W59 - Expose The Stabbers

Reactiescore
2.303
Tja feiten blijven dat ik nooit bot, nooit stab en een pak moreel spel hanteer. Dan vallen jij en heel je groepje al af om te oordelen :D Hoe gaat het op classic? nvm,..

Jup, heel mijn vriendengroep valt meteen al af jannes! Nuja, dit was weer genoeg aandacht van me naar je.

Volgens mij zit juist niemand te wachten op jouw mening (idd evenmin op die van mij)
Je hond leren praten, dus daadwerkelijk een conversatie kunnen voeren met je hond lijkt me verre van zinloos. Waarschijnlijk had jouw hond nu tegen je gezegd dat je je mond moest houden.

Phoe, strakke comeback. Echter had ik het over het feit dat het zinloos was er tijd aan te verdoen om hem te leren praten. Evenzeer dat het zinloos is met jannes te praten.

Maar wie ben jij zelf uberhaupt?
 

DeletedUser77689

Guest
Echter had ik het over het feit dat het zinloos was er tijd aan te verdoen om hem te leren praten. Evenzeer dat het zinloos is met jannes te praten.

Als je het op die manier zegt, idd heb je gelijk in. Jannes weet altijd heel goed hoe hij ergens over denkt, maar houd weinig ruimte over voor andere meningen. En mocht je hem iets wijs willen maken zul je een heel boekwerk moeten schrijven, die hij daarna toch niet gaat lezen xD

En ja wie ben ik, vraag ik mezelf ook weleens af. Men noemt me Bart, ik ben enkel iemand die momenteel weinig te doen heeft.
 

DeletedUser78552

Guest
Youkiller bleek MB te zijn voor Vodka. Nota bene de vijand van Rota. Doordat er voorheen best wat info is gelekt ligt het dus voor de hand dat Youkiller daar een rol in heeft gespeeld. In ieder geval genoeg om hem niet meer te vertrouwen. Alleen het feit al dat Chill (Vodka) benadering zocht met iemand van Rota om zijn MB te worden is behalve vies ook gewoon onbegrijpelijk. Als je de MB (en wie weet zelfs spion) bent van de vijand dan verdien je per direct een kick zonder NAP. Dan ben je dus nog erger dan de vijand, dan ben je een vieze vijand. Ik als stamleider heb voorgesteld hem te massakicken, dat kun je de individuele leden dan ook niet kwalijk nemen. Je kunt het mij kwalijk nemen. Helaas trek ik me hier niets van aan, want het is de juiste en enige rechtvaardige keuze. Chill zou zich moeten schamen en alle banden met youkiller moeten beindigen. Vervolgens compensatie bieden naar Rota ipv naar Youkiller. En vervolgens wel eisen van ons dat ze de dorpen van Havelte gratis krijgen. Lijkt mij nogal hypocriet en onrechtvaardig.
 
Reactiescore
1.049
Youkiller bleek MB te zijn voor Vodka. Nota bene de vijand van Rota. Doordat er voorheen best wat info is gelekt ligt het dus voor de hand dat Youkiller daar een rol in heeft gespeeld. In ieder geval genoeg om hem niet meer te vertrouwen. Alleen het feit al dat Chill (Vodka) benadering zocht met iemand van Rota om zijn MB te worden is behalve vies ook gewoon onbegrijpelijk. Als je de MB (en wie weet zelfs spion) bent van de vijand dan verdien je per direct een kick zonder NAP. Dan ben je dus nog erger dan de vijand, dan ben je een vieze vijand. Ik als stamleider heb voorgesteld hem te massakicken, dat kun je de individuele leden dan ook niet kwalijk nemen. Je kunt het mij kwalijk nemen. Helaas trek ik me hier niets van aan, want het is de juiste en enige rechtvaardige keuze. Chill zou zich moeten schamen en alle banden met youkiller moeten beindigen. Vervolgens compensatie bieden naar Rota ipv naar Youkiller. En vervolgens wel eisen van ons dat ze de dorpen van Havelte gratis krijgen. Lijkt mij nogal hypocriet en onrechtvaardig.
Ik ga dit uitzoeken, Maar nu eerst naar jou toe:
- Op tijde van de masskick wist jij niks van een mogelijk MB zijn van Youkiller
- Wat een lid ook doet, je hoort bij leften een NAP te krijgen aangeboden.
- Havelte was zo een ongelofelijk andere situatie, Jij weet ook dat dat nergens op sloeg en niks hiermee had te maken
- Ookal is YouKiller schuldig wij compenseren hem omdat DRR heeft meegedaan. Heeft niks met ROTA te maken
 

DeletedUser78552

Guest
Ik ga dit uitzoeken, Maar nu eerst naar jou toe:
- Op tijde van de masskick wist jij niks van een mogelijk MB zijn van Youkiller

Onzin. Geen onwaarheden vertellen Aub.

- Wat een lid ook doet, je hoort bij leften een NAP te krijgen aangeboden.

Dan was Youkiller 100% gestacked door Vodka. Iets wat jullie inmiddels alsnog doen.

- Havelte was zo een ongelofelijk andere situatie, Jij weet ook dat dat nergens op sloeg en niks hiermee had te maken

Klopt. Neemt niet weg dat het verschil in compensatie de moeite waard is om te noemen.

- Ookal is YouKiller schuldig wij compenseren hem omdat DRR heeft meegedaan. Heeft niks met ROTA te maken


Jullie hebben ACTIEF een lid van ons benaderd waardoor hij jullie MB werd. Onbegrijpelijk. Dan verdient Rota de compensatie en niet de gladjakker zelf.
 

DeletedUser

Guest

1. Dit is totaal geen onzin wat Rens hier zegt.

2. Vodka zou in mijn ogen Youkiller nooit 100% kunnen stacken vamwegen zijn eigen ligging.
Ik weet niet hoe jou visie daarin is.

3. Havelte is nooit gecomposeerd tegen over Chill dus ik weet niet wat jij vind dat daar over te zeggen is?
Dit was gewoon een zieke Stab eerste class die de meeste accepteren wat ik heel laag vind.

4. Vodka heeft niemand benadert voor een vaste MB enkel voor een losse samenwerking.
Dat deze speler dat oke vind kan Chill niks aan doen dus snap niet waarom hun stab stam Rota, Bota, Time, A hoe heten ze momenteel?
Verder heeft DRR een stab uitgevoerd waardoor chill heeft gezegd te compenseren.

Heb je verder nog vragen met die oog kappen op?
Want het slaat letterlijk nergens op wat jij hier allemaal probeert te verklaren.
Je lijkt op de speler @Zuur die ook een wit voetje probeert te halen.
 

DeletedUser78552

Guest
1. Dit is totaal geen onzin wat Rens hier zegt.

Jarno hier. Niet Rens. Ik heb gecomment op het forum en run het acc grotendeels.

2. Vodka zou in mijn ogen Youkiller nooit 100% kunnen stacken vamwegen zijn eigen ligging.
Ik weet niet hoe jou visie daarin is.

Uiteraard niet alleen Vodka. Iedere Chill speler in die buurt waaronder Vodka en zijn MB stam. Lijkt me logisch.

3. Havelte is nooit gecomposeerd tegen over Chill dus ik weet niet wat jij vind dat daar over te zeggen is?
Dit was gewoon een zieke Stab eerste class die de meeste accepteren wat ik heel laag vind.

Het was een betwistbare stab. We hebben compensatie aangeboden. De compensatie die zei verwachten was al zijn dorpen gratis aan Chill geven. Dacht het niet. Onredelijke eis en gewoon achterlijk als ze verwachten dat we ermee akkoord gaan.

4. Vodka heeft niemand benadert voor een vaste MB enkel voor een losse samenwerking.
Dat deze speler dat oke vind kan Chill niks aan doen dus snap niet waarom hun stab stam Rota, Bota, Time, A hoe heten ze momenteel?
Verder heeft DRR een stab uitgevoerd waardoor chill heeft gezegd te compenseren.

De losse samenwerking hoort uberhaubt niet te kunnen. Blijft een vieze actie. Bovendien werd er gevraagd of Youkiller een dorpje kon leegzetten voor Vodka omdat hij er een te hoog moraal op had. Dus MB! Het lijkt me duidelijk dat je als speler niet de vijand helpt. En dan wordt er ook nog gespeculeerd dat hij het lek binnen A. was. Een NAP biedt je aan als je eerst samenwerkt en dan uit elkaar gaat om welke reden dan ook. Als nu blijkt dat er uberhaubt nooit een samenwerking was (0 posts op het forum, 0 keer OS geboden), enkel en alleen deze MB actie voor Vodka + lekken! Dan heb je geen recht op een NAP omdat er nooit is samengewerkt, enkel en alleen deze vieze acties.

Heb je verder nog vragen met die oog kappen op?
Want het slaat letterlijk nergens op wat jij hier allemaal probeert te verklaren.

Als jij niet begrijpt dat ik met OS van Vodka bedoel OS van zijn MB stam + omliggende Chill spelers heb jij de oogkleppen op.

Je lijkt op de speler @Zuur die ook een wit voetje probeert te halen
.

Ik schep enkel wat duidelijk in de situatie.
 
Reactiescore
1.049
Jarno ik ben Rens.
1 dorp hebben we t al over grhad is niet gelijk MB zijn
Ook zweer k bij god dat geen enkel chill lid (vodka uitgezondert. Dat weet ik nie) OS naar Youkiller heeft gestuurd wat niet ten compensatie was
 

DeletedUser78552

Guest
Jarno ik ben Rens.
1 dorp hebben we t al over grhad is niet gelijk MB zijn
Ook zweer k bij god dat geen enkel chill lid (vodka uitgezondert. Dat weet ik nie) OS naar Youkiller heeft gestuurd wat niet ten compensatie was

Oh de main speler op dit account heet ook Rens vandaar. Ik meen toch een chat te hebben met Mugi waarin hij zegt dat Youkiller OS heeft gekregen. Ook is PIG tegen veel OS aangelopen. Dit weet ik niet zeker en ga ik ff checken!

UPDATE:

Mugi heeft wel degelijk aangegeven dat er compensatie naar Youkiller toe was. Ook stond hij dik gestacked de vorige massa op hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78552

Guest
Dpschut 29.01.18 16:32
Ben je alleen voor de pf ? Aangezien er geen os reacties gekomen zijn.. of ben je van plan serieeus te spelen op deze wereld

Dpschut 29.01.18 20:54
?

Infected. 29.01.18 23:07
alleen pp... os staat elders...

Dpschut 29.01.18 23:07
Oké duidelijk Thx

Infected. 31.01.18 10:40
Mag thajekkah een paar dorpen van je op 59? Ik wil jou en claudinia trouwens best helpen hier...

Dpschut 31.01.18 10:58
Nee ik speel op w 59 gewoon

Dpschut 31.01.18 10:58
Ik ga geen dorpen afstaan XD

Infected. 31.01.18 11:02
Je weet dat vinage op je afkomt he?

Dpschut 31.01.18 11:03
Ik heb hun aangeboden te helpen en anders help ik chill als ze mij aanvallen

Dpschut 31.01.18 11:04
Heb genoeg troepen dus hun front zal stuk lopen en hebben ze achterstand op chill zou niet slim zijn

Infected. 31.01.18 12:37
Op een fijne oorlog DP! Moge de beste winnen! Balen van je keus maar er zit niks anders op. Groetjes van ThaJekkah!

ps: ik zou voortaan wat grotere dorpen edelen dan 400 punten.

Dpschut 31.01.18 12:47
Weet je het gesprek met chicks lijkt verdomd veel op gesprek met de sukke..

Dpschut 31.01.18 12:48
T Aard van het beestje komt aardig naar buiten

Infected. 31.01.18 12:48
Wat bedoel je?

Dpschut 31.01.18 12:51
Je praat over de rug van anderen zo genoemde stamleden of ex-leden. Ik weet niet of je door hebt.. waar je mee bezig bent hoor.

Infected. 31.01.18 12:53
Waar heb je het over wanneer je "chicks" noemt? Ik praat over leden die de stam verlaten die ik probeer te helpen door het gesprek door te sturen... Ik heb alles prima door DP. Ik weet waar ik mee bezig ben. Ik probeer een "ex-stamlid" een toekomst te bieden.

Dpschut 31.01.18 12:56
Oké, Naja succes met opedelen van mijn stam genoten ik bied ze toch geen os.. tot het verdelen van dorpen zonder over leg met persoon in kwestie.. en als optie geven naar de rim te vluchten.. ik ben eenmaal een strijder en ik stop met de wereld of ik maak het mensen makkelijk.. nu ik bevestiging heb dat de sukke mij weg edelt helpt ik gewoon chill

Infected. 31.01.18 13:12
Moet je doen. Dag strijder!

Dpschut 07.02.18 13:32
Ik zal dat gesprek eens plaatsen op af tussen jou en chick.. of lul je je daar er ook weer onder uit tha jekkah? Beast of No nation

Infected. 07.02.18 14:03
Moet jij niet eens teruggaan naar mij blokkeren? Als dat is wat je wilt doen moet je dat zeker doen. Heb niks te verbergen. Ik vind je acties respectloos en oneervol. Bovendien heb je laten zien geen verstand te hebben van het spel.

Dpschut 07.02.18 14:06
Haha geen verstand te hebben van het spel? XD oke wat jij wilt gebruik enkel geen pp en je wou mij als co? Met welke gronden dan.. je bent zelf den noob met geen troepen alles wat jij probeert mislukt tenzij het je gegeven word

Gesprek met mij en dpschut op W60. Heb niks te verbergen.

Dit wilde ik nog terugsturen maar ik werd geblokkeerd.

Lekker bezig dp. Je hebt geen verstand van het spel aangezien je dorpen van 400 punten edelt en denkt nog een kans te maken op 59. Ik bood je aan te fuseren, niet omdat je als speler zo goed bent maar omdat ik je wilde helpen uit die benarde situatie. Als stamleider van A. doe ik het daar best goed lijkt mij. Heb ook zeker de benodigde ervaring. Alles wat ik probeer mislukt? heb je het dan over het edelen van 20 dorpen? Ik weet niet waar je het over hebt met je "gegeven wordt"... Volgens mij ben ik degene die de stam weer opbouwde (wat best goed lukt) terwijl jij vertrok. Een mooi gezegde vind ik; "zeg wat zinnigs of zeg niks". In jouw geval raad ik aan om niks te zeggen want dit slaat nergens op. Bovendien raad ik je aan te stoppen met domweg dingen zeggen zoals; "je bent noob" en "alles mislukt voor je" want het laat je overkomen als iemand die een argument verliest. Dan ga je namelijk zinloos dingen uitkramen. Post mijn chat met Chicks maar op het forum.

Samenvatting van mijn chat met Chicks;

Ik vraag Chicks hoeveel PP hij heeft gefarmed om hier zo snel te groeien.

Vervolgens hebben we het over hoe hij zijn PP uitgeeft (uit interesse van mij, ik was benieuwd hoe hij het doet...)
Daarna vertel ik hem dat ik OS biedt aan mijn stamgenoten die hij aanvalt (context weet ik ff niet, wachten op dp dan maar...) maar dat ik het verder wel knap vindt dat hij zo snel groeit.

Daarna wens ik hem (op licht sarcastische wijze) succes met het aanvallen van mijn stamgenoten en geef ik aan dat ik ze wel OS ga bieden.

einde chat

Niks te verbergen.... Blijkt toch duidelijk hoe hard dp zijn best doet mij in een slecht daglicht te zetten. Succes ermee jongen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Ik had het over @thelightfighter niet rens op jou account.

Verder lijkt het me ook heel duidelijk dat de spelers om Youkiller heen hem niet kunnen stacken met PIG en A. op de loer?
Ik snap nog steeds jou visie hierin niet.

Ik heb jullie compensatie gehoord en die was net zo stom.
Die zou chill ook nooit accepteren.
Na de recruits van dries en DRR hadden ze het misschien wel moeten doen omdat hun Misschien wat dorpjes meegepikt hadden.
Verder was jullie compensatie voor jullie zelf ook niet goed geweest al dat troepen verlies.

Denk jij echt dat niemand ooit een losse samenwerking heeft?
Ik zelf heb dit meerdere malen gehanteerd al is het maar simpel weg om moraal of een grotere speler weg te werken.
Is dit gebeurt gun je elkaar een 7 daagse NAP om een eerlijke strijd met elkaar aan te gaan.
Lijkt me niks mis mee wat Vodka gedaan heeft.

Ik heb totaal geen oogkleppen op en skype met meerdere mensen van chill.
Dat PIG en A stuk lopen op Youkiller waarom zou dat alleen van chill af kunnen komen?
Misschien zet iemand anders jullie een hak door het stab topic?

Dat chill een compensatie aan Youkiller geeft lijkt me vrij logisch omdat hun een zuivere naam willen hebben.
Maar ik neem aan dat je de laatste aanvallen van chill ook gezien hebt?
Waarom is dit niet de composatie?

Tuurlijk houd chill alles voor zich totdat alles afgehandelt is.

Dus doe die oogkleppen maar weer op en kijk alleen naar het account TheJekkah die Goez en Vinage benadert voor dingen :D

Wat je chat betrefd die heeft totaal geen meerwaarde.
 

DeletedUser78552

Guest
Ik had het over @thelightfighter niet rens op jou account.

Verder lijkt het me ook heel duidelijk dat de spelers om Youkiller heen hem niet kunnen stacken met PIG en A. op de loer?
Ik snap nog steeds jou visie hierin niet.

Lijkt me dat je hier niet per se een "visie" over kan hebben. Ik geef enkel de feiten weer dat PIG tegen stacks is gelopen op Youkiller. Feiten noemen we dat. Niet een visie.

Ik heb jullie compensatie gehoord en die was net zo stom.
Die zou chill ook nooit accepteren.

Ze zijn verder ook niet in gesprek gegaan. Met een beetje onderhandelen was het gesprek heel anders gegaan. Ipv eisen dat havelte al zijn dorpen moet afstaan aan Chill.

Na de recruits van dries en DRR hadden ze het misschien wel moeten doen omdat hun Misschien wat dorpjes meegepikt hadden.

Nog niks over die compensatie gehoord vanuit Chill.

Verder was jullie compensatie voor jullie zelf ook niet goed geweest al dat troepen verlies.

Wat bedoel je hiermee? Deze moet je ff uitleggen xD

Denk jij echt dat niemand ooit een losse samenwerking heeft?
Ik zelf heb dit meerdere malen gehanteerd al is het maar simpel weg om moraal of een grotere speler weg te werken.

Dit is letterlijk de definitie van een MB zijn. Dat doe je niet voor nota bene de VIJAND!

Is dit gebeurt gun je elkaar een 7 daagse NAP om een eerlijke strijd met elkaar aan te gaan.
Lijkt me niks mis mee wat Vodka gedaan heeft.

Uhhhh onze stammen voeren zegmaar oorlog. Dat betekent dat je elkaar aanvalt en weg probeert te werken. Spelers benaderen om te helpen dorpen leeg te zetten is een abnormale gang van zaken en simpelweg "stamverraad" van Youkiller. En dan nog het feit dat er een lek zat in de stam.

Ik heb totaal geen oogkleppen op en skype met meerdere mensen van chill.
Dat PIG en A stuk lopen op Youkiller waarom zou dat alleen van chill af kunnen komen?
Misschien zet iemand anders jullie een hak door het stab topic?

Nou wie dan? Volgens mij heeft alleen Chill een hekel aan ons. Volgens mij is het vooral Vodka, MB stam van Vodka, en wellicht nog een andere speler van Chill in die regio.

Dat chill een compensatie aan Youkiller geeft lijkt me vrij logisch omdat hun een zuivere naam willen hebben.


Youkiller verraad zijn stam door samen te werken met de vijand. Door de vieze gang van zaken verdient Rota eerder compensatie dan Youkiller (definitie van een NSB'er).

Maar ik neem aan dat je de laatste aanvallen van chill ook gezien hebt?
Waarom is dit niet de composatie?

Compensatie? En verklaar wat je hiermee bedoelt precies...

Tuurlijk houd chill alles voor zich totdat alles afgehandelt is.

Simpelweg contact zou wel fijn zijn.

Dus doe die oogkleppen maar weer op en kijk alleen naar het account TheJekkah die Goez en Vinage benadert voor dingen :D

Kun je wederom wat concreter zijn?

Wat je chat betrefd die heeft totaal geen meerwaarde.


Als ik er niet ben op het forum dan "ren ik weg". Als ik er wel ben dan is mijn chat niet van meerwaarde. Volgens mij ben ik dat wel om het standpunt van mij en mijn stam te laten zien.
 
Bovenaan