DeletedUser77477
Guest
Kan iemand een korte uitleg geven over te actuele situatie? Diplomatie, oorlogen, wie er wint, wie verliest, hoe het verloopt?? Liefst ook van verschillende partijen
SiQ. is een stam die bekend staat om zijn niet zo fraaie wijze van TW spelen:
A)SiQ. is de stam die kata's op wereld 46 inluidde.
Zonder enige aarzeling hebben ze accounts volledig kapot gebashed, gaande van INV0CATION(De Sukke) en Mora tot Deca.(EB, LB, Ftype, ... Genoeg accounts die kata's te verwerken krijgen.)
B)SiQ. heeft een vuil verleden.
Snake666 was een heel gedoe.
GameBreak heeft met goedkeuring van de leiding een stab uitgevoerd.
SiQ. gebruikte vv accounts in RQ om Deca. te belagen, terwijl RQ en Deca. banden hadden.
A. Er waren kata afspraken tussen deca en SIQ, Deca viel SIQ met kata's voordat wij dit bij jullie deden.
B. Snake666 was een raar figuur die we niet in de stam wilden houden en daarom ook gekickt zou worden.
GB Dat was een totaal ander team en totaal andere leiding.
Jaah "banden" RQ ontkende dat er een samenwerking, Deca beweerde dat die er wel was. Het enige bewijs dat Deca had was een post op een gedeel Forum van meerdere maanden geleden.
Maar dan zal de wereld eindigen met deca dat een barbaren zee zal geen edelen, veel plezier en gefeliciteerd met de overwinning
H
A)SiQ. is de stam die kata's op wereld 46 inluidde.
Zonder enige aarzeling hebben ze accounts volledig kapot gebashed, gaande van INV0CATION(De Sukke)
Ach, dat heeft Daan ook al verpest voor account De Sukke. Direct na de bans contact op nemen met de rimstammen die aan ons grenzen en vertellen dat ze een week lang hun gang kunnen gaan. Die leuke wereld waar iedereen op hoopte, kunnen jullie alvast gedag zeggen.
Ik zat mee in de chat die je bedoelt. Die bestaat eigenlijk al enkele weken, dus het is zeker niet zo dat er specifiek mensen zijn gecontacteerd. Als je in een skype gesprek zit over wereld 46 waren de bans hoe dan ook overal wel het onderwerp van de dag en uiteraard gaat het dan over of we ervan profiteren of niet. Er was een overleg waar Daan inderdaad voor pleite maar iemand ander tegen. Er was een overleg zoals dat hoorde, met pro's en contra's.
Ik wil nog even iets kwijt over de 'delete actie', hij voelt voor mij een beetje als een gijzeling. Ik vind het een beetje een flauw dreigement alsof het een kindje is dat zegt "ik hou mijn adem in tot ik mijn ijsje krijg." Beetje jammer.
Zouden jullie daar gaan spelen als je de helft van front accounts verliest zonder dat je wat kan doen?
Iedereen in de w46 weet ook dat er zo goed als geen spelers uit de rimstammen in zitten. Heb eens gekeken en voorzover ik weet niemand.
Het zijn de grote stammen die van dit soort gebeurtenissen op de hoogte zijn. En vind het dus ook vuil dat deca dit door geeft aan die stammen. Die stammen spreken van het feit dat ze die info uit betrouwbare bron hebben ontvangen...
Verder is het natuurlijk erg opvallend dat deca maar 1 ban heeft, daar komt bij dat er deca spelers zeggen dat er "schuldigen" zijn binnen deca. Een andere speler van deca heeft mij meerdere keren gezegt dat hij meerdere accounts in Siq kan laten bannen. En siq op die manier zpu kunnen stabben.
Of dat daadwerkelijk dit is is natuurlijk nooit te bewijzen, het is echter wel te bewijzen dat spelers uit deca deze dreigementen sturen... wat ik opzich al heel vuil vind.