W45 stab lijst!

DeletedUser

Guest
Ik doe nog een laatste poging dit uit te leggen, het vergt nochtans echt niet zoveel diepgang.

8 tegen 19; 8 leden van yolo tegenover 15 van ERROR en 4 van O.W (inclusief O2W) = 8 vs 19.

Heeft Devo hier vorige keer ook zitten janken en aantal leden zitten vergelijken?
 

DeletedUser76789

Guest
@The Gremlins Ik zeg ook niet dat ze vergelijkbaar zijn? Een stab is een stab, het was gewoon een kleine reminder
dat de handjes van ERROR zelf verre van de properste zijn, als jullie nu toch zo graag met de vingertjes gaan wijzen.

het enige wat jullie nu doen is het van de kwestie ter sprake af lopen te lullen , met oude gebeurtenissen.
ja er is een stab voorgekomen met DAH, ga ik niet over janken want ik had daar persoonlijk niks mee te maken.
dus ik heb gewoon het volste recht om hier op te reageren.

Dus stop met dingen zoals reallity erbij halen, want dat is nu hier helemaal niet ter spraken.
evenals of het eerlijk is dat het 8 vs. 19 is of whatever...?
 

DeletedUser76569

Guest
kan hier alleen maar om lachen!
zielig hoopje bij elkaar...
en Inge , voor jou hou jij je nou maar bezig met je eigen stammetje want op je andere werelden zijn je stammen weg door bot gebruik.
hiermee doel ik op w42 en w43.
 
Reactiescore
3.457
kan hier alleen maar om lachen!
zielig hoopje bij elkaar...
en Inge , voor jou hou jij je nou maar bezig met je eigen stammetje want op je andere werelden zijn je stammen weg door bot gebruik.
hiermee doel ik op w42 en w43.

UH ja ? En wat is mijn aandeel daarin ?
Juist niks niente nada , ga maar weer ff in de poppenhoek spelen dus .
 

DeletedUser76569

Guest
ik zeg toch niet dat jij daar een aandeel in heb of wel? ik zei dat je beter met je eigen stam kan bezighouden
als begrijpend lezen te moeilijk is. probeer dan zelf een keer het poppenhoekje uit.
 
Reactiescore
3.457
ik zeg toch niet dat jij daar een aandeel in heb of wel? ik zei dat je beter met je eigen stam kan bezighouden
als begrijpend lezen te moeilijk is. probeer dan zelf een keer het poppenhoekje uit.

Mopje daar speel ik allang niet meer , ah weet ineens waarom jij zo vijandig doet , .reality ( Pepijn was je stamgenoot op w43 tijdens de mega stab )

En nu maar hopen dat je niet weer gaat lopen tijdens een massa :)

Maar goed , ontopic Please , mocht je je geroepen voelen om nog meer sneren te willen geven aan mij dan doe je dat maar prive , denk niet dat iemand op jouw lariekoek zit te wachten :)
 

DeletedUser76569

Guest
Mopje daar speel ik allang niet meer , ah weet ineens waarom jij zo vijandig doet , .reality ( Pepijn was je stamgenoot op w43 tijdens de mega stab )

En nu maar hopen dat je niet weer gaat lopen tijdens een massa :)

Maar goed , ontopic Please , mocht je je geroepen voelen om nog meer sneren te willen geven aan mij dan doe je dat maar prive , denk niet dat iemand op jouw lariekoek zit te wachten :)



tijdens de massa op debitum? als je die bedoeld speelde ik niet meer op het account was daarvoor 2 maanden gestopt ik was juist de speler die terug kwam omdat ik zag dat debitum dorpen verloor. en ik keur ook niet goed wat toen de tijd was fout gegaan op w43 mede door mijn co pepijn.
maar hij is naar mijn eerlijk geweest en vertrouw er op dat het niet meer gebeurd.
maar ja als jullie een reden vinden om weer lekker met modder te kunnen gooien he
Waarom niet?
 
Reactiescore
3.457
kan hier alleen maar om lachen!
zielig hoopje bij elkaar...
en Inge , voor jou hou jij je nou maar bezig met je eigen stammetje want op je andere werelden zijn je stammen weg door bot gebruik.
hiermee doel ik op w42 en w43.

Ahhh nu snap ik het helemaal !!
Jij hebt ook gestabt op deze wereld , lol lol
Twee spelers met strafblad op hetzelfde account , ben jij ook zonder stemming in de stam gekomen ? XD

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?190238-W45-stab-lijst!&p=5877106&viewfull=1#post5877106
 
Reactiescore
372
ik zeg toch niet dat jij daar een aandeel in heb of wel? ik zei dat je beter met je eigen stam kan bezighouden
als begrijpend lezen te moeilijk is. probeer dan zelf een keer het poppenhoekje uit.

Hilarisch dat je hierin ook verwijst naar Inge haar stam op W43. Inge en ik zijn toevallig de enige twee spelers die van begin tot eind in Finity hebben gezeten, dus ik weet precies hoe die wereld in elkaar stak. Wat vooral leuk is, is dat je tegen Inge zegt dat ze zich met haar eigen stam bezig moet houden, terwijl haar stam, Finity, jouw stam, Cruise daar volledig kapot heeft gespeeld. Wat jouw clownsact dan helemaal compleet maakt is dat ik in een andere link zag dat je Marco heet, jij bent dus degene die bij Finity gesolliciteerd had.

Nu weet eigenlijk heel W45 hoe serieus jij genomen moet worden. Tel daarbij op dat je met Pepijn speelt, iemand die betrokken was bij wellicht één van de meest grootst opgezette hacks uit de geschiedenis van .nl, en je hebt jezelf in één klap gepromoveerd naar staatsteletubbie van deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
+ WTF begin je zo random op inge te haten? :)
Wist niet dat er zo een teletubbies op Erebos gezeten hebben w41 =)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Marco gedraag je eens man, echt achterlijke reacties hier van jouw kant. Doe jezelf en ons een plezier en hou je stil, want dit slaat werkelijk helemaal nergens op.
 
Reactiescore
3.584
kan hier alleen maar om lachen!
zielig hoopje bij elkaar...
en Inge , voor jou hou jij je nou maar bezig met je eigen stammetje want op je andere werelden zijn je stammen weg door bot gebruik.
hiermee doel ik op w42 en w43.

ik zeg toch niet dat jij daar een aandeel in heb of wel? ik zei dat je beter met je eigen stam kan bezighouden
als begrijpend lezen te moeilijk is. probeer dan zelf een keer het poppenhoekje uit.

Jonge jonge jonge toch. Beter stop je met je arrogante gedrag T.O.V Inge. Ga plopkoeken maken ofzo doe je nog iets nuttig. Terwijl je ze maakt kan je bij jezelf denken: hoe kan ik zo geweldig worden als Inge. Als je plopkoeken af zijn zal ik je meedelen dat worden zoals Inge al niet zal lukken. Echter kan dromen altijd nog! Ik ga nu plopmelk drinken en wens niet gestoord te worden.
 
Bovenaan