W45: Een blik op de toekomst.

DeletedUser27722

Guest
ik speelde begin geen erebos, en heb nog nooit van mn leven pp abused.
Ik vind het allemaal leuk en aardig maar je moet me niet vals beschuldigen van iets.

Gaat allemaal over het account, niet de persoon erachter.
Als ik het tegen jou heb, heb ik het over erebos als account, niet jij als speler, veel te moeilijk om die afscheiding te maken ,gezien ook niet geweten is wie wat doet op dat account...
 

DeletedUser64230

Guest
"PP-abused zoals jij" , verwoord het dan aub anders :) ik speel liever op spelvermogen ipv het hebben van geld. (wat ik overigens totaal niet heb.. arme student..)
 

DeletedUser27722

Guest
"PP-abused zoals jij" , verwoord het dan aub anders :) ik speel liever op spelvermogen ipv het hebben van geld. (wat ik overigens totaal niet heb.. arme student..)

Zoals jullie, of zoals Erebos dan, allemaal langer typen voor hetzelfde te bedoelen, maar oke dan.
Verder ook arme student hoor, maar rijke co spelers / sponsors en toch niet de behoefte gehad om pp te gebruiken daarvoor, snap die functie in het spel niet eens.... Gewoon weer TW zelf die geld nodig heeft om de game dan te 'updaten', maar qua graphics is er op 7 jaar tijd amper wat veranderd.. Lol
 

DeletedUser64230

Guest
Zoals jullie, of zoals Erebos dan, allemaal langer typen voor hetzelfde te bedoelen, maar oke dan.
Verder ook arme student hoor, maar rijke co spelers / sponsors en toch niet de behoefte gehad om pp te gebruiken daarvoor, snap die functie in het spel niet eens.... Gewoon weer TW zelf die geld nodig heeft om de game dan te 'updaten', maar qua graphics is er op 7 jaar tijd amper wat veranderd.. Lol

denk dat ik het voor het eerst maar eens met je eens ga zijn nu
wat het toppunt was was w36 begin..
maar das of topic. alas, het wordt gesnapt, ieder zijn mening over erebos pp gebruik maar dat is iets waar ik me niet mee bezig gehouden heb en waar ik me ook dus niet mee bezig zal houden.
 
Reactiescore
735
Wat versta je onder abused als ik vragen mag, ben benieuwd van welk aantal je me beticht:D
 

DeletedUser27722

Guest
Wat versta je onder abused als ik vragen mag, ben benieuwd van welk aantal je me beticht:D

Geen idee hoeveel nodig is om te boosten, ben daar geen krak in gezien dat in mijn tijd niet eens bestond haha. :p
Plak er zelf dan eens een getal op? Dan weet ik dat ook weer hoeveel euro je aan verspilt hebt, nu ja, met al die namechanges van mijn co kostte me dat wellicht evenveel of meer. :(
 
Reactiescore
735
Geen idee hoeveel nodig is om te boosten, ben daar geen krak in gezien dat in mijn tijd niet eens bestond haha. :p
Plak er zelf dan eens een getal op? Dan weet ik dat ook weer hoeveel euro je aan verspilt hebt, nu ja, met al die namechanges van mijn co kostte me dat wellicht evenveel of meer. :(

Laat ik voorop stellen dat de dag dat ik premiumpunten daadwerkelijk koop, nooit gaat voorkomen.
Daarnaast zou ik, als ik de PP gekocht had, onder de 50 euro blijven.
 

DeletedUser27722

Guest
Laat ik voorop stellen dat de dag dat ik premiumpunten daadwerkelijk koop, nooit gaat voorkomen.
Daarnaast zou ik, als ik de PP gekocht had, onder de 50 euro blijven.

Je krijgt ook al premiumpunten cadeau dan? Dacht dat het enkel bij dorpen bleef van de buren?
 
Reactiescore
735
Je krijgt ook al premiumpunten cadeau dan? Dacht dat het enkel bij dorpen bleef van de buren?

Waarom nu weer zo'n kinderachtige reactie vent? Kijk eens binnen je eigen stam naar de cadeau-dorpen. Doorzagen over het zogenaamde internen van Erebos. en tegen Kayo het begrip internen afstrijden omdat het van een andere stam edelen is en dus geen internen.
Maargoed, PP farmen heb je ook nog he, dus nee krijg niks cadeau.
 
Bovenaan