W43: De toekomst van de top

DeletedUser75798

Guest
Ok, lijkt me leuk.

BaBe
- Ongeveer hetzelfde als bij E. , goede ligging en een mogelijkheid om te rimmen, maar meer front, wat het leuker maakt(?)
 

DeletedUser75798

Guest
Finity

- Cabbie als lid. Voor de rest toffe stam, met toppertjes erin.
 

DeletedUser

Guest
Roboro. Heb jij nu serieus Perfect Hatred een puntengeiler genoemd?
 

DeletedUser71125

Guest
Is er iemand van Cruise of ODM die uitleg kan geven over deze stamwisseling?:confused::confused:?
 

DeletedUser

Guest
Spelers zoeken nieuwe uitdagingen denk ik en ze willen met mij in een stam :)

Is het zo'n uitdaging om dat vol te houden dan? :p

Maar even serieus, is er iemand die uitleg kan geven over deze overstap? Komt nogal uit t niets vallen voor de 'neutrale' AF lezer. Zeker als je (zoals DFTB terecht opmerkte tegen mij) kijkt naar posts als deze. Hier gaat het nog over dat Duffy met veel pijn en moeite door ODM weggebashed gaat worden, en net 24 uur later zit Duffy in ODM.
 

DeletedUser75510

Guest
Zoals het eruit zag zouden wij (odm) duffy moeten bashen ja, of dat zou lukken is een anderverhaal uiteraard...

Vanuit duffy gezien zou het zijn groei zeker stoppen en zou die miss dorpen kwijtraken gezien die tussen 2 clusters van odm ligt, zou dus een zware strijd voor hem worden.

Vanuit odm gezien zouden wij het ook zeker zwaar hebben tegen hem gesien we in het zuiden-oosten ook met babe bezig zijn die tot onze westfront ligt om ons heen...

Was een tijdje terug ook al gesprekken geweest over het overstappen van duffy naar odm, gezien zijn ligging zou die zeer goed passen in ons cluster en zouden wij en hij dus een groot safezone hierdoor hebben maar dat is er toen niet van gekomen..

Uit het niets zijn gisteren de gesprekken weer op gang gekomen tussen duffy en odm waardoor een overstap weer ter sprake kwam, mede ook door bovengenoemde punten natuurlijk. Voor hem was het ook een nieuwe uitdaging zoals die het zelf benoemde. Ik denk ook dat er misschien ook andere dingen binnen cruise speelden waardoor hij dit besluit heeft genomen... Maar voor duffy en odm is het uiteraard een win win situatie.

Ik denk dat dit is wat ik je kan/mag uitleggen en hoop hiermee ook je nieuwsgierigheid heb kunnen bevredigen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zoals het eruit zag zouden wij (odm) duffy moeten bashen ja, of dat zou lukken is een anderverhaal uiteraard...

Vanuit duffy gezien zou het zijn groei zeker stoppen en zou die miss dorpen kwijtraken gezien die tussen 2 clusters van odm ligt, zou dus een zware strijd voor hem worden.

Vanuit odm gezien zouden wij het ook zeker zwaar hebben tegen hem gesien we in het zuiden-oosten ook met babe bezig zijn die tot onze westfront ligt om ons heen...

Was een tijdje terug ook al gesprekken geweest over het overstappen van duffy naar odm, gezien zijn ligging zou die zeer goed passen in ons cluster en zouden wij en hij dus een groot safezone hierdoor hebben maar dat is er toen niet van gekomen..

Uit het niets zijn gisteren de gesprekken weer op gang gekomen tussen duffy en odm waardoor een overstap weer ter sprake kwam, mede ook door bovengenoemde punten natuurlijk. Voor hem was het ook een nieuwe uitdaging zoals die het zelf benoemde. Ik denk ook dat er misschien ook andere dingen binnen cruise speelden waardoor hij dit besluit heeft genomen... Maar voor duffy en odm is het uiteraard een win win situatie.

Ik denk dat dit is wat ik je kan/mag uitleggen en hoop hiermee ook je nieuwsgierigheid heb kunnen bevredigen ;)

Iig voor een deel, waarvoor dank :) Enige ik me dan afvraag is wat er aan de hand moet zijn met Duffy/Cruise dat hij binnen 1 dag opeens wel wil, en daarvoor niet wilde joinen. En natuurlijk die post van Eviction, was dat om de schijn op te houden voor de rest van de wereld? :p

Het kan zijn dat ik loop te mierenneuken, maar het is half 8 en ik heb mn bed nog niet gezien, dus voor nu mag het :D
 

DeletedUser75510

Guest
Ik weet niet op welke post/pm je van eviction doelt...

Ik lig nu gelukkig wel in bed, bedpost dus :p
 
Bovenaan