkocht :S
 

DeletedUser78975

Guest
Dan moet jij nog eens de regels lezen :p

§5 Verkopen van een account
Het is ongewenst dat accounts voor commerciële doeleinden gebruikt worden.

Lees jij dan even het woordenboek erop na? Want de tekst dat op het profiel stond is niet voor commercieel doeleinde althans het is minstens voor meerdere uitleggen vatbaar waardoor je nooit vast kunt stellen dat het dus maar voor commerciële doeleinden was. Bovendien is die regel erin gezet omdat ik weet dat er vroeger nogal wat accounts werden gemaakt waarbij op profielen verwezen werd naar websites (webshops etc.), om dat te voorkomen heeft TW deze regel toentertijd geïntroduceerd als ik me het goed herinner.
 
Reactiescore
831
Ik heb toch ook helemaal niet mijn account verkocht :S

Nee jelle dat is een titel. Daar onder staat er dat je je account niet voor commerciële doeleinden mag gebruiken. Het verkopen van plaatjes, is een commercieel doeleind, als het nu om PP of het gaat om eender wat anders.

Ik vind het erg jammer dat het zo is gelopen want we hebben alles gewoon netjes voorbereid en wouden net zo als jullie een eerlijke strijd. Maar dat je stamgenoten ons de schuld geven omdat jij een fout hebt gemaakt is wat dom vind je niet?

In ieder geval nog succes, ik ga het hierbij neerleggen want sommigen mensen zijn precies toch niet te overtuigen.
 

DeletedUser76657

Guest
Zuur stop met zeveren en ga lekker spelen.

Ik zie je nog wel in de wereld
 

DeletedUser78975

Guest
Nee jelle dat is een titel. Daar onder staat er dat je je account niet voor commerciële doeleinden mag gebruiken. Het verkopen van plaatjes, is een commercieel doeleind, als het nu om PP of het gaat om eender wat anders.

Ik vind het erg jammer dat het zo is gelopen want we hebben alles gewoon netjes voorbereid en wouden net zo als jullie een eerlijke strijd. Maar dat je stamgenoten ons de schuld geven omdat jij een fout hebt gemaakt is wat dom vind je niet?

In ieder geval nog succes, ik ga het hierbij neerleggen want sommigen mensen zijn precies toch niet te overtuigen.

Of je zit telkens gewoon finaal mis met je verweren. Als je namelijk dit spel al lang genoeg speelt had je kunnen weten dat het artikel wat je zojuist citeerde een ander doel dient dan het verbieden van handel in PP voor plaatjes. Daar is immers een ander artikel voor gemaakt welke in paragraaf 4 is opgenomen (als je de moeite neemt om de regels eens fatsoenlijk door te nemen had je dat dus kunnen weten). Bovendien luidt de kop van paragraaf 5 'Verkopen van een account'. Dat is een belangrijk deel wat ik in mijn vorige reactie heb gemist zie ik nu. Want er is helemaal geen sprake van verkoop van een account. Gevalletje dyslexie of is het meer selectief lezen??
 
Reactiescore
831
Of je zit telkens gewoon finaal mis met je verweren. Als je namelijk dit spel al lang genoeg speelt had je kunnen weten dat het artikel wat je zojuist citeerde een ander doel dient dan het verbieden van handel in PP voor plaatjes. Daar is immers een ander artikel voor gemaakt welke in paragraaf 4 is opgenomen (als je de moeite neemt om de regels eens fatsoenlijk door te nemen had je dat dus kunnen weten). Bovendien luidt de kop van paragraaf 5 'Verkopen van een account'. Dat is een belangrijk deel wat ik in mijn vorige reactie heb gemist zie ik nu. Want er is helemaal geen sprake van verkoop van een account. Gevalletje dyslexie of is het meer selectief lezen??

Je hoeft niet zo onbeleefd te zijn. Ik heb inderdaad het verkeerde geplakt, bedankt voor de correctie. Het staat inderdaad in paragraaf 4.
 

DeletedUser78975

Guest
@jokersbrain Zet dat stablijstje alvast maar klaar makker.

Net van een van de spelers van KDK kei hard bewijs ontvangen. Als dit geen overduidelijke bevestiging is dan weet ik het ook niet meer!!

426bd715cb4a647b6f6c8d1e35441b6b.png

426bd715cb4a647b6f6c8d1e35441b6b
 
Reactiescore
1.164
Noobs die noobs stabben, leuk!
 

DeletedUser78975

Guest
@dialgaman
Voor een noob houdt KDK het anders aardig goed vol hoor tegen 2 stammen inclusief de MB's van hun XD

En dan moet je ook nog in ogenschouw nemen dat zij in een korte tijdsbestek op de stabbers hebben moeten anticiperen :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Wat grappig dat juist Esca commentaar moet hebben op stabbers.... Iets met de pot verwijt de ketel dat die .......
 
Reactiescore
3.576
@jokersbrain Zet dat stablijstje alvast maar klaar makker.

Net van een van de spelers van KDK kei hard bewijs ontvangen. Als dit geen overduidelijke bevestiging is dan weet ik het ook niet meer!!

426bd715cb4a647b6f6c8d1e35441b6b.png

426bd715cb4a647b6f6c8d1e35441b6b

Leg eens beter uit. Iemand waarmee je samenwerkt officieel valt je aan?
 

DeletedUser78975

Guest
@jokersbrain
Zoals ik het heb begrepen was er inderdaad een officiële PBG, deze is zoals je ziet op screen ook nog uitdrukkelijk bevestigd. Daarnaast werden er kennelijk ook al samen plannen gemaakt om over een aantal weken ~Rota~ te grazen te nemen. Wat doet meneertje Havelte: schijt aan de PBG een een goedkoop berichtje sturen 30(!) minuten voordat hij de treintjes op KDK, met wie hij dus een officiële PBG heeft, verstuurd dat hij opeens ~Rota~ gaat joinen en dat hij gaat aanvallen.

Heb geen harde bewijzen ontvangen dat er een BG was met de toenmalige stam Reign, maar met de buurman Havelte was wel degelijk een PBG overeengekomen! Nu zijn ze vol in de ontkennen. Opmerking verdient nog dat zij (stam Reign) een oude stamgenoten (Niet Nini) hebben laten bannen, zodat zij gedurende de ban lekker konden edelen. Dat is wellicht niet direct als een stab te kwalificeren maar het is zeer zeker wel uiterst smerig spel. Ban was bovendien onterecht, maar de toen deze eraf is gehaald was de schade helaas al aangericht.

P.S.: hij viel mij niet aan, speel dit spel allang niet meer. Maar er speelt iemand op KDK die ik nog van vroeger ken en met wie ik nog wel eens contact heb.
 
Bovenaan