W45 stab lijst!

DeletedUser72524

Guest
dankjewel voor de verduidelijking. Fijn dat een Devospeler mij op deze manier nog wil voort helpen door mijn moeilijke jeugd.

Gewoon aanpakken IG die devospelers, smerige mensen zijn dat. Zie hen maar als uitlaatklep voor je moeilijke jeugd of de confrontatie van je tekortkomingen.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon aanpakken IG die devospelers, smerige mensen zijn dat. Zie hen maar als uitlaatklep voor je moeilijke jeugd of de confrontatie van je tekortkomingen.

Strak plan. Waarom zou ik zelfs nog naar een psycholoog gaan als ik jou heb
 

DeletedUser61134

Guest
dankjewel voor de verduidelijking. Fijn dat een Devospeler mij op deze manier nog wil voort helpen door mijn moeilijke jeugd.

Je vroeg om een verduidelijking niet om hulp :eek:

Devokoningin, Niet onderwaarderen hea! :D

Devotion to Saté :D

Gewoon aanpakken IG die devospelers, smerige mensen zijn dat. Zie hen maar als uitlaatklep voor je moeilijke jeugd of de confrontatie van je tekortkomingen.

Nounou Sanny, dacht dat het net zo goed klikte tussen ons :(

kinderachtig antwoord...
Dit is een van de reden waarom ik het AF van tribalwars een extreem laag niveau vind hebben.


Ingame is mijn niveau nog lager :boer:
Daar stuur ik mensen grappige filmpjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
kinderachtig antwoord...
Dit is een van de reden waarom ik het AF van tribalwars een extreem laag niveau vind hebben.

Dan heb je zeker nog niet in de spiegel gekeken? Stabbert...
 

DeletedUser64230

Guest
Ik geniet echt van die ikweetniks kerel

Eerst ontkennen
Dan persoonlijke aanval
Dat ontkennen en doorschakelen naar het commerciële leven
Dan ontkennen dat ie daarmee iemand zou beledigen
Dan opgaan in het feit dat opnerkingen niet te snappen zijn
Dan als (hopelijk) last resort alles op zijn mentale gesteldheid zetten
Wat een held!

Dan heb je zeker nog niet in de spiegel gekeken? Stabbert...

WATCH OUT HE'S ANGRY Kappa
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik geniet echt van die ikweetniks kerel

Eerst ontkennen
Dan persoonlijke aanval
Dat ontkennen en doorschakelen naar het commerciële leven
Dan ontkennen dat ie daarmee iemand zou beledigen
Dan opgaan in het feit dat opnerkingen niet te snappen zijn
Dan als (hopelijk) last resort alles op zijn mentale gesteldheid zetten
Wat een held!

nja ik geef het inderdaad maar op hier. Tis duidelijk Devo tegen de rest. En voor alles wat tegen hun gezegd wordt krijgen we 5 berichten terug, waarvan de helft compleet irrelevant zijn. Zoals Gremlins al zei is het AF niveau heel triest, nu begrijp ik ook weer waarom. Aangezien hier voor 90% Devo aanwezig is op deze post, zou ik aanraden om het gewoon in een skypechat te bespreken. Zo bespaar je de rest van het forum je zever, aangezien er toch niet geluisterd en op een degelijke manier gereageerd wordt op andere berichten.
 

DeletedUser17072

Guest
nja ik geef het inderdaad maar op hier. Tis duidelijk Devo tegen de rest. En voor alles wat tegen hun gezegd wordt krijgen we 5 berichten terug, waarvan de helft compleet irrelevant zijn. Zoals Gremlins al zei is het AF niveau heel triest, nu begrijp ik ook weer waarom. Aangezien hier voor 90% Devo aanwezig is op deze post, zou ik aanraden om het gewoon in een skypechat te bespreken. Zo bespaar je de rest van het forum je zever, aangezien er toch niet geluisterd en op een degelijke manier gereageerd wordt op andere berichten.

Tss, jij maakt je zelf hier belachelijk, niet wij hoor.:p
 

DeletedUser

Guest
Tss, jij maakt je zelf hier belachelijk, niet wij hoor.:p

Misschien wel. Als je de enige manier waarop je een discussie kan winnen door er met de gehele stam op te reageren als een overwinning ziet, ben je inderdaad goed bezig. Nog veel succes ermee, ik sluit hier af.
 

DeletedUser17072

Guest
Misschien wel. Als je de enige manier waarop je een discussie kan winnen door er met de gehele stam op te reageren als een overwinning ziet, ben je inderdaad goed bezig. Nog veel succes ermee, ik sluit hier af.

Jonge, je hield toch van discusseren? Ten eerste werd er terecht een stab van een error lid aangekaart, dit wordt door de error leiding zeer slecht opgenomen en beginnen er over heen te praten door middel van Jaspers IG prestaties erbij te halen. Terwijl dat niet eens het goede topic voor is. Geef gewoon de stab toe en roggel wat dat desbetreffende account.

Echt waar, des te meer je typt, des te meer onzin eruit komt.:p
 

DeletedUser

Guest
kinderachtig antwoord...
Dit is een van de reden waarom ik het AF van tribalwars een extreem laag niveau vind hebben.

misschien moet je je stamgenoot dan ook duidelijk maken dat beginnen over iemand zijn skills niet thuis hoort in het stabtopic? het niveau is nooit zo hoog als het off-topic gaat:rolleyes:


Ik geniet echt van die ikweetniks kerel

Eerst ontkennen
Dan persoonlijke aanval
Dat ontkennen en doorschakelen naar het commerciële leven
Dan ontkennen dat ie daarmee iemand zou beledigen
Dan opgaan in het feit dat opnerkingen niet te snappen zijn
Dan als (hopelijk) last resort alles op zijn mentale gesteldheid zetten
Wat een held!

(chuckle)
 

DeletedUser

Guest
Jonge, je hield toch van discusseren? Ten eerste werd er terecht een stab van een error lid aangekaart, dit wordt door de error leiding zeer slecht opgenomen en beginnen er over heen te praten door middel van Jaspers IG prestaties erbij te halen. Terwijl dat niet eens het goede topic voor is. Geef gewoon de stab toe en roggel wat dat desbetreffende account.

Echt waar, des te meer je typt, des te meer onzin eruit komt.:p

Wauw seg jullie doen nogal moeite om mij hier te laten blijven reageren. Volgens mij heb ik ongeveer 2 pagina's terug al toegegeven dat het om een stab ging? Hier heb ik zelfs geen een argument aan vuil gemaakt om dit tegen te spreken?
En ja discussiëren vind ik inderdaad wel leuk, maar aangezien er zoals ik al vele berichten gezegd heb alleen nog maar dingen herhaald worden, zoals jij nu doet, besluit ik om het af te ronden. Dat is ook de reden dat ik het onderwerp van de stab verlegde naar Jasper, maar ik had nooit verwacht dat jullie dit allemaal zo serieus zouden opnemen:D:D
 

DeletedUser65747

Guest
Als ik dit allemaal kort samenvat:

-Season verwijt error van een stab
-Iedereen gaat akkoord.
-Stabber zelf gaat ook akkoord dat het inderdaad om een stab gaat.
-Er wordt geen actie ondernomen door stabber zelf of de stam van de stabber wat ze net zo schuldig maakt.

Oftewel het account Destroy All Humans en de stam Error mogen op de lijst van stabbers. Dan kunnen we dit onderwerp ook weer afsluiten.
 

DeletedUser76765

Guest
ERROR op lijst van stabbers? Prima, maar dan mag devo op de lijst van teletubbies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan