W45 stab lijst!

DeletedUser26711

Guest
DEVO heeft idd backstabbende spelers: moraalheer beslist om toch maar de moraalbreker over te nemen, en ze doen het nog op een verstandige manier ook, eerst laten ze aanvalstroepen stuklopen (daarvoor dient moraalbreker ook), je krijgt er nooit een vergoeding in gs terug (duidelijk een egoistische moraalheer (.winter is coming)), en dan proberen ze je defftroepen nog weg te krijgen, zo gezegd om een speler die ze later internen en op een heel veilige verre afstand
 

DeletedUser17072

Guest
DEVO heeft idd backstabbende spelers: moraalheer beslist om toch maar de moraalbreker over te nemen, en ze doen het nog op een verstandige manier ook, eerst laten ze aanvalstroepen stuklopen (daarvoor dient moraalbreker ook), je krijgt er nooit een vergoeding in gs terug (duidelijk een egoistische moraalheer (.winter is coming)), en dan proberen ze je defftroepen nog weg te krijgen, zo gezegd om een speler die ze later internen en op een heel veilige verre afstand

Dat je er geen vergoeding voor krijgt is vrij normaal.:eek:

Verder heb ik er weinig weet van, dus oordeel er ook niet over.
 

DeletedUser27722

Guest
DEVO heeft idd backstabbende spelers: moraalheer beslist om toch maar de moraalbreker over te nemen, en ze doen het nog op een verstandige manier ook, eerst laten ze aanvalstroepen stuklopen (daarvoor dient moraalbreker ook), je krijgt er nooit een vergoeding in gs terug (duidelijk een egoistische moraalheer (.winter is coming)), en dan proberen ze je defftroepen nog weg te krijgen, zo gezegd om een speler die ze later internen en op een heel veilige verre afstand

Over wat gaat dit? En als je niet om gs vraagt..?
 

DeletedUser73749

Guest
Duidelijke stab van WiC en Devo probeert het nog goed te praten ook. Op de stablijst ermee lijkt me?

Grapjuuuuh :D
 

DeletedUser76528

Guest
Ik zal hier morgen een verduidelijking over geven. Ben op het moment erg druk met andere zaken die belangrijker dan dit zijn.
 

DeletedUser73749

Guest
Hier hoef je je wat mij betreft niet eens voor te verantwoorden hoor, tenzij ladygin met een duidelijk samenhangend verhaal komt wat je verkeerd gedaan hebt (en dan bedoel ik niet geen gs sturen:D).

Enig bewijs zou ook leuk zijn trouwens.
 

DeletedUser46343

Guest
Voeg toe aan jullie backstab lijstje de speler elester in OW ;)

"Joo ik heb het w8woord veranderd. Ik vind die druk kut en ik wil gewoon op mijn eigen manier samen werken en backstabben (ja, wat ik nu ook bij jou doe). Sorry dat het zo moet verlopen, misschien snap ik het spel nog niet helemaal, maar met dit gedoe ben ik klaar. Ik had een goed team verwacht, maar wel met normen en waarden. Ik hoop dat je het niet te erg opneemt en misschien op belangrijkere dingen in het leven focusd. Dit spel is niks waard, het is een en al poep! Groetjes Stefan"
 

DeletedUser66944

Guest
Voeg toe aan jullie backstab lijstje de speler elester in OW ;)

"Joo ik heb het w8woord veranderd. Ik vind die druk kut en ik wil gewoon op mijn eigen manier samen werken en backstabben (ja, wat ik nu ook bij jou doe). Sorry dat het zo moet verlopen, misschien snap ik het spel nog niet helemaal, maar met dit gedoe ben ik klaar. Ik had een goed team verwacht, maar wel met normen en waarden. Ik hoop dat je het niet te erg opneemt en misschien op belangrijkere dingen in het leven focusd. Dit spel is niks waard, het is een en al poep! Groetjes Stefan"

belangrijkere dingen & vind het spel niets... in plaats van zelf te stoppen kickt hij dan maar iemand die er zo te zien wel graag op wilde spelen..

Zeer spijtige zaak maar uiteindelijk is die persoon wel de hoofdspeler van het account neem ik aan dus hij heeft uiteindelijk het laatste woord.

Succes met het vinden van het nieuwe account als je op deze wereld wilt blijven verder spelen.
 

DeletedUser76528

Guest
Voeg toe aan jullie backstab lijstje de speler elester in OW ;)

"Joo ik heb het w8woord veranderd. Ik vind die druk kut en ik wil gewoon op mijn eigen manier samen werken en backstabben (ja, wat ik nu ook bij jou doe). Sorry dat het zo moet verlopen, misschien snap ik het spel nog niet helemaal, maar met dit gedoe ben ik klaar. Ik had een goed team verwacht, maar wel met normen en waarden. Ik hoop dat je het niet te erg opneemt en misschien op belangrijkere dingen in het leven focusd. Dit spel is niks waard, het is een en al poep! Groetjes Stefan"

:confused: wat een gast, dan kan hij er beter zelf mee kappen inderdaad.
 

DeletedUser73098

Guest
Voeg toe aan jullie backstab lijstje de speler elester in OW ;)

"Joo ik heb het w8woord veranderd. Ik vind die druk kut en ik wil gewoon op mijn eigen manier samen werken en backstabben (ja, wat ik nu ook bij jou doe). Sorry dat het zo moet verlopen, misschien snap ik het spel nog niet helemaal, maar met dit gedoe ben ik klaar. Ik had een goed team verwacht, maar wel met normen en waarden. Ik hoop dat je het niet te erg opneemt en misschien op belangrijkere dingen in het leven focusd. Dit spel is niks waard, het is een en al poep! Groetjes Stefan"

Correct me if i'm wrong, maar volgens mij heb je zijn woorden een heel klein beetje veel verdraaid
 

DeletedUser73098

Guest
Hoe waren ze wel dan? :D

geen idee, maar ik zie hem dat niet direct zo zeggen. Uiteindelijk kan die undercover hier ook zetten wat hij wil he.. Ik versta zijn frustratie dat hij van een acc gegooid wordt, maar er zal wel een reden voor zijn. Volgens wat ik gehoord had zat undercover zelf eerst een DU te edelen zonder dat dat al mocht en is hij daardoor van het acc gegooid.

Hij logt dan ook zelf met een eigen acc in op W45 om dan een ban te veroorzaken voor elester, dus denk dan dat hij eerder stabt dan elester zelf.
 

DeletedUser46343

Guest
geen idee, maar ik zie hem dat niet direct zo zeggen. Uiteindelijk kan die undercover hier ook zetten wat hij wil he.. Ik versta zijn frustratie dat hij van een acc gegooid wordt, maar er zal wel een reden voor zijn. Volgens wat ik gehoord had zat undercover zelf eerst een DU te edelen zonder dat dat al mocht en is hij daardoor van het acc gegooid.

Hij logt dan ook zelf met een eigen acc in op W45 om dan een ban te veroorzaken voor elester, dus denk dan dat hij eerder stabt dan elester zelf.

Volkomen incorrect, ik heb helemaal geen enkel edel verstuurt zonder toestemming, en al helemaal niet van een DU.
Wat ik wel gedaan heb, is het voeren van een discussie in verband met 3 dorpen die zich nota bene in ons edelgebied bevonden. Met andere woorden, in het belang van het account. Iets waar Stefan tot vandaag blijkbaar ook akkoord mee ging.

Met alle respect, maar wat had hij dan verwacht? Dat ik mij zo ging laten doen? Hij had in de eerste plaats moeten communiceren, niet backstabben. Als er bij elk probleempje overal meteen gebackstabbed word zouden hier nog weinig accounts zijn lijkt me zo.

En klopt, ik heb inderdaad een nieuw account aangemaakt op w47, maakt mij dit een backstabber? Lijkt mij niet, als jullie dit in de eerste plaats op een fatsoenlijke manier hadden opgelost was er helemaal niets gebeurd.
 

DeletedUser27722

Guest
Stabstam; Yolo, tot 2x toe iemand uit een vijandige stam mét akkoord recruiteren.
Melvin (aZeemvel); Eerst zélf stabben door de overgang te doen, vervolgens met het plan komen om Nuru naar Yolo te halen om die daar mooi te internen.

Done.
 
Reactiescore
735
Stabstam; Yolo, tot 2x toe iemand uit een vijandige stam mét akkoord recruiteren.
Melvin (aZeemvel); Eerst zélf stabben door de overgang te doen, vervolgens met het plan komen om Nuru naar Yolo te halen om die daar mooi te internen.

Done.

Daar zou je toch blij om moeten zijn, zoveel als oud-Devo al heeft geïnternd, wordt behoorlijk saai lijkt me..
 
Bovenaan