W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser78796

Guest
@Jus soli Vind je al een stuk beter praten dan eerst. Eerst had je nog de Chill ondertoon in mijn opzicht. Maar lijkt mij nu toch al iets minder. Dus goed bezig.

Hij zegt duidelijk dat PIG in de wegligt en lult er dus niet omheen. Gaat dit over Vodka of Youkiller?
 

DeletedUser78975

Guest
@Jus soli Vind je al een stuk beter praten dan eerst. Eerst had je nog de Chill ondertoon in mijn opzicht. Maar lijkt mij nu toch al iets minder. Dus goed bezig.

Hij zegt duidelijk dat PIG in de wegligt en lult er dus niet omheen. Gaat dit over Vodka of Youkiller?

Dat gaat over dat bericht dat zuur hier plaatste. Vodka heeft dat gestuurd naar een PIG lid. In eerste instantie ging ik mee met het oordeel van zuur, maar lees hem maar zelf opnieuw. Het is slecht een aanbod waar niks verkeerds instaat. Misschien een tikkeltje agressief door op te merken dat PIG edelvoer is. Maar er staat zeker niks stabwaardigs in. Hij vraagt hem om MB te worden en niet om te spionneren, eigen stam aan te vallen etc etc. Volkomen onzinnig dus om dat als 'hard bewijs' aan te voeren als een stab tegen Vodka.
 
Reactiescore
1.168
Edit: en profiteren van de situatie doen jullie als Vinage zeker. Zat net even de stats te bekijken. De Sukke is lekker Vincent Valentine aan het internen. Dacht juist dat Vinage zo anti internen was XD

Sinds wanneer is dat internen?
 
Reactiescore
540
Edit: en profiteren van de situatie doen jullie als Vinage zeker. Zat net even de stats te bekijken. De Sukke is lekker Vincent Valentine aan het internen. Dacht juist dat Vinage zo anti internen was XD

Volgens mij hebben wij nergens vermeld dat we anti intern zijn. Ik heb enkel benadrukt dat DDR enkel hoog staat door zijn fusie/intern. Daarnaast is het een verschil of de intern binnen of buiten de stam is. Binnen is pakweg dom om te doen, buiten is easy terreinwinst. Dit is dus meer een extern ;).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79169

Guest
Ik heb ook nooit gezegd dat Kalm met die vodka een stabber is.
Ik heb alleen gezegd dat hij op de lijst van de laffaards moet. Ik vind zijn strategie namelijk laf. (Hij regels om een dorp te clearen 100 MB. Ook al zijn het de grootste noobs. En zoals hij mijn stamlid aanschrijft zo schrijft hij er 100de aan elke dag lijkt het. Op het dorpje de ijzerenhand kwamen 16 clears binnen (waarvan 8 spelers noob waren). Overigens is het dan ook wel leuk om te zien dat er een van de gasten die een clear verstuurde voor Kalm met die Vodka dezelfde dag en de dag erna smeekt of hij PIG/BIG mag joinen. Ik laat hem er niet in omdat hij A) een grote noob is en B) ik denk dat hij is opgefocked om te spioneren. Dit zijn aannames. De situaties zijn nier meer op te tellen waarin ik mijn vermoedens heb. Tot dusver enkele bewijzen. Normaals ik zeg (NOG NIET) dat hij een stabber is, maar wel een vieze strategie hanteert.

Daarnaast ga ik in gesprek of ik het bewijs mag plaatsen op dit forum. Ik wil dit alleen doen met goedkeuring. Bij akkoord dan verstuur ik het ook wel naar Goez.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Iets met hypocriet zijn dan....

Het beste neemt niemand van Chill dat woord ook maar in de mond. Kijk dit hele topic waarin stabbers verafschuwd worden door Chill en ze er vervolgens één (of twee, gezien heel rota op de stablist stond) hebben gerekruteerd. Verder zegt De sukke het precies goed; er zit een behoorlijk verschil tussen het internen van een stamgenoot en het verkrijgen van (gratis) dorpen van een ex-vijand. Mijn commentaar toendertijd jegens Chill was ook; Waarom zou je in dit stadium stamgenoten internen als je ook kunt herbemannen zodat je het edellimiet niet verliest. Waarop jullie antwoord was: ''Ja examens geen tijd'' of iets in die geest. Niet eens in de verste verte vergelijkbaar.

Slechte poging vanuit het Chill kamp om Vinage aan de schandpaal te knopen, snap dat jullie ervan willen maar dan zul je met wat beters moeten komen dan gooien met modder.
 

DeletedUser77942

Guest
Iets met hypocriet zijn dan....
Als ik een moord pleeg betekent niet dat jij de zus ervan mag verkrachten ookal heb je daar een afschuw zelf aan maar omdat ik een moord heb gepleegd mag jij dat ook ineens??

Vind dit zowizo een heel andere vergelijking dan die ik geef

Maar vinage is nu inderdaad gewoon slim bezig als ze die dorpen voor niks krijgen

@Jus soli
Snap je punt veder ook
Maar vijandigheid blijf je toch houde tussen stammen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
510
Het leuke is, dat Chill waarschijnlijk met deze recruits Vinage te slim af probeert te zijn, terwijl ik denk dat Vinage hier meer voordeel uit gaat halen.
 

DeletedUser78975

Guest
Omdat? Misschien moet je je stelling eens onderbouwen ^^
Een wilde gok: Rota's moraal is helemaal naar de klote en zij zullen dus alles op alles zetten om Chill. een hak te zetten, omdat zij Chill. verantwoordelijk houden voor de val van Rota. Er zullen vast wel enkelingen tussen zitten die er geen zin meer in hebben en dus de dorpen aan de 'vijand' a.k.a. Vinage (in Rota's ogen) van Chill. doneren. :rolleyes:
 
Reactiescore
540
Een wilde gok: Rota's moraal is helemaal naar de klote en zij zullen dus alles op alles zetten om Chill. een hak te zetten, omdat zij Chill. verantwoordelijk houden voor de val van Rota. Er zullen vast wel enkelingen tussen zitten die er geen zin meer in hebben en dus de dorpen aan de 'vijand' a.k.a. Vinage (in Rota's ogen) van Chill. doneren. :rolleyes:

Iets met die strekking ja :p
 
Reactiescore
1.049
Het beste neemt niemand van Chill dat woord ook maar in de mond. Kijk dit hele topic waarin stabbers verafschuwd worden door Chill en ze er vervolgens één (of twee, gezien heel rota op de stablist stond) hebben gerekruteerd. Verder zegt De sukke het precies goed; er zit een behoorlijk verschil tussen het internen van een stamgenoot en het verkrijgen van (gratis) dorpen van een ex-vijand. Mijn commentaar toendertijd jegens Chill was ook; Waarom zou je in dit stadium stamgenoten internen als je ook kunt herbemannen zodat je het edellimiet niet verliest. Waarop jullie antwoord was: ''Ja examens geen tijd'' of iets in die geest. Niet eens in de verste verte vergelijkbaar.

Slechte poging vanuit het Chill kamp om Vinage aan de schandpaal te knopen, snap dat jullie ervan willen maar dan zul je met wat beters moeten komen dan gooien met modder.
Zat ik toen al in chill vraag ik me af haha,
Heb je iets met datums??
Verder ga ik niet meer op stabber gebeuren in, is al genoeg gebeurt
Mwahh ik vind als je tegen internen bent om morele waarden lijkt me, is externen hetzelfde. Of vind jij dat het ene bal uitmaakt in welke stam je fusiegenoot/extern zit
 
Reactiescore
428
Deze wereld word steeds interresanter
Jammer dat ik nooit op eerder werelden begon met het forum
Het is net een film popcorn colatje en je vermaakt je wel met die mooie discussie

Maar nu even tussendoor
Wat vind ik het mooi dat de val van de stabbers begonnen is
 
Reactiescore
540
Mwahh ik vind als je tegen internen bent om morele waarden lijkt me, is externen hetzelfde. Of vind jij dat het ene bal uitmaakt in welke stam je fusiegenoot/extern zit

Snap jij werkelijk echt niet dat er een verschil is tussen een stamgenoot internen en een vijand?
 
Reactiescore
2.508
Een hele stam op de stablist, das nieuw :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik mis @Zuur & PIG (stam) toch wel degelijk op de lijst.
Deze 2 hebben toch wel degelijk de speler youkiller aangevallen.
Ookal was er een bevel je kiest er zelf voor om het te doen dus om een stab uit te voeren.

Lijkt me een beetje vaag als deze 2 in het verhaal in een keer verdwenen zijn.
 

DeletedUser77689

Guest
Deze stab discussie is echt een schijnvertoning.

Woeste en Pig en weet ik veel wie youkiller aangevallen hebben hadden genoeg reden om deze actie te ondernemen.
Als je in een stam zit mag de rest van je verwachten dat je jezelf inzet voor de stam, ondertussen samenwerken met de aankomende belager is laf, je bent veilig van de belager en veilig voor je hele stam, is een beetje alsof Nederland tijdens WO2 samenwerkten met de Duitsers maar ondertussen goede connecties te hebben met de VS. Ben dan zo eerlijk om te zeggen jo jongens ik verlaat de stam ipv lekker blijven zitten en op t moment dat mensen erachter komen dat je loyaliteit elders ligt te zeggen: Ja maar jongens jullie moeten je wel aan de nap houden. Je hebt je niet gedragen als een stamgenoot verwacht dan niet dat je zo behandeld gaat worden.

Wat de grootste grap is, stel: Een speler van Chill heeft ondertussen bg met de speler van Vinage waar hij mee gaat fronten. Mensen hier die nu verkondigen dat Youkiller niemand gestabt heeft zullen dan moord en brand schreeuwen.
 

DeletedUser

Guest
Wat is daar precies de grap van?
Verder heb ik nog niks vanuit chill gehoord dat hun een BG ergens in vinage hadden?
al moet ik zeggen heb ze de laatste 2 dagen ook niet gesproken

Het is heel simpel dat er een NAP verbroken is door aanvallen = Automatisch een stab.

Wat is anders nog wel een stab?
Dan kun je net zo goed alles in de prullenbak mikken.
 
Bovenaan