W33 - DRIVE story

DeletedUser69984

Guest
24. “-?-“ ontstaat en werkt samen met [.R!.]
DRS had inmiddels een BG met [.R!.]. DRS viel kort daarna en fuseerde met -?-, dit leidde er toe dat -?- weer een stuk machtiger werd maar in principe veranderde er niets. Dezelfde vijand, nieuwe naam enkel werkten zij nu nauwer samen met [.R!.]. Dat vormde wel een probleem.

Ik ben trots lid geweest van DRS en -?-, helaas weg ge-edelt door Fear of Lightning.
En zeker blij dat je dit hebt gepost ;]
 

DeletedUser

Guest
Als ex w33 speler reageer ik hier ook nog even op ^^

Mooie post! Zal niet allemaal kloppen maar het verteld wel een lang wereldverloop.
W33 had enkel niet zo mogen eindigen (van w30 weet ik hoe het voelt om zo te verliezen).

Wel leuk om te zien dat van mijn oude stam Usus er een paar wel en een paar niet hebben gewonnen ^^
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dankje Robin, is wel leuk om te lezen, het is natuurlijk geen geldig excuus voor het einde van W33, maar als ex-DRIVE speler is het zeer aangenaam om het verleden eens te laten herleven. Ik denk dat dit los van het einde zelfs een mooi topic is voor leidinggevendne om te zien hoe er op diplomatiet vlak kan/moet gehandeld worden nogmaals benadrukken dat ik niet doel op het be-eindigen van W33).

Ik wil je toch bedanken voor de kans die jullie me hebben geboden door me uit te nodigen, ik heb mijn speelstijl gedurende W33 gevormd en sta nu waar ik ben daardoor.

Wauw, 7 vs 1. Ontzettend veel complimenten waard hoor

Kom nou, het is niet omdat je het Robin niet gaat vergeven hoe W33 is geëindigd dat je zulke dingen moet zeggen. Ten eerste is het altijd 7 vs de gehele stam aangezien van deze verwacht wordt vv's te doen en te deffen. Verder is het van zowel DRIVE als [.R!.] steeds een tactiek geweest om op een bepaalde datum met zijn allen op een paar targets te gaan dus die 5 (of 7) vs 1 had je overal wel.
 

DeletedUser

Guest
Ik schreef dit niet om het einde van DRIVE te verdedigen dus dat ga ik ook niet doen (behalve deze post dan). Dit is een visie door de ogen van een stamoprichter. Neem ook nooit een dergelijk pact met je tegenstander, het risico is te groot. Je mag me niet mogen er om, maar wat geef ik er om? Ik heb een mooie tijd gehad en het beste einde voor MIJ kunnen creeëren. TW is een spel en bij een spel wil je winnen. Ik in ieder geval. Ik heb mijn doelstelling wat dat betreft gehaald, welliswaar op communicatieniveau dankzij een bepaalde situatie die zich voor deed dankzij zowel DRIVE als diens tegenstander. Je kan argumenteren dat de rekrutering van [.R!.] er niets mee van doen heeft maar dan lieg je jezelf voor. Als R namelijk een stam had met evenveel leden maar meer punten dan DRIVE dan was dit nooit gebeurd. Dat was niet het geval en dan is het resultaat dat niet de sterkste maar de slimste wint.
 

DeletedUser63354

Guest
Gefeliciteerd DRIVE, ik moet zeggen dat ik in het begin het idee had dat het wel erg strak georganiseerd was allemaal, maar klaarblijkelijk heb je het samen met de leden toch voor elkaar gekregen Robin. Good job.
 
Reactiescore
30
Zitten wel een aantal fouten in dit propaganda-stuk, maar ik neem de moeite niet meer om alles te lezen en alles te bespreken. Wel is het ongelooflijk kortzichtig om alles maar op het rekruteringsbeleid van [.R!.] te gooien. Ik snap dat dit stuk niet met een objectieve intentie geschreven is, maar de neutrale lezer raad ik aan er een flinke zoutpot bij te pakken voordat men begint met lezen. Leuk voor alle oud-DRIVERs, niet van toegevoegde waarde voor een ieder ander. Er zijn een aantal argumentjes die je noemt om de wereld te eindigen, maar die wegen niet op tegen alles wat er tegen in te brengen is. Deze keuze had je simpelweg nooit moeten maken. Als de zin om te spelen verdwenen was bij zovele DRIVERs is er ook wat intern misgegaan, maar stop dan ook gewoon met spelen zonder een wereld te eindigen. Niemand van jullie heeft nu gewonnen door een prestatie, maar jullie hadden wel kunnen stoppen met een prestatie op zak. Jullie hebben nu jullie eigen succes teniet gedaan. Zonde.
 

DeletedUser

Guest
Keur je de actie nou serieus goed?

Hey, verzamel eventjes alle [.R!.]'tjes in dit dit topic en laat ons hier lekker na genieten svp tyvm mvg.



Zitten wel een aantal fouten in dit propaganda-stuk, maar ik neem de moeite niet meer om alles te lezen en alles te bespreken. Wel is het ongelooflijk kortzichtig om alles maar op het rekruteringsbeleid van [.R!.] te gooien. Ik snap dat dit stuk niet met een objectieve intentie geschreven is, maar de neutrale lezer raad ik aan er een flinke zoutpot bij te pakken voordat men begint met lezen. Leuk voor alle oud-DRIVERs, niet van toegevoegde waarde voor een ieder ander. Er zijn een aantal argumentjes die je noemt om de wereld te eindigen, maar die wegen niet op tegen alles wat er tegen in te brengen is. Deze keuze had je simpelweg nooit moeten maken. Als de zin om te spelen verdwenen was bij zovele DRIVERs is er ook wat intern misgegaan, maar stop dan ook gewoon met spelen zonder een wereld te eindigen. Niemand van jullie heeft nu gewonnen door een prestatie, maar jullie hadden wel kunnen stoppen met een prestatie op zak. Jullie hebben nu jullie eigen succes teniet gedaan. Zonde.

Cry me a riveeeeeer meneer "morele winnaar".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
770
je suis drive
 

DeletedUser73803

Guest
Ik ben het niet eens met de overwinning van DRIVE, START was veel beter.
 

DeletedUser26928

Guest
Zoek een uitgeverij! Druk dit domme boekwerk af, maar niemand zal het kopen want het is geen compleet boekwerk. Zelfs dat over Never! dat verhaal klopt niet volledig!

Prutser!
 
Bovenaan