W46: Discussie over de situatie

Reactiescore
766

DeletedUser25148

Guest
ach is toch overduidelijk. spelers die van deca overgaan naar tabula en weer terug gaan. moest gewoon even mooi verdeeld worden. tis gewoon in twee gedeeld. mooi aktie om siq kapot te krijgen. en weer is het gelukt. eerst de bans nu dit. nou viezer kan een wereld niet worden
 

DeletedUser76055

Guest
Cleo'tje toch... Dus door in twee te splitsen maken we SIQ kapot... Je bent weer wat kortzichtig ea! Dit is een maatregel om beide delen beter te laten functioneren. Niet meer niet minder...
 

DeletedUser57788

Guest
ach is toch overduidelijk. spelers die van deca overgaan naar tabula en weer terug gaan. moest gewoon even mooi verdeeld worden. tis gewoon in twee gedeeld. mooi aktie om siq kapot te krijgen. en weer is het gelukt. eerst de bans nu dit. nou viezer kan een wereld niet worden

Dit getuigd enkel dat jij helemaal niet op de hoogte bent van de feiten op wereld 46. Ik denk dat zelfs ex - siq leden weten waarom die split gekomen is. Ik geef je een tip, ga eens wat research verrichten voor je hier nog eens de boel op stelten probeert te zetten.
 

DeletedUser75839

Guest
Dit getuigd enkel dat jij helemaal niet op de hoogte bent van de feiten op wereld 46. Ik denk dat zelfs ex - siq leden weten waarom die split gekomen is. Ik geef je een tip, ga eens wat research verrichten voor je hier nog eens de boel op stelten probeert te zetten.

Als ex-SIQ lid denk ik te weten waar de split door is gekomen. (kata beleid e.d.) En voor jullie kant is dit een mooie oplossing.
Of het uiteindelijk verbetering in deze wereld gaat brengen zullen we vanzelf gaan merken.

Jack- W46-Schedel

Quote, Quote, hier hoort een quote
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Reactiescore
241

DeletedUser73204

Guest
Toch leuk om steeds te lezen dat de wereld al gefaald heeft ook al is het nog nie eens voor de helft gespeeld.:rolleyes:
Als de wereld dan toch al gespeeld is waarom dan nog steeds de discussies en dus blykbaar nog spelend op deze wereld, terwijl je misschien dan je tyd en energie beter in een andere wereld ken stoppen...............ik zal het wel wel verkeerd begrypen denk ik
 
Bovenaan