W43: De toekomst van de top

Reactiescore
117
Omdat er op dit forum blijkbaar geen rekening gehouden wordt (lees: men heeft dikke schijt met extra pikant gekruide tarrels) met de nachtrust van enkele prominente forumfiguren, heb ik besloten om dan maar een post in elkaar te zetten. Ten eerste omdat blond een plompzakker met zevenenveertig chromosomen per cel is - die overigens een plakkerig toetsenbord heeft, omdat zijn schoonmaker zijn rukbunker niet binnen durft te komen - en ten tweede omdat ik bang ben dat heel Sjondeertrekker zijn bitchmodus aanzet en mij het leven zuur maakt, door onder andere mijn okselhaar te elektrocuteren.

Dit deel vond ik mooi, de rest echter vrij matig :mad:
 

DeletedUser

Guest
Een standpunt is een mening. Een mening is altijd subjectief. Je kan iets dus onmogelijk vanuit een objectief standpunt bekijken.

Wat een wijsheid, die kan zo op een tegeltje.

Denk dat hij met name bedoelde dat hij bang is dat een eventuele update met toevoeging van E. ietwat negatief uit zal pakken, zeker gezien jij er geen geheim van hebt gemaakt geen hoge pet van E. op te hebben.
 
Reactiescore
1.532
wat een prachtige post! wat een leesplezier! wat een geweldenaar! why be a god if you can be a maick!?

grtz materloti
 

DeletedUser68954

Guest
Inderdaad leuke intro! de hele begin post was super. Fijn om te lezen

Welke stam en account speel je zelf?
 
Reactiescore
372
Liefst niet door Maick, zie ik niet goed aflopen :/

Ik heb dit soort opmerkingen de afgelopen dagen voorbij zien komen. Dan wil ik het tegenovergestelde wel eens zien. Laten we over de goede punten spreken van iedere stam, in plaats van ze te bekritiseren. We beginnen bij E. en werken zo ons lijstje omhoog naar ODM. Wie doet mee?

E.
- Goede ligging met uitbreidingsmogelijkheden naar de rim
 
Bovenaan