W46: Discussie over de situatie

DeletedUser73497

Guest
goede avond,

Zat eerst even met een grote twijfel of ik dit wel ging zeggen maar dit moet van mijn hart!

W46: uiteindelijk staat de wereld zo ver dat er maar twee top stammen over blijven (SiQ & Deca). Al van bij de opstart van Deca en Siq werd er gedebatteerd over onnozele zaken/feiten en uiteindelijk stranden we op een beetje moddergooien. Je mag gerust weten dat ik hier mooi genoeg van heb en denk dat er nog meer spelers dit gevoel hebben. Wat ik jammer vindt is dat iedereen zo koppig is eens fouten toe te geven. Wij zijn tot op een punt gekomen dat we het spel verziekt hebben en niet meer met elkaar kunnen communiceren als volwassen personen. Voor mij blijft dit nog steeds een spel en wil er nog steeds het beste van maken, of ik wou dit toch!

Toch heb ik 1 grote vraag, zijn we eigenlijk wel in staat vanuit beide kanten een normale gezonde oorlog te voeren of blijven we kinds en doen we verder met dit onnozele gedrag?

Echter denk ik dat de kloof veel te diep is geworden en hadden we van in het begin betere afspraken moeten maken. Nu ja ik heb een soort NAP aanvraag ingediend jullie moeten weten wat je er mee gaat doen, voor mij hoeft het ook niet meer. Ben sinds kort weg gegaan uit alle skype gesprekken en zullen hoogstwaarschijnlijk ook afscheid van Tribal Wars nemen omdat ik er van overtuigd ben dat spelers in deze wereld niet in staat zijn hun aan te passen aan normaal gedrag en dergelijke.

Heb in heel mijn TW carrière nog nooit vals gespeeld of illegale scripts gebruikt, ik vecht eerlijk en wijs voor de dorpen die ik wil hebben in mijn cluster. Toch krijg je pms/skype berichten dat we als kleuters overkomen en dat zint me niet, zeker niet van spelers die zelf beter zou moeten weten.

De ban mag wel terecht zijn, toch stel ik daar de vraag waarom zo te profiteren en dorpen over te nemen zonder tegenslag. Ben je daarom deze wereld begonnen? Zijn we hier om elkaar zo hard de grond in te boren en je eigen zin te leiden? Illegale scripts zijn inderdaad niet goed te keuren en meen me te herinneren dat ik dit al eens gezegd heb... ook alleen de manier waarop er gehandeld werd en dit te melden aan RIM stammen is ongepast en gedrag dat ons niet echt aanstaat, maar wie ben ik om jullie de les te spellen :)

Dus hierbij wens ik jullie allen nog veel succes op deze wereld maar van ons zal je de laatste dagen niets meer horen! Aan iedereen die mij steeds met respect behandeld hebben zullen dit steeds weer krijgen...maar deze personen zullen dit zelf wel weten ;)

Gaat jullie goed!!!
 

DeletedUser54559

Guest
En mocht het echt niet meer leuk zijn met Deca. en SiQ. stel ik voor de 2 stammen op te heffen zodat er een nieuwe frisse start onstaat.

En er is plaats in ChoCho :D:D:D

_____________________________________________
Raymond1313
 

DeletedUser76055

Guest
Ik begrijp je commentaar... Maar is moddergooien niet een deel van het spelletje? Ik bedoel niemand kan er eigenlijk echt aan uit wie de allereerste kata aanval stuurde... Tuurlijk ligt het niveau van Siq. niet onder de grond, iedereen weet dat dat een veralgemening is van Marstyle. Mensen als jij, Grute en Templar zijn prachtvoorbeelden van echt goede spelers. Daarom mag je het af nooooooit serieus of persoonlijk opvatten. Het is politiek, elkaar zwart proberen maken, moraal wat aantasten, met de vinger wijzen. Het is niet mooi, maar zo gebeurd het wel! Politiek is als worsten, ze zijn lekker maar je wilt niet weten hoe ze gemaakt worden!
Stel dat dit bij jullie zou vallen... Ik denk dat elke stam evenveel voor als tegenkantingen zou hebben. Wat doe je dan? Je neerleggen bij de tegenwind? Neen, het pro-kamp probeert dan alsnog te aan politiek te doen, proberen een zo zuiver mogelijk akkoord te maken binnen de stam. Ja dat betekend dat er schade is, maar hij is minder dan oorspronkelijk. Dat heb je te danken aan spelers die voor de nap vochten. De moraal in tribalwars is zeker niet weg! Het is enkel een evenwicht geworden tussen een oorlogsmoraal of een vredesmoraal.
Wat OAL betreft weten we dat we daar in de fout zijn gegaan en hebben we die verantwoordelijkheid genomen. De persoon in kwestie is aangesproken en draagt nu de gevolgen! We hebben dit ook rechtgezet, ze zijn gecontacteerd met de vraag te stoppen. De leiding was akkoord, over hoe individuele spelers erover denken hebben we uiteraard geen grip. De andere kant aan dit verhaal was uiteraard hoelang zou het geduurd hebben tot ze het ze het doorhadden? Op het af staat letterlijk dat ze een ban hebben.
Misschien stel ik alles beter voor dan het is, maar dit is wel hoe het overkomt voor mij. Natuurlijk begrijp ik dat je teleurgesteld in de deal maar hierdoor staan wel alle neuzen in 1 richting. Het is dat of niks.
 

DeletedUser4900

Guest
En mocht het echt niet meer leuk zijn met Deca. en SiQ. stel ik voor de 2 stammen op te heffen zodat er een nieuwe frisse start onstaat.

En er is plaats in ChoCho :D:D:D

_____________________________________________
Raymond1313

Dan liever in AAA;)
 

DeletedUser64057

Guest
Aan de ene kant denk ik dat een nap een nette oplossing is maar aan de andere steekt het me wel een beetje dat dit script ook gewoon een heel hoop voordeel heeft opgeleverd...
 
Reactiescore
1.015
Sjonge, wat zijn sommigen hier toch naiëf. FA keypress geeft geen enkel voordeel ten opzichte van FA pack. Met FA Pack kan je een farmrun sturen van bijna alle eenheden in no-time. Knap om daarvoor geband te worden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76166

Guest
Aan de ene kant denk ik dat een nap een nette oplossing is maar aan de andere steekt het me wel een beetje dat dit script ook gewoon een heel hoop voordeel heeft opgeleverd...

Mja, dat is wel betwijfelbaar omdat het niet anders werkt dan het script dat wel legaal is, maar voor mij maakt het toch niet meer uit :p
 
Reactiescore
1.367
Sjonge, wat zijn sommigen hier toch naiëf. FA keypress geeft geen enkel voordeel ten opzichte van FA pack. Met FA Pack kan je een farmrun sturen van bijna alle eenheden in no-time. Knap om daarvoor geband te worden.

Je vergeet wel dat ik gewoon een steen op mijn "C" Knop zou kunnen leggen waardoor ik eigenlijk bot!
 
Reactiescore
1.367
Gaat evengoed met beide scripts, want principe is exact hetzelfde.

Fout!

Met die FA press valt hij iedere 201m/s Aan doormiddel van een time-out en gaat hij automatisch naar het volgende dorp als je geen LC/troepen hebt.

Met FA-pack niet
 
Reactiescore
1.015
Nou zeg, je moet om de zoveel tijd eens op een pijltje duwen tussen de C door. Maakt echt geen ruk uit.
 

DeletedUser76166

Guest
Met die FA press valt hij iedere 201m/s Aan doormiddel van een time-out en gaat hij automatisch naar het volgende dorp als je geen LC/troepen hebt.
Het farmscript dat ik had deed dat niet??
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Same.
 

DeletedUser68570

Guest
Fout!

Met die FA press valt hij iedere 201m/s Aan doormiddel van een time-out en gaat hij automatisch naar het volgende dorp als je geen LC/troepen hebt.

Met FA-pack niet

Volgens mij gaat het niet eens per see om het gaan naar het volgende dorp toch? Alleen maar om de c knop (of welke knop dan ook) in te kunnen houden, zonder constant op c te moeten drukken, maar naar het volgende dorp moet je volgens mij nog wel zelf doen (dacht ik).

Ik heb de versie waarbij je c in moet blijven drukken en daarna zelf naar het volgende dorp moet klikken (c dus niet in kunt houden). Ga er van uit dat die wel mag...
 

DeletedUser76132

Guest
Er is contact geweest met een scriptmod die vertelde dat er meerdere meldingen bij hem binnen zijn gekomen, dus die ene persoon waarnaar gewezen wordt is niet de enige die een support ingediend heeft. Er zijn dus meerdere spelers ook op andere werelden geweest die het script aangegeven hebben, of hebben laten keuren. Het TW team was er dus sowieso wel achter gekomen. Alle blames richting Deca. waaruit wordt opgemaakt dat wij deze bans aangesmeerd hebben kunnen dus de prullenbak in, kijk eens eerst naar jezelf en gebruik de volgende keer legale scripts.

HOE KAN DECA DIT VERKLAREN DAN STELLETJE VIESPEUKEN :p

https://gyazo.com/950fdb7ad0b5d0b27ea70b45fd4d60b7
 
Reactiescore
767
Jens zit fout op die screenshot, die speler staat los van deze kwestie. Het ging om een ander script in dat geval. :) (Wouter zou Eelco niet moedwillig gaan naaien.)

En jade ook niet:)
 
Bovenaan