W45: Een blik op de toekomst.

DeletedUser75798

Guest
Slaan we onze handen in elkaar voor het volgende stukje Douwe? :D
 

DeletedUser76018

Guest
Fictie, dat was het inderdaad :)

Vecht het op het spel uit. Ik ben zeker dat Nah niet het stelletje noobs zijn dat sommigen hier precies denken. Maar hey! Test hun eens uit en zie wat het teweeg brengt anders ;)
 

DeletedUser73382

Guest
Iedereen is vrij hier zijn eigen 'toekomstperspectief' te schrijven. Dit hoeft niet beargumenteerd te worden aangezien dit iemands mening is. Als jullie het er niet mee eens zijn. Schrijf dan je eigen vervolg. Maar ga niet als één of andere idioot schreeuwen dat je het er niet mee eens bent. Met je eigen 'toekomstperspectief' laat je zien hoe jij erover denkt, maar ook laat je zien hoe creatief je in het spelletje staat en je toont enige respect tegenover andermans post. Maar dat zegt niet dat je niet met knipoogjes andermans post kan afkraken. Dat is dan ook de kunst, een verhaal typen wat leuk is om te lezen, maar waar je eigenlijk jou vijandelijke stam afkraakt.

Ik zou zeggen, wie volgt?


Kansloze discussie, deze post van mijzelf vanochtend is nu nog toepasselijker. Tryharders...
 

DeletedUser73082

Guest
We hebben de massa afgeslagen ja maar ik heb daar wel wat knullige dodge fouten gemaakt :p. Taggen blijft soms lastig. Verder, ja ik vind dit een belabberde wereld met weinig stammen van niveau en aangezien ik mijn motivatie daar volledig uithaal en ik daarbuiten niet echt tijd meer had voor TW ben ik gequit.

SIDENOTE: Ik ben beter dan jullie allemaal dus daarmee is de discussie meteen afgelopen.
 
Reactiescore
1.538
Jongens geen stress. Binnenkort zal ik de leiding overnemen en zal er een stam met niveau komen. Ik zeg herstart, als het nog lukt tenminste.
 

DeletedUser76610

Guest
We hebben de massa afgeslagen ja maar ik heb daar wel wat knullige dodge fouten gemaakt :p. Taggen blijft soms lastig. Verder, ja ik vind dit een belabberde wereld met weinig stammen van niveau en aangezien ik mijn motivatie daar volledig uithaal en ik daarbuiten niet echt tijd meer had voor TW ben ik gequit.

SIDENOTE: Ik ben beter dan jullie allemaal dus daarmee is de discussie meteen afgelopen.

W45 | The Dying of the Light

Overal brallen hoe geweldig je bent en een co zoeken, dan raak je dorpjes kwijt en dan heb je ze 'weggegeven'? En je stopt omdat je de wereld waar je eerst een co bij wil halen ineens belabberd vindt. Je bent nota bene dit topic begonnen.

Kom met acties IG tegen de spelers die je als noobjes ziet, of hou gewoon je waffel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
We hebben de massa afgeslagen ja maar ik heb daar wel wat knullige dodge fouten gemaakt :p. Taggen blijft soms lastig. Verder, ja ik vind dit een belabberde wereld met weinig stammen van niveau en aangezien ik mijn motivatie daar volledig uithaal en ik daarbuiten niet echt tijd meer had voor TW ben ik gequit.

SIDENOTE: Ik ben beter dan jullie allemaal dus daarmee is de discussie meteen afgelopen.

Spijtig :p, je leek me 1 van de enige toffe personen op het AF hier.
 

DeletedUser65747

Guest
Ik zit heel erg te twijfelen om nu nog even een stukje te schrijven, maar zal denk ik toch morgen worden.. Even kijken hoelang ik nog wakker kan blijven nu..:p
 
Reactiescore
372
W45 | The Dying of the Light

Overal brallen hoe geweldig je bent en een co zoeken, dan raak je dorpjes kwijt en dan heb je ze 'weggegeven'? En je stopt omdat je de wereld waar je eerst een co bij wil halen ineens belabberd vindt. Je bent nota bene dit topic begonnen.

Kom met acties IG tegen de spelers die je als noobjes ziet, of hou gewoon je waffel.

De zoveelste klaphark die zichzelf voor schut komt zetten. Hij/wij waren geen enkel dorp verloren en we hadden de massa afgeslagen zoals nu al zo vaak gezegd is, pas nadat Manu stopte heb ik Crag een mededeling gestuurd met de vraag of hij ze wilde hebben. Waarom? Ik was anders in mijn eentje zonder capabele vv'ers en ik had weinig te winnen. Zelfs als ik zou winnen zou er niemand bij gebaat zijn, van een stam was namelijk niet bepaald sprake. Voor wat strijd ik dan? Ik hoef niet echt iets te bewijzen hier, dat doe ik wel op een wereld met tegenstanders die er een beetje toe doen, met alle respect. Vandaar dus vandaar deze oplossing. Ik blij, Crag en Donnn40 blij.

Daarnaast is deze wereld ook ruk... Dat roepen we al weken, is niet opeens zo gekomen of wat dan ook. Er zijn genoeg mensen die dat vast wel even willen bevestigen...
De stammen zijn niet echt van topniveau wat de wereld oninteressant maakt. Hier en daar zijn wat goede spelers aanwezig maar dan houdt het daadwerkelijk op. Dat was ook te zien aan ons co-topic. Meestal krijgen Manu of ik meteen een bak sollicitaties maar deze wereld interesseert letterlijk niemand. Er is gewoon geen interesse.

Kijk knul ik snap best dat je even je spierballen wil laten zien, maar zorg er dan in ieder geval voor dat je alle feiten op een rijtje hebt. Aan de mensen die denken dat we er niet zoveel van bakken: kom eens W43 spelen, daar is ten minste nog een redelijk niveau. De helft van de mensen die hier een grote mond open zetten zijn nergens en op geen enkele wereld betekenisvol geweest.
 
Reactiescore
2.039
We hebben de massa afgeslagen ja maar ik heb daar wel wat knullige dodge fouten gemaakt :p. Taggen blijft soms lastig. Verder, ja ik vind dit een belabberde wereld met weinig stammen van niveau en aangezien ik mijn motivatie daar volledig uithaal en ik daarbuiten niet echt tijd meer had voor TW ben ik gequit.

SIDENOTE: Ik ben beter dan jullie allemaal dus daarmee is de discussie meteen afgelopen.

Had ik nou uiteindelijk gelijk qua Robin of wat? :cool:
 

DeletedUser64081

Guest
PH, je kan mooi posten, maar ik word wel moe van je verhalen hoe slecht deze wereld is. Het kan me geen ruk schelen, ik wil gewoon mijn spelletje spelen, ik moet jou commentaar niet. Misschien heb je wel gelijk, bravo. Blijf nu maar lekker in je w43, alsjeblieft.
 

DeletedUser64230

Guest
PH, je kan mooi posten, maar ik word wel moe van je verhalen hoe slecht deze wereld is. Het kan me geen ruk schelen, ik wil gewoon mijn spelletje spelen, ik moet jou commentaar niet. Misschien heb je wel gelijk, bravo. Blijf nu maar lekker in je w43, alsjeblieft.

^ held

Daarnaast betekend het feit dat mensen niet af geilen sinds begin tw niet dat ze insignificant waren op andere werelden.
Het bekritischeren van de wereld op deze manier is een hoog staaltje ego.

Spelers inhoudelijk beoordelen ben je totaal niet in staat toe, aan de manier van posten te zien heb je TOTAAL geen inhoudelijke kennis van de spelers op de wereld en kan je maar al te goed aan ieedereen laten zien hoe onwetend je eigenlijk kan posten ondanks de reputatie die je op hebt gebouwd op andere werelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.538
Daarnaast is deze wereld ook ruk... Dat roepen we al weken, is niet opeens zo gekomen of wat dan ook. Er zijn genoeg mensen die dat vast wel even willen bevestigen...
De stammen zijn niet echt van topniveau wat de wereld oninteressant maakt. Hier en daar zijn wat goede spelers aanwezig maar dan houdt het daadwerkelijk op. Dat was ook te zien aan ons co-topic. Meestal krijgen Manu of ik meteen een bak sollicitaties maar deze wereld interesseert letterlijk niemand. Er is gewoon geen interesse.

Heeft dat te maken met de oninteressante wereld, of heeft het te maken dat er geen interesse meer is om op een (toen al) dying account te spelen?
 

DeletedUser62508

Guest
De zoveelste klaphark die zichzelf voor schut komt zetten. Hij/wij waren geen enkel dorp verloren en we hadden de massa afgeslagen zoals nu al zo vaak gezegd is, pas nadat Manu stopte heb ik Crag een mededeling gestuurd met de vraag of hij ze wilde hebben. Waarom? Ik was anders in mijn eentje zonder capabele vv'ers en ik had weinig te winnen. Zelfs als ik zou winnen zou er niemand bij gebaat zijn, van een stam was namelijk niet bepaald sprake. Voor wat strijd ik dan? Ik hoef niet echt iets te bewijzen hier, dat doe ik wel op een wereld met tegenstanders die er een beetje toe doen, met alle respect. Vandaar dus vandaar deze oplossing. Ik blij, Crag en Donnn40 blij.

Daarnaast is deze wereld ook ruk... Dat roepen we al weken, is niet opeens zo gekomen of wat dan ook. Er zijn genoeg mensen die dat vast wel even willen bevestigen...
De stammen zijn niet echt van topniveau wat de wereld oninteressant maakt. Hier en daar zijn wat goede spelers aanwezig maar dan houdt het daadwerkelijk op. Dat was ook te zien aan ons co-topic. Meestal krijgen Manu of ik meteen een bak sollicitaties maar deze wereld interesseert letterlijk niemand. Er is gewoon geen interesse.

Kijk knul ik snap best dat je even je spierballen wil laten zien, maar zorg er dan in ieder geval voor dat je alle feiten op een rijtje hebt. Aan de mensen die denken dat we er niet zoveel van bakken: kom eens W43 spelen, daar is ten minste nog een redelijk niveau. De helft van de mensen die hier een grote mond open zetten zijn nergens en op geen enkele wereld betekenisvol geweest.

Man man man wat kunnen jullie stom lullen zeg.

Ik zal even een situatie schets geven van de 'massa' die jullie 'afgeslagen' hebben..

Het was donderdag 19, op vrijdag 20 november. Het was fris, er waaide een matige tot harde wind vanuit het noord-oosten. In de kustprovincies gingen de buien gepaard gaan met onweer en zware windstoten tot zeer zware windstoten van 80-110 km/uur.

Er werden vanuit Nah. 3 treinen en een stuk of wat volle nukes gestuurd op jullie en er kwam een trein op nog 1 persoon die jullie een vol def dorp had geschonken.
2 treinen werden keurig gesniped, een derde trein bleef de toestemming van hangen op 3. Verder hadden jullie werkelijk geen enkel dorp met knappe troepen en/of muren. Het enige wat er gebeurde was het snipen van 2 treinen. Nog geen paar uur nadat jullie onze volledige massa hebben afgeslagen, wordt de handdoek gegooid. Wij mogen als stam de dorpen overnemen.

Vervolgens lopen jullie hier dagen met de borst vooruit : ''kijk ons nou we hebben een massa van Nah. afgeslagen''

Mannen, Chapeau! Als W45 geen fluit voorsteld zoals jullie zeggen, ga dan lekker terug naar W43. Of had hier komen laten zien dat jullie werkelijk zo goed zijn. Als W45 echt zo slecht is, waarom waren jullie dan serieus op zoek naar nog een co speler voor het account? En bovenal, hoe kan het dat jullie zo snel uitgespeeld waren?
 
Reactiescore
372
Lees de post nog eens door en daarna nog een keer. Doe mijn andere posts en die van Nuke Incoming er ook even bij. Daarna lees je ze nog een keer en als je zeker weet dat je ze begrijpt, dan heb je antwoord op alle vragen die je zojuist gesteld hebt.
 

DeletedUser64230

Guest
Simpele ziel ben je ook stiekem.
Doe je niet anders voor dan, zo lijkt het nergens op man.
Zie je graag goed onderbouwd posten en sommige posts waren ook best aangenaam maar je bent momenteel uitermate teleurstellend bezig in niet alleen mijn maar iedereen hen ogen.
 
Bovenaan