W46: Discussie over de situatie

DeletedUser25148

Guest
Kan je nu wel makkelijk beweren dat je uit jezelf gestopt bent. Maar betwijfel het. Als ik zie welke stacks er toekwamen vlak nadat je 'gestopt' bent, maakt het alleszins niet uit of je gestopt bent of doorging. Want zelfs al ging je door, was de schade beperkt gebleven. En maakt me nu echt is niets uit dat het maar 6 dorpen waren (Bob098 heeft er ook 2 gepakt en voor zover ik weet zijn jullie in fusie) of 25 dorpen. Ben pissed dat je ze genomen hebt en ga zeker niet terugdeinzen in mijn kata gebruik bij een volgende wave :)

En wat heb ik in godsnaam te maken met het aanpakken van templar? Het is niet dat ik er was, vv gedraaid heb van EoL en loco ben gegaan.. :confused: Laat jij altijd je keuzes door anderen? :rolleyes:

Overigens wel grappig dat je het slaafje bent van marstyle.. Benieuwd of hij je ook een dienst zal bewijzen als je het nodig hebt ;)



was het jij niet die mij afrekende op een cf van raymond, werdt er toen niet gezegd maakt mij niet uit hij zit in dezelfde stam. had je maar moeten zeggen dat we geen cf plegen. nu zeg ik het zelfde eol zit in dezelfde stam. had je maar moeten zeggen dat hij dat niet moest doen. (je eigen woorden). plus die os kwam dik later aan dan ik ben gestopt. ik had ook in midfden van je cluster kunnen edelen. ik zeg maar 1 ding .als je hierom kata gaat gebruiken om alle dorpen te slopen ben je laag. teken dat je het op de normale manier niet kan winnen. en dat is toch best erg he. 3 accs van 2 mil die 1 mil niet de baas kunnen......tja dan zou ik ook kata gaan gebruiken na zoveel frustratie


Plus ik kreeg een PM van AlexStev dat het de moment is om je dorpen plat te gooien.


dus jij bent het slaafje van alexstev
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
was het jij niet die mij afrekende op een cf van raymond, werdt er toen niet gezegd maakt mij niet uit hij zit in dezelfde stam. had je maar moeten zeggen dat we geen cf plegen. nu zeg ik het zelfde eol zit in dezelfde stam. had je maar moeten zeggen dat hij dat niet moest doen. (je eigen woorden). plus die os kwam dik later aan dan ik ben gestopt. ik had ook in midfden van je cluster kunnen edelen. ik zeg maar 1 ding .als je hierom kata gaat gebruiken om alle dorpen te slopen ben je laag. teken dat je het op de normale manier niet kan winnen. en dat is toch best erg he. 3 accs van 2 mil die 1 mil niet de baas kunnen......tja dan zou ik ook kata gaan gebruiken na zoveel frustratie

Ok, als je dan toch houdt van het doortrekken van redeneringen :p Herhaal ik nogmaals wat ik ondertussen in mijn vorige post had aangepast:

Even je redenering doortrekken: als ik zie hoe Siq. kata's had gebruikt op Mora, sorry dan mogen wij dat ook. Plus ik kreeg een PM van AlexStev dat het de moment is om je dorpen plat te gooien.

En noem laag wat je wilt. Kata's zijn er voor iets. Toen ik gisteren enkele testclears gooide, dodge je al niet meer. Laat ons dus zeggen dat ze zeer effectief zijn :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4900

Guest
SiQ is heel goed in kata,s hebben ze toen op mij ook gedaan, ze slopen je boerderij zodat je niks kunt opbouwen
 

DeletedUser25148

Guest
SiQ is heel goed in kata,s hebben ze toen op mij ook gedaan, ze slopen je boerderij zodat je niks kunt opbouwen

dit deed deca ook al, maar nu willen ze alle levels afbreken en dat vind ik niet fair.
 

DeletedUser

Guest
stan wel boederijen op 0. is ook deca toch

Mja, daar heb ik geen weet van. Maar daar is nu met LS dan extra speler bij :)

Trouwens om effe terug te komen op die berichten die je kreeg van marstyle dat het de moment was je slag te slaan. Als ik het goed hoor heeft marstyle van Siq. dus een rimstam ingelicht dat LS een ban had en ze hun gang konden gaan. Was het niet Siq. dat Deca. verweet van laag speel omdat door ons AOI werd ingelicht dat De Sukke een ban had? Hoe ging dat gezegde nu ook weer met die pot en die ketel? :rolleyes:
 

DeletedUser22609

Guest
stan wel boederijen op 0. is ook deca toch

Geheimpje! Door zo te provoceren verbeter je je overlevingskans op de wereld echt niet hoor;)

Hoeveel clears waren er dat? 4, hooguit 5?

Daarnaast verwijt je ons te cata'en terwijl je zelf vol trots zit te verkondigen dat je alles met je eigen def hebt geblokt, grappenmaker :rolleyes:
 

DeletedUser25148

Guest
Mja, daar heb ik geen weet van. Maar daar is nu met LS dan extra speler bij :)

Trouwens om effe terug te komen op die berichten die je kreeg van marstyle dat het de moment was je slag te slaan. Als ik het goed hoor heeft marstyle van Siq. dus een rimstam ingelicht dat LS een ban had en ze hun gang konden gaan. Was het niet Siq. dat Deca. verweet van laag speel omdat door ons AOI werd ingelicht dat De Sukke een ban had? Hoe ging dat gezegde nu ook weer met die pot en die ketel? :rolleyes:



er is alleen gezegd er zijn spelers die een ban hebben, profiteer daar van. wij hebben zelf uitgevogeld dat jij het was/ we dachten eerst ook milli maar dat bleek later van niet. dus siq heeft niet naar buiten gebracht wie de ban had.
 

DeletedUser25148

Guest
Geheimpje! Door zo te provoceren verbeter je je overlevingskans op de wereld echt niet hoor;)

Hoeveel clears waren er dat? 4, hooguit 5?

Daarnaast verwijt je ons te cata'en terwijl je zelf vol trots zit te verkondigen dat je alles met je eigen def hebt geblokt, grappenmaker :rolleyes:

overlevingskans.....tja dat riepen ze op w37 ook. ben veel verloren maar heb de wereld wel uitgespeeld met alsnog 8.5 mil. ik weet dat jullie de pik op me hebben en continu gaan jagen op me,maar ben ik gewent dus we zullen zien wat de tijd brengt.kijk als jullie gewoon fair blijven spelen wordt het lastig voor jullie om te bewerkstellen dat ik daadwerkelijk weg gespeeld ga worden. gaan jullie je eigen verlagen daarintegen zal je het wel winnen. het is immers niet moeilijk om als grootmacht op 1 persoontje van 1 mil te gaan en de boel te slopen. maar is dat leuk spel voor jullie en mij. het lijkt mij veel mooier fair te spelen. dan word het teminste een uitdaging.

en dat ik het met eigen def heb gedaan wat doet dat er toe. ben immers 80% def vanwege mijn extreem grote front. niks mis mee toch?
 

DeletedUser77092

Guest
Mis ik iets aan informatie :p
Want een dorp neer katapulteren, is toch een deel van het spel,
ik snap het verwijt van "niet fair" niet
is de bedoeling van kata's

Of was het bij iemand die een aanvalbare ban had ?
 

DeletedUser

Guest
Er mag nu echt niet geklaagd worden over misbruik maken van de ban. Hoeveel dorpen zijn er überhaupt verloren daardoor aan jullie zijde? Ik ben er 62 kwijt geraakt door die stunt van Daan. Dat is pas misbruik maken van een ban.
 

DeletedUser

Guest
Er mag nu echt niet geklaagd worden over misbruik maken van de ban. Hoeveel dorpen zijn er überhaupt verloren daardoor aan jullie zijde? Ik ben er 62 kwijt geraakt door die stunt van Daan. Dat is pas misbruik maken van een ban.


Klopt dat wij daartegen zeker niet te klagen hebben. Gaat me eerder om het feit dat marstyle blijkbaar ook aan een rimstammetje heeft doorgegeven dat wij een ban hadden en ze hun kans konden gaan. Dat ze daarvan in mindere mate geprofiteerd hebben dan AOI is alleen maar een geluk voor ons.
 

DeletedUser25148

Guest
Klopt dat wij daartegen zeker niet te klagen hebben. Gaat me eerder om het feit dat marstyle blijkbaar ook aan een rimstammetje heeft doorgegeven dat wij een ban hadden en ze hun kans konden gaan. Dat ze daarvan in mindere mate geprofiteerd hebben dan AOI is alleen maar een geluk voor ons.



nogmaals er zijn geen namen genoemd, dat hebben wij zelf uitgevogeld en als je nadenkt weet je ook zelf wel hoe
 
Reactiescore
241
Bovenaan