W45 stab lijst!

DeletedUser59942

Guest
Hebben jullie ook front met O.W. ? Denk toch eens na voor je iets zegt..

Denk zelf eerst een keer na, O.W. heeft een veel groter front met Hora.
Denk je serieus dat alle 19 O.W. leden hun aandacht aan Yolo gaan besteden?? Dat is pure arrogantie.

Dus kap met zielig doen, die verhouding klopt geen reet van.
 

DeletedUser

Guest
Denk zelf eerst een keer na, O.W. heeft een veel groter front met Hora.
Denk je serieus dat alle 19 O.W. leden hun aandacht aan Yolo gaan besteden?? Dat is pure arrogantie.

Dus kap met zielig doen, die verhouding klopt geen reet van.

Ik doe nog een laatste poging dit uit te leggen, het vergt nochtans echt niet zoveel diepgang.

8 tegen 19; 8 leden van yolo tegenover 15 van ERROR en 4 van O.W (inclusief O2W) = 8 vs 19.
 

DeletedUser59942

Guest
Ik doe nog een laatste poging dit uit te leggen, het vergt nochtans echt niet zoveel diepgang.

8 tegen 19; 8 leden van yolo tegenover 15 van ERROR en 4 van O.W (inclusief O2W) = 8 vs 19.

Juist ja.
Inclusief O2W is het 9 (Nuru:rolleyes:)

Zie jij er 15 van Error bij jullie? Kan je wel vertellen dat dat niet gaat gebeuren (Neem Danoon voor het gemak maar als voorbeeld).
Ik zie er 2 van O.W. met front, van O2W is het dan Saccha? Inactief account, niet noemenswaardig.

Ik kom dan eerder op 9 vs 12, maar goed.
 

DeletedUser

Guest
Juist ja.
Inclusief O2W is het 9 (Nuru:rolleyes:)

Zie jij er 15 van Error bij jullie? Kan je wel vertellen dat dat niet gaat gebeuren (Neem Danoon voor het gemak maar als voorbeeld).
Ik zie er 2 van O.W. met front, van O2W is het dan Saccha? Inactief account, niet noemenswaardig.

Ik kom dan eerder op 9 vs 12, maar goed.

Als ik verder bouw op je redenering; moet ik Robin Boots en Azami bij ons eraf trekken, want die zie je ook niet bij jullie. Do Not Go Gentle, inactief account, niet noemenswaardig.

Dus dat zijn nog eens 3 leden minder. Als jullie nuru houden, is het een verhouding van 13 tegen 5.
Als Nuru bij ons erbij komt is het een verhouding van 12 tegen 6.
Het is maar hoe fairplay je het wil spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Als ik verder bouw op je redenering; moet ik Robin Boots en Azami bij ons eraf trekken, want die zie je ook niet bij jullie. Do Not Go Gentle, inactief account, niet noemenswaardig.

Dus dat zijn nog eens 3 leden minder. Als jullie nuru houden, is het een verhouding van 13 tegen 5.
Als Nuru bij ons erbij komt is het een verhouding van 12 tegen 6.
Het is maar hoe fairplay je het wil spelen.

Overdrijf niet met getallen, yolo heeft daar een volledige en grote cluster, error jumpt er heen en dan niet allemaal, wel een groot verschil, niet?

Vergelijk eens het aantal dorpen aan front tussen Error en Yolo ipv louter het aantal spelers.
En probeer nu niet die overgang van nuru als fair play te gaan noemen! :eek:
 

DeletedUser59942

Guest
Als ik verder bouw op je redenering; moet ik Robin Boots en Azami bij ons eraf trekken, want die zie je ook niet bij jullie. Do Not Go Gentle, inactief account, niet noemenswaardig.

Dus dat zijn nog eens 3 leden minder. Als jullie nuru houden, is het een verhouding van 13 tegen 5.
Als Nuru bij ons erbij komt is het een verhouding van 12 tegen 6.
Het is maar hoe fairplay je het wil spelen.

Als het over noemenswaardig gaat houdt Yolo 0 spelers over:p

Maar even zonder gekheid, al met al ben je nu gewoon aan het piepen.
Kan me niet herinneren dat er op eerdere werelden zo gehuild werd om "oneerlijke" aantallen.
Fairplay heeft te maken met respect en regels, niet met aantallen.

En wat Promo zegt, het is dat ik te lui ben om dorpen te gaan tellen:p
 

DeletedUser

Guest
Als het over noemenswaardig gaat houdt Yolo 0 spelers over:p

Maar even zonder gekheid, al met al ben je nu gewoon aan het piepen.
Kan me niet herinneren dat er op eerdere werelden zo gehuild werd om "oneerlijke" aantallen.
Fairplay heeft te maken met respect en regels, niet met aantallen.

En wat Promo zegt, het is dat ik te lui ben om dorpen te gaan tellen:p

0 noemenswaardig spelers? Ventje ventje, hoeveel spelers ken jij binnen Yolo, op CragHack, op Azami, op Donnn40? Ik ging zeggen er is enorm veel werk aan je kinderlijke onwetendheid en ingesteldheid,
maar ik zou er in jouw geval niet meer aan beginnen.

Zoals ik al zei, als jullie dit uit handen geven, lach ik mij echt kapot.

Overdrijf niet met getallen, yolo heeft daar een volledige en grote cluster, error jumpt er heen en dan niet allemaal, wel een groot verschil, niet?

Vergelijk eens het aantal dorpen aan front tussen Error en Yolo ipv louter het aantal spelers.
En probeer nu niet die overgang van nuru als fair play te gaan noemen! :eek:

Ik vermeld simpelweg feiten die ik constateer, want je kan er ook niet echt naast kijken lijkt me.

Ik zeg ook nergens dat het geen rol speelt dat ERROR moet jumpen, want
dat speelt een rol, maar naar mijn inziens vind ik dat de verhouding spelers een significant grotere rol
speelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59942

Guest
0 noemenswaardig spelers? Ventje ventje, hoeveel spelers ken jij binnen Yolo, op CragHack, op Azami, op Donnn40? Ik ging zeggen er is enorm veel werk aan je kinderlijke onwetendheid en ingesteldheid, maar ik zou er in jouw geval niet meer aan beginnen.

"Maar even zonder gekheid"
Kom op, kun je niet eens tegen een flauw grapje?

Overigens ken ik volgens mij wel iemand bij Yolo, maar dat terzijde.
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, ken de meeste van jullie inderdaad niet echt, dus we gaan het zien.
 

DeletedUser77130

Guest
Een stuk of 200. Hoezo, wil je een kussengevechttoernooi houden? :D

Mogen alleen vrouwen in een hele strakke tanga, tango of bikini meedoen en mannen alleen met een tange, boxer of slip. :)

/me slaat even een paar clears van yolo van de kaart met zijn kussen.
 

DeletedUser59942

Guest
Haha, dat kan alleen maar goed gaan toch?:p
Maar we gaan nu wel een beetje off-topic:x
 
Bovenaan