W45: Een blik op de toekomst.

DeletedUser5148

Guest
Ik maak mezelf helemaal niet belachelijk. Als het geval zo zou zijn dat je moeder dood is, het kan best, vind ik dat heel vervelend voor je. Maar hoe durf jij het over mijn niveau te hebben. Ik ga me hierzelf verder niet eens verdedigen.

Ik durf dat ja, aangezien je zo oerdom dit soort uitspraken doet. Kijk, het verschil tussen jouw domheid en de mijne is het volgende:
> jij hebt het over mijn moeder
> ik heb het over een dt-fout die er niet was

Dat zijn twee héél andere soorten van niveau als je het mij vraagt. Je maakt jezelf wél belachelijk. Dat er niets zinnigs uit komt nu is niet te verwonderen. Je verdedigt jezelf niet omdat zo'n uitspraak niet te verdedigen valt.

Het verschil tussen jou en mij:
> jij hebt het over mijn moeder, je zegt dat je je niet belachelijk maakt. Je gaat jezelf nadien ook niet verdedigen.
> ik heb het over een dt-fout die er niet was. Iemand wijst mij op deze domheid en ik geef nadien mijn domme uitspraak toe. Ik geef toe dat ik fout zat. Jij zou beter ook eens zo snel op je woorden terugkomen. Dat zou je veel meer sieren in plaats van te zeggen: "ik ga me hier verder niet eens verdedigen."
 

DeletedUser64081

Guest
Waarom ik me tegen jou niet ga verdedigen is om wat ik van jou in het verleden heb gezien. Dommee posts en denkwijzen over nazi's die ook veel mensen kunnen schaadden rondbazuinen en meer. Was in stelling van de dag. Ik heb jou idiote dingen horen roepen. Daarom vind ik ook dat ik dit soort dingen kan zeggen. Daarbij zei ik in feite helemaal niet zulke schadende dingen over je moeder, ik zei: ze heet Frank. Don't overdue the situation.

Ik heb het eerder gemerkt maar vind het nog steeds heel typisch: je komt vrij narcistisch over, denkt dat je alles kan zeggen. Op het moment dat een ander iets zegt wat ook maar een beetje vervelend kan zijn dan kan je dat niet handlen. Je bent niet consequent, je verwacht van anderen andere reacties dan van jezelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5148

Guest
Waarom ik me tegen jou niet ga verdedigen is om wat ik van jou in het verleden heb gezien. Domme posts en denkwijzen over nazi's die ook veel mensen kunnen schaadden rondbazuinen en meer. Was in stelling van de dag. Ik heb jou zulke dingen horen roepen. Daarom vind ik ook dat ik dit soort dingen kan zeggen. Daarbij zei ik in feite helemaal niet zulke schadende dingen over je moeder, ik zei: ze heet Frank. Don't overdue the situation.

Ik heb het eerder gemerkt maar vind het nog steeds heel typisch: je komt vrij narcistisch over, denkt dat je alles kan zeggen. Op het moment dat een ander iets zegt wat ook maar een beetje vervelend kan zijn dan kan je dat niet handlen. Je bent niet consequent, je verwacht van anderen andere reacties dan van jezelf.

^Je bent jezelf aan het verdedigen

<3

En ja, ik blijf erbij: de nazi's hebben goede dingen gedaan voor de mensheid. Als je dat niet wil inzien tjah dan ga ik mij ook niet verdedigen. :cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Bon dit was het dan maar weer. Genoeg op dit forum gezeten voor de komende maand. Tot nog eens <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64081

Guest
^Je bent jezelf aan het verdedigen

<3

En ja, ik blijf erbij: de nazi's hebben goede dingen gedaan voor de mensheid. Als je dat niet wil inzien tjah dan ga ik mij ook niet verdedigen. :cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Bon dit was het dan maar weer. Genoeg op dit forum gezeten voor de komende maand. Tot nog eens <3

Ok, ik was mezelf inderdaad aan het verdedigen, die mag je hebben. Over de nazi's kunnen we beter denk ik niet weer discussiëren.

Inderdaad, doei!
 

DeletedUser

Guest
Ik durf dat ja, aangezien je zo oerdom dit soort uitspraken doet. Kijk, het verschil tussen jouw domheid en de mijne is het volgende:
> jij hebt het over mijn moeder
> ik heb het over een dt-fout die er niet was

Dat zijn twee héél andere soorten van niveau als je het mij vraagt. Je maakt jezelf wél belachelijk. Dat er niets zinnigs uit komt nu is niet te verwonderen. Je verdedigt jezelf niet omdat zo'n uitspraak niet te verdedigen valt.

Het verschil tussen jou en mij:
> jij hebt het over mijn moeder, je zegt dat je je niet belachelijk maakt. Je gaat jezelf nadien ook niet verdedigen.
> ik heb het over een dt-fout die er niet was. Iemand wijst mij op deze domheid en ik geef nadien mijn domme uitspraak toe. Ik geef toe dat ik fout zat. Jij zou beter ook eens zo snel op je woorden terugkomen. Dat zou je veel meer sieren in plaats van te zeggen: "ik ga me hier verder niet eens verdedigen."


Ik snap best dat deze opmerking nare gevoelens bij je kan opwekken, maar ik geef Hans wel een punt dat hij dit vooraf niet kon weten. Nu kunnen we ons beroepen op het feit dat je dat soort stomme dingen niet moet zeggen maar wel denken, maar dat is het zelfde verhaal als de Nazi's bij jou, al vind ik wel dat dat bewust is gepost en Hans wist dit niet. Als we tegenwoordig niks meer mogen zeggen kunnen we beter in een hoekje gaan zitten, ver weg van de moderne wereld met al haar technologische snufjes aangezien iedereen wel een pijnlijk verhaal rondom zich heeft waar dit soort posts invloed op kunnen hebben. Nogmaals sorry van je verlies, maar het niveau van Hans was pas laag geweest als hij dit bewust zou posten ;)
 
Reactiescore
1.532
De dag dat ik terugkeer wint Mirage de wereld.

Ja en je moeder heet Frank.

Mijn moeder is dood (gestorven aan kanker toen ik 12 was). Ja, Doctore, je maakt jezelf even goed belachelijk. Opgelet, voetjes omhoog want het niveau van Doctore komt langs.

Verbannen uit de maatschappij. Op een eiland zoals Napoleon. Dat horen ze met jou te doen.

Verkeerde conclusie die je daar trekt Sera, misschien wel omdat er iets emotioneels bij komt kijken. Lijkt me duidelijk wat Doctore hier bedoelt: een vergelijking geven van iets wat óók niet voor komt. Zichzelf belachelijk maken doet ie niet en waar je daarna mee komt slaat nergens op.
 

DeletedUser61174

Guest
107320-full.jpg
 

DeletedUser5148

Guest
Alles terzijde vind ik het gewoon laag dat mensen zo'n uitspraken doen, ook al is het om "te trollen". Daarom dat mijn ethische zelve naar boven komt en hard reageert op deze zooi. Dat hij zoiets niet kan weten is waar. Maar dat hij slimmer en volwassener zou moeten zijn is misschien ook waar.

Want ja, speel je LoL, speel je CS:GO, speel je TW, dan gebruikt elke 12-jarige die uitspraken. Maar laat ons daar toch ook niet mee beginnen hé?

Dat is het punt dat ik wil maken. Ik verwijt hem onvolwassenheid net zoals anderen mij onvolwassen noemen obv uitspraken die ik al heb gedaan. Maar dat neem ik hen niet kwalijk. Want zoals de afbeelding hierboven het zelf aangeeft: 95% van de tijd ben ik hier gewoon aan het trollen. Maar deze persoon heeft geen ethisch besef. Want soortgelijke lichtzinnige uitspraken horen hier naar mijn mening niet. Maar ja, opnieuw... Mijn mening... Subjectief, ander kader met andere waarden en normen. Eén ding weet ik wel zeker: zodra jullie ouders er niet meer zijn geef je geen ene vorm van repliek meer op wat ik hier heb gezegd. Omdat het besef van sommigen er dan pas zal zijn. Besef is iets wat velen hier tekort hebben, zowel IG (strategisch) als hier (communicatief).
 

DeletedUser72524

Guest
Alles terzijde vind ik het gewoon laag dat mensen zo'n uitspraken doen, ook al is het om "te trollen". Daarom dat mijn ethische zelve naar boven komt en hard reageert op deze zooi. Dat hij zoiets niet kan weten is waar. Maar dat hij slimmer en volwassener zou moeten zijn is misschien ook waar.

Want ja, speel je LoL, speel je CS:GO, speel je TW, dan gebruikt elke 12-jarige die uitspraken. Maar laat ons daar toch ook niet mee beginnen hé?

Dat is het punt dat ik wil maken. Ik verwijt hem onvolwassenheid net zoals anderen mij onvolwassen noemen obv uitspraken die ik al heb gedaan. Maar dat neem ik hen niet kwalijk. Want zoals de afbeelding hierboven het zelf aangeeft: 95% van de tijd ben ik hier gewoon aan het trollen. Maar deze persoon heeft geen ethisch besef. Want soortgelijke lichtzinnige uitspraken horen hier naar mijn mening niet. Maar ja, opnieuw... Mijn mening... Subjectief, ander kader met andere waarden en normen. Eén ding weet ik wel zeker: zodra jullie ouders er niet meer zijn geef je geen ene vorm van repliek meer op wat ik hier heb gezegd. Omdat het besef van sommigen er dan pas zal zijn. Besef is iets wat velen hier tekort hebben, zowel IG (strategisch) als hier (communicatief).

Heey pacman, niet zo happen jij!
 

DeletedUser64081

Guest
Verkeerde conclusie die je daar trekt Sera, misschien wel omdat er iets emotioneels bij komt kijken. Lijkt me duidelijk wat Doctore hier bedoelt: een vergelijking geven van iets wat óók niet voor komt. Zichzelf belachelijk maken doet ie niet en waar je daarna mee komt slaat nergens op.

Dank, er zijn nog mensen die het begrijpen.

Het is uiteraard nooit de bedoeling geweest iets inhoudelijks vervelends te zeggen over Sera's moeder.
 

DeletedUser64230

Guest
Die .Reality gaat ook lekker hard de toekomst in, al bijna 400k punten geinterned :D
 

DeletedUser

Guest
Niet zo jaloers zijn. xx en verkeerde topic.
Derbij geen officiele intern daar hij niet eens in Devo zit?

Intern is intern hoor imo. :p Nuja erebos zijn ODA ligt ook niet veel hoger en dat is inclusief twee stammassa's. Lijkt me dus dat daar ook veel interns zijn gebeurd. Of iig toch bijna alles gratis gekregen. :p
 

DeletedUser27722

Guest
Intern is intern hoor imo. :p Nuja erebos zijn ODA ligt ook niet veel hoger en dat is inclusief twee stammassa's. Lijkt me dus dat daar ook veel interns zijn gebeurd. Of iig toch bijna alles gratis gekregen. :p

Bwa, intern is nadelig voor de stam, gezien je een lid verliest en er wel een paar andere leden van beter worden, maar de stam groeit niet in punten. (Zoals sate en tranquillo) Bij reality stijgen devo's puntentotaal wel nog, omdat Positive Herb geen lid is, vandaar het voornaamste verschil.
 

DeletedUser64230

Guest
Intern is intern hoor imo. :p Nuja erebos zijn ODA ligt ook niet veel hoger en dat is inclusief twee stammassa's. Lijkt me dus dat daar ook veel interns zijn gebeurd. Of iig toch bijna alles gratis gekregen. :p

veel valt mee, zal niet boven de 150-200k uitkomen denk ik
maar klopt hoor :p best veel gekregen, alleen geen 400k :p
en ik heb 170m gefarmed xD terwijl reality de 100 nieteens gehaald heeft :(

Niet zo jaloers zijn. xx en verkeerde topic.
Derbij geen officiele intern daar hij niet eens in Devo zit?

ja nou ik ben wel jaloers! :(
maar dit heeft met de toekomst te maken ^^ dus goede topic, of wilde je een speciaal intern topic aanmaken? :p xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
veel valt mee, zal niet boven de 150-200k uitkomen denk ik
maar klopt hoor :p best veel gekregen, alleen geen 400k :p
en ik heb 170m gefarmed xD terwijl reality de 100 nieteens gehaald heeft :(

Zal er ook mee te maken hebben dat reality door de recente grote puntenstijging nog minder troepen zal hebben en daardoor minder zal gefarmd hebben, anderzijds hebben ze wel niet moeten pp-abusen zoals jij. :eek:

ja nou ik ben wel jaloers! :(
maar dit heeft met de toekomst te maken ^^ dus goede topic, of wilde je een speciaal intern topic aanmaken? :p xD

Nee? Eerder top/flopspeler en daar je mening over geven? Gezien Reality afstormt op de nummer 1 positie?
Blik op de toekomst heeft eerder te maken met speculatie over de wereldevolutie, niet de evolutie van 1 speler. ;)
 

DeletedUser64230

Guest
Zal er ook mee te maken hebben dat reality door de recente grote puntenstijging nog minder troepen zal hebben en daardoor minder zal gefarmd hebben, anderzijds hebben ze wel niet moeten pp-abusen zoals jij. :eek:

ik speelde begin geen erebos, en heb nog nooit van mn leven pp abused.
Ik vind het allemaal leuk en aardig maar je moet me niet vals beschuldigen van iets.
 
Bovenaan