W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser76743

Guest
Wanneer start deze percies? Als ze na 31 januari start doe ik mee.
 
Reactiescore
980
Reactiescore
661
Zou toch eerst de instellingen willen weten eer ik me hier aan waag. Bij goede instellingen zal ik dat stukje met hoge verwachtingen wel invullen:p

Maar verder zeker leuk idee!

Zou ik dan eens bij u in de stam mogen? Ik sta namelijk bij de middelmatige accounts en dan kan ik ook eens wat leren.

Zo zou ik w43 als laatste wereld toch nog een keer uitstellen.
 
Reactiescore
1.168
Daar ga je al Robin :D :p
 
Reactiescore
661
Zo'n gaaf spel ook joh. Ni normaal.
 
Reactiescore
1.278
Eerst even instellingen kijken;)
 

DeletedUser

Guest
wil wil ook meedoen en ingedeelt worden en samen met alle ringo haters in 1 stam komen te zitten dan leren ze mij op andere manier kennen en anders om ook

mijn account naam is tegenwoordig de rijdende rechter
 

DeletedUser57788

Guest
Ik doe ook mee, men start zal wel wat afhangen van de startdatum. Nog examens tot en met 30januari :(
 

DeletedUser61042

Guest
Totaal tegen het feit dat je bekend maakt wie in jullie ogen een zwakke speler vinden of een goede speler, of wat een gemiddelde stam zou zijn en dit gewoon publiek op het forum zetten.
 

DeletedUser71618

Guest
Wat een goed idee om de W43 stabber Willem op de lijst te zetten, direct volle wereld om m terug te stabben :D
 
Reactiescore
661
Totaal tegen het feit dat je bekend maakt wie in jullie ogen een zwakke speler vinden of een goede speler, of wat een gemiddelde stam zou zijn en dit gewoon publiek op het forum zetten.

Maak je niet druk amigo. Zet je gewoon bij middelmatig of slecht, who cares.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan