DeletedUser65135
Guest
Ah joh. Ik ben hartstikke positief, enkel niet over ODM :d
Doe is wat liever, zo ken ik je niet!
Ah joh. Ik ben hartstikke positief, enkel niet over ODM :d
Toch, als je faalt zelfs met stabben, kan je net zo goed stoppen![]()
Ik ken de betekenis van het woord objectief en de waarde die men er aan geeft. Maar, het is simpelweg onmogelijk om met zulke posts volledig objectief te zijn. Ik kan wel een heleboel feiten presenteren, maar als ik volledig objectief moest blijven dan mag ik geen conclusies trekken, niet mijn eigen verwachtingen posten, dus ook geen cijfers etc etc... Ja, ik geef op bepaalde punten mijn mening, maar die is altijd gebaseerd en berust dus ook op feiten. Desondanks denk ik dat iedereen in dit topic het wel met elkaar eens is, echter hebben een aantal personen simpelweg de verkeerde definitie van objectiviteit in hun woordenboek staan.
Ik heb wel geprobeerd om neutraal te blijven, en in mijn ogen is dat goed gelukt.
Niet mee eens eigenlijk. BaBe heeft een veel riskanter cluster en bovendien een kwalitatief sterkere tegenstander dan bijvoorbeeld Vanity, die het momenteel vooral moeten hebben van rimnoobs en MTG. Akkoord, BaBe heeft dan weer een aantal dingen die Vanity niet heeft, maar dat is ook niet altijd in het voordeel.
Allereerst wil ik nogmaals benadrukken dat ik het een zeer fraaie post vind en ik vind dat je het aardig gelukt is om objectief te blijven, echter lang niet helemaal. Ik gaf al aan dat ik het eens ben met Nuke incoming dat er altijd een deel subjectiviteit in sluipt i.t.t. figuren als Blond die dit stuk als objectief bestempelen. Daar wringt het bij mij en ik vraag me dan ook af of zij de subjectieve conclusies etc überhaupt wel als subjectief herkend hebben of per abuis voor objectief aangenomen. De subjectieve zaken maken de post leuk en moeten, ook in de toekomst, zeker aanwezig blijven. Dat de post vervolgens in mijn ogen foutief als objectief wordt geduid is het gene waar ik moeite mee heb.
Puur constructief de zaken die mij opvielen als subjectief;
- Daarnaast liggen ze (MTG en ODM) erg verspreid, vaak in meerdere continenten en hebben hun stamclusters onlogische aanhangsels.
De clusters van vooral Cruise maar ook Finity (noordoostelijk cluster met zeer smalle verbinding naar de rest v/d stam) hebben een vreemde vorm en onlogische aanhangsels maar worden niet benoemd.- De meeste dorpen zijn gelukkig weer terug bij E.
Door het woordje gelukkig te gebruiken kies eigenlijk partij wat natuurlijk niet bepaald objectief is.- Zo hebben zij op Finity na de meeste spelers in de top 25. Maar liefst acht spelers, dat is meer dan de helft van hun totale aantal spelers.
Waarom kies je daar voor aantal spelers in de top 25 en noem je Finity? Als je had gekozen voor de top 10 stond er opeens een heel andere zin: "Zo hebben zij (Cruise) veruit de meeste spelers in de top 10, namelijk 5." Hetzelfde geldt voor de top 20 (8/20 van Cruise versus 3/20 van Finity). Pas daarna komen er een hoop Finity spelers dus dit lijkt me een gezocht lijstje om meteen Finity even wat pluskudo's te kunnen geven
Super, hopelijk vind je wat tijd en dan hebben we vanavond weer leesvoer
Waar ben je het precies niet mee eens? Het punt wat ik maak is dat er qua puntenaantal een even groot verschil tussen stam #4 en #5 zit als stam #5 en #6. Daarom zou ik zelf gekozen hebben voor het beschrijven van de top 6 omdat die stammen dicht bij elkaar liggen qua puntenaantal. Je begint overal allerlei zaken waar ik geen weet van heb ("BaBe heeft dan weer een aantal dingen die Vanity niet heeft") dus je raakt me daar even kwijt.
het is simpelweg onmogelijk om met zulke posts volledig objectief te zijn. Ik kan wel een heleboel feiten presenteren, maar als ik volledig objectief moest blijven dan mag ik geen conclusies trekken, niet mijn eigen verwachtingen posten, dus ook geen cijfers etc etc... Ja, ik geef op bepaalde punten mijn mening, maar die is altijd gebaseerd en berust dus ook op feiten.
Ik gaf al aan dat ik het eens ben met Nuke incoming dat er altijd een deel subjectiviteit in sluipt i.t.t. figuren als Blond die dit stuk als objectief bestempelen. Daar wringt het bij mij en ik vraag me dan ook af of zij de subjectieve conclusies etc überhaupt wel als subjectief herkend hebben of per abuis voor objectief aangenomen.
Hoewel ze hier niet beschreven zijn ben ik zeker ook wel benieuwd naar enkele rim stammen buiten de top 5.
meeste zullen wel sneuvelen van die rim stammetjes![]()
de "top" stammen recruiten de beste aanvallers uit de rim stammen als mb's die stabben hun ex stamgenootjes en spelers die al eerder gerimd werden. En wat nog overleefd komt late toch in een van de grotere stammen.
Dus zie niet veel toekosmt voor ze![]()