W46: Discussie over de situatie

DeletedUser75839

Guest
Nou zal ik ook mijn mening even geven ;)

Wat ik jammer vind is dat ik bij veel mensen het wijzen ziet naar Deca, maar is het niet gewoon de eigen schuld van de spelers die een ban hebben.

Ik vind het jammer dat je door zoveel mensen in deze stam in de steek gelaten wordt, en dat Deca daarvan profiteert is jammer, maar nog steeds eigen schuld.

Het zou Deca sieren als ze alsnog een NAP af willen spreken, dat is zeker niet iets wat we kunnen eisen.

Wat wel zielig is, is om aan rimstammen te gaan laten weten, dat er mensen een ban hebben en ze motiveren om die accounts aan te vallen. Als je het zo moet spelen dan is dat in mijn ogen een stuk lager dan af een toe een kata naar iemand sturen.

Maar soit, laten we kijken wat er gaat gebeuren. Ik hoop op een mooie leuke wereld, dat is nog steeds mogelijk om dat er van te maken, dat vergt alleen wel van beide kanten enige inspanning zeker nu.

Met vriendelijke groet,

Jack


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W41- Jack12071983

W46- Schedel
 

DeletedUser73497

Guest
Pech? Het toevallige is dat ik door een deca lid getipt werd dat het script moest verwijderen...

Dus ik acht de kans groot dat hij naast mij zijn eigen stam ook gewaarschuwd zal hebben. Of is dat naïef van mij?

Is niet naïef, ben zelfs zeker dat dit gebeurd is, echter heeft deze persoon mij ook gezegd dat hij ervoor kan zorgen dat er heel wat bans zullen plaatsvinden binnen SiQ. Vanuit de gesprekken kan ik afgaan dat het puur om pay back ging 'ik werd ook geband door iemand binnen SiQ'...

Dus stel me toch grote vragen bij of deze massa wel niet samenhangt met deze ban actie
 

DeletedUser76055

Guest
Nou zal ik ook mijn mening even geven ;)

Wat ik jammer vind is dat ik bij veel mensen het wijzen ziet naar Deca, maar is het niet gewoon de eigen schuld van de spelers die een ban hebben.

Ik vind het jammer dat je door zoveel mensen in deze stam in de steek gelaten wordt, en dat Deca daarvan profiteert is jammer, maar nog steeds eigen schuld.

Het zou Deca sieren als ze alsnog een NAP af willen spreken, dat is zeker niet iets wat we kunnen eisen.

Wat wel zielig is, is om aan rimstammen te gaan laten weten, dat er mensen een ban hebben en ze motiveren om die accounts aan te vallen. Als je het zo moet spelen dan is dat in mijn ogen een stuk lager dan af een toe een kata naar iemand sturen.

Maar soit, laten we kijken wat er gaat gebeuren. Ik hoop op een mooie leuke wereld, dat is nog steeds mogelijk om dat er van te maken, dat vergt alleen wel van beide kanten enige inspanning zeker nu.

Met vriendelijke groet,

Jack


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W41- Jack12071983

W46- Schedel

Eindelijk... Deze post geef ik 100% gelijk. Want dit eisen, dreigen en zielig doet meer slecht dan goed voor onderhandelingen. Dat zou het extra duwtje dat vele in onze stam nodig hebben. Een vraag, een die niet gebonden is met een dreigement over op delete of de vinger wijzen naar een complot met Wouter... Je verwacht een gunst van ons. Stel je alsjeblieft zo op... De kant tekening over AOL is dan ook volledig terecht, maar daar kan over onderhandelt worden als er een open houding zou zijn.
 

DeletedUser73195

Guest
Ik zal SiQ. graag willen verzoeken om op te houden met het zogenaamde 'doemdenken'. Deze bans creëren geen wereldwinst voor Deca., daar ze slechts 1 week van kracht zijn. Zelfs al worden er gedurende deze week veel winsten gepakt op accounts waar niet gedefd kan worden, op W46 worden accounts bij bosjes gebroken van alle kanten. De verloren dorpen geven je een groter edelarsenaal, en die kun je vanzelf weer uitputten.

Samenvatting:
Stel je niet aan en ga over een week weer vol voor de winst.
 
Reactiescore
241
Grapjas, wat hebben we toch geluk met die ban :D
Kunnen we straks lekker massaal grootmacht gaan halen. Jij bent de tegen hanger van daan ;) de positive wederhelft.
 

DeletedUser75910

Guest
Is niet naïef, ben zelfs zeker dat dit gebeurd is, echter heeft deze persoon mij ook gezegd dat hij ervoor kan zorgen dat er heel wat bans zullen plaatsvinden binnen SiQ. Vanuit de gesprekken kan ik afgaan dat het puur om pay back ging 'ik werd ook geband door iemand binnen SiQ'...

Dus stel me toch grote vragen bij of deze massa wel niet samenhangt met deze ban actie

Ten eerste ben ik vrij zeker dat persoon die je beweert de bans kan regelen in SiQ een totaal andere ban zou zijn dan illegale scripts.
Het is op verschillende werelden zo dus ik denk echt dat je geen verband moet zoeken tussen de massa's die liepen en het moment van bans. Dat is zever.

Nogmaals, toestand de Sukke vind ik ook laag.
Ik denk dat er trouwens een mooi voorstel van onze kant kwam.
 
Reactiescore
537
Ik wil wel ff opgelderen dat wij nooit vies hebben gespeeld. Geen cf's, geen matagebruik. Wie van wel beweert, moet maar met bewijzen komen, of posts terug zoeken die ik destijds had met lord sander.
 

DeletedUser76055

Guest
Vraagje... De nieuwe aanvallen van Abuser op een noob... Ik neem aan dat die geïnterpreteerd mogen worden als het verwerpen van het nap-voorstel dat we stuurde?
Zoals ik daarjuist zei... Als je om een gunst vraagt moet je ondertussen niet mensen tegen de borst stoten...
 

DeletedUser68570

Guest
Ik zal SiQ. graag willen verzoeken om op te houden met het zogenaamde 'doemdenken'. Deze bans creëren geen wereldwinst voor Deca., daar ze slechts 1 week van kracht zijn. Zelfs al worden er gedurende deze week veel winsten gepakt op accounts waar niet gedefd kan worden, op W46 worden accounts bij bosjes gebroken van alle kanten. De verloren dorpen geven je een groter edelarsenaal, en die kun je vanzelf weer uitputten.

Samenvatting:
Stel je niet aan en ga over een week weer vol voor de winst.

Haha, dit doet me echt denken aan w42, Vitae die gaat lopen huilen omdat ze bans binnen hun stam hebben voor botten :').

Het lijkt me vrij duidelijk, dat als je echt wilt winnen je er ook alles aan doet om dit te bewerkstelligen, maar aan de manier van posten is al te zien dat er sowieso een laag moraal heerst binnen Siq. Lekker makkelijk om dan de bans van een week te blamen. Één week, kom op man, zelfs als je veel front accounts verloor (wat niet zo is), dan kunnen wij van Deca nog steeds geen hele accounts wegspelen in een week. Niet zo janken en er samen weer voor gaan. Om nu al weer te gaan dreigen met op delete gaan is wel erg makkelijk...

Zal wel met de nieuwe generatie te maken hebben dat constante janken, want dat zag ik vroeger nog niet, maar goed, jullie moeten het zelf weten, als jullie maar wel weten dat jullie van Siq het voor jullie zelf verkloten en niet wij van Deca.

Groetjes
 

DeletedUser57918

Guest
Er is contact geweest met een scriptmod die vertelde dat er meerdere meldingen bij hem binnen zijn gekomen, dus die ene persoon waarnaar gewezen wordt is niet de enige die een support ingediend heeft. Er zijn dus meerdere spelers ook op andere werelden geweest die het script aangegeven hebben, of hebben laten keuren. Het TW team was er dus sowieso wel achter gekomen. Alle blames richting Deca. waaruit wordt opgemaakt dat wij deze bans aangesmeerd hebben kunnen dus de prullenbak in, kijk eens eerst naar jezelf en gebruik de volgende keer legale scripts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76669

Guest
Daan als leiding van deca zei in de w46 hele andere dinge. Zou je dat misschien eens terug moeten lezen.

Ik heb helemaal niets gezegd als leiding van Deca. Ik snap niet waar je deze onzin vandaan haalt.

Daan zei dat de meningen binnen deca 50/50 waren en dat daarom elke spelen individueel mag beslissen wat hij of zij doet.

Onzin. :) Bewijs deze stelling gerust, zal moeilijk zijn aangezien het een leugen is.

Is niet naïef, ben zelfs zeker dat dit gebeurd is, echter heeft deze persoon mij ook gezegd dat hij ervoor kan zorgen dat er heel wat bans zullen plaatsvinden binnen SiQ. Vanuit de gesprekken kan ik afgaan dat het puur om pay back ging 'ik werd ook geband door iemand binnen SiQ'...

Dus stel me toch grote vragen bij of deze massa wel niet samenhangt met deze ban actie

Juist, dus Deca. is de oorzaak van heel deze banwave over heel TW.nl. Geloven jullie het zelf? De persoon in kwestie staat los van deze hele heisa.
 

DeletedUser76165

Guest
Ik zal er niet te diep op ingaan, wil vooral al die vingertjes naar deca breken.

Het is een snellijsttool, een tool waarmee je kunt farmen.

Wat de tool doet is simpelweg jou toestaan om EEN knop in gedrukt te houden waardoor er MEERDERE/ONEINDIG aantal bevelen de deur uit gaan.

De hoofd regel komt neer op:
Legaal 1 click = 1 click
Illegaal 1 click = meer dan 1 click

LEGALE FA van SW Tools doet enkel 1 = 1.

Siq heeft dus bij meerdere accounts een HEEL groot voordeel behaald door het gebruik maken van deze AUTOMATISCHE tool, waarbij er EEN van Deca het gebruikt heeft.

Ja, het is zo dat de gebruikers het misschien niet geweten konden hebben dat het illegaal was, maar kijk naar de vorige grote banwave, welke scripts werden er toen verbannen? Automatische scripts/bots, externe tools die dingen voor jou doen. Beeeeetje logisch nadenken had dit dus kunnen voorkomen, voor zowel het deca acc als de meerdere Siq accounts.

Wouter heeft in mijn ogen 100% goed gehandeld, zijn doel was niet mensen te laten bannen, maar het script laten controleren zodat hij zelf niet gebanned werd. HIJ gebruikte dus WEL zijn hersens.

Al met al kots ik van hoe deze wereld is gegaan, van start (3 dagen voordat EyePatch naar Deca ging) en het vele gezeur en gedreig wat dat met zich mee bracht, tot eind; vandaag.

Ik kan nu een hele lijst opnoemen met dingen waarom ik van jullie kots, maar dat zal niets veranderen en ik heb GEEN zin in een onnodige discussie aangezien jullie het zelf veroorzaakt hebben.

Al met al had dit een HELE leuke wereld kunnen zijn, absoluut, maar niet een wereld waarbij het zo ging als dat het in de afgelopen 3 weken gegaan is. Het simpele feit dat er nog geen kata-nap is is hier in mijn ogen ook bewijs voor.

Al met al gun in Deca de winst 100% en ALS (wat ik HEEL sterk betwijfel) Siq acc's op del gaan heeft Deca de wereld ALSNOG op een eerlijke en goede manier gewonnen, de winst is voor ons niet veel waard maar de schuld hiervan ligt ABSOLUUT NIET bij ons.

Al met al wens ik jullie nog het beste toe in komende werelden, laat het een les zijn.

Mvg -D
 

DeletedUser

Guest
Dat gezanik over voordeel uit een geautomatiseerd script is onzin. Want wij hebben nooit zo'n script in bezit gehad. Maar wel een ban.

Onzin. Bewijs deze stelling gerust, zal moeilijk zijn aangezien het een leugen is.

Dit heb je gewoon gezegd in de wereldchat, Daan.
 

DeletedUser57918

Guest
Dat gezanik over voordeel uit een geautomatiseerd script is onzin. Want wij hebben nooit zo'n script in bezit gehad. Maar wel een ban.



Dit heb je gewoon gezegd in de wereldchat, Daan.

uhu en ik heb nooit edels gehad maar wel dorpen overgenomen.
 

DeletedUser77215

Guest
Ik ben voor een splitsing van Deca.!
Een beetje actie in de wereld blazen en kijken wie het echt verdient om een wereld te winnen!

Jurgen vs de rest zou bijvoorbeeld een fijne piste zijn.
 

DeletedUser64057

Guest
Nou zal ik ook mijn mening even geven ;)

Wat ik jammer vind is dat ik bij veel mensen het wijzen ziet naar Deca, maar is het niet gewoon de eigen schuld van de spelers die een ban hebben.

Ik vind het jammer dat je door zoveel mensen in deze stam in de steek gelaten wordt, en dat Deca daarvan profiteert is jammer, maar nog steeds eigen schuld.

Het zou Deca sieren als ze alsnog een NAP af willen spreken, dat is zeker niet iets wat we kunnen eisen.

Wat wel zielig is, is om aan rimstammen te gaan laten weten, dat er mensen een ban hebben en ze motiveren om die accounts aan te vallen. Als je het zo moet spelen dan is dat in mijn ogen een stuk lager dan af een toe een kata naar iemand sturen.

Maar soit, laten we kijken wat er gaat gebeuren. Ik hoop op een mooie leuke wereld, dat is nog steeds mogelijk om dat er van te maken, dat vergt alleen wel van beide kanten enige inspanning zeker nu.

Met vriendelijke groet,

Jack


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W41- Jack12071983

W46- Schedel

Jack heeft hem wel door, mag ik vragen welke spelers eigenlijk gelijk erover begonnen om op barb te gaan?

(kan ook prive:eek:)
 
Bovenaan