W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
660
Als de spelers van de zwakker en middelmatige accounts zich verenigen zal dat alvast een leuke rim groep kunnen zijn.
 

DeletedUser75778

Guest
Nee dat kan niet verplicht worden, maar zou wel leuk zijn als je dat doet. Mag ook anoniem geloof ik.
 

DeletedUser

Guest
Zat mij er dan naar anoniem met nog iemand bij, middelmatig/goed
 

DeletedUser

Guest
Het idee kan ook averechts werken. De noobjes kijken ff op het AF en denken, ow god, met al die pros ga ik niet spelen hoor, dan word ik direct weggespeeld!
 

DeletedUser71618

Guest
Stop met faken dat je gestopt bent en start gewoon !

Tss zal niet tof zijn deze wereld. Jordi maakt een stam en wint de wereld, zo gaat het al iedere wereld dat die speelt. Zo valt de lol ook weer weg :eek: Maar ik zal wel nog eens starten.

W27 ging dat fout met die noep hoor! En w42 moeten we nog maar zien wat dat wordt!
 

DeletedUser63648

Guest
Hmm, castiel bij een 'goede' stam? Ik zou dat aanpassen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hou een plaatsje voor me vrij.

-Verder vind ik dit wel een aangenaam initiatief! Het lijkt me echter dat als je Skype hebt en de nodige contacten je vaak op voorhand weet wie er allemaal gaat starten.

ps. Martin op 1?!:confused::D

Onderschat mij niet he als ik met deze 2 mannen speel stijg ik vaak boven mijzelf uit;)
 
Reactiescore
660
Het idee kan ook averechts werken. De noobjes kijken ff op het AF en denken, ow god, met al die pros ga ik niet spelen hoor, dan word ik direct weggespeeld!

Gelukkig staan er nog geen pro spelers tussen
 

DeletedUser68249

Guest
Mwa ik doe ook wel mee, dit keer met het account killerstyle!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Lol Jan, zwak account :p pijnlijk

Zou ook starten als m'n team en ik niet afgekaatst werden door de premade stam van Castiel :(
 

DeletedUser73696

Guest
Gooi Grommende Tijgers er ook maar tussen, dan zullen wij ook serieus starten.

Noel & Mike

Ps; Eigenlijk is het gewoon kopiëren van W42. Aangezien de meeste spelers daar actief zijn en dat momenteel, op classic na, het hoogste niveau kent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Eens kijken of ik wat actieve spelers kan vinden.
 
Reactiescore
2.490
Ik denk, of nee ik weet wel zeker, dat dat een positieve werking zou hebben. En dan heb ik het niet zozeer over de pp instellingen, daar valt niks aan te veranderen. Maar als er voor de echte wereldinstellingen één keer een beetje geluisterd zou worden kan dit nog heel interessant worden.

Het feit dat duckje meedenkt en oppert om het desbetreffende af wat eerder open te gooien vind ik in ieder geval al tof.

Voor wereldinstellingen hebben we al de deze poll en andere initiatieven, het heeft weinig zin nog meer initiatieven te hebben voor de wereldinstellingen.

Groeten
 

DeletedUser

Guest
Mooi infinitief, ik wil hier best wel aan deelnemen. Maar eerst maar eens een medespeler zien te vinden ;)
 

DeletedUser

Guest
Voor wereldinstellingen hebben we al de deze poll en andere initiatieven, het heeft weinig zin nog meer initiatieven te hebben voor de wereldinstellingen.

Groeten

Daar staat de optie wereldsnelheid/troepensnelheid 2.0/1.0 niet in. Je kan zeggen, er staat wel een 'Anders' bij waar je dit in kan vullen maar dit doen zo weinig mensen waardoor die kans nihiel is. Zou deze optie er dan aub nog bijgezet kunnen worden? De laatste tijd zie ik namelijk steeds meer mensen opperen voor weer een wereld met snelheid W2/W19.

Hetzelfde voor de nachtmodus, hier staan alleen de opties: 1:00 - 7:00 en 00:00 - 7:00, hierbij graag ook meerdere opties bij te zetten dan alleen de knop anders (hier gaan niet genoeg mensen op in), bijvoorbeeld een 00:00 - 8:00 of een 1:00 - 9:00.

Als laatste zou ik nog willen meegeven een vraag waar mensen kunnen stemmen op welke soort wereldinstellingen ze graag weer een keer terug zouden willen zien. Hierbij zet je dan alle oude werelden en zo weet je als TW-team dan alvast welke richtlijn je moet pakken als je een nieuwe wereld maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan