W33 - DRIVE story

DeletedUser54299

Guest
Ja we hebben spionnen gebruikt tot een bepaald moment en zijn er daarna mee gestopt aan de hand van interne stemmingen. -?- gebruikte het ook.

Nope, Ik heb altijd elk gebruik van spies tegengesproken, dat moet je onderhand wel weten.

Laat me niet lachen. Elkaar niet aanvallen en samen DRIVE aanvallen is een BG.
Die BG ontstond pas toen ik in Family zat, En als ik me niet vergis was dat nadat King Theodon GK tegenkwam op een speedwereld (al ken ik de details niet)
 
Reactiescore
30
W33 was echt een chillen wereld om op te spelen! Top tijdbgehad on drive, helaas moest ik na de fusie met Roboro al snel stoppen.. Heb het eind verhaal niet helemaal mee gekregen maar als ik hey goed begrijp was er een afspraak om niet de geheimen te gebruiken en is dat wel gebeurd? En de huilebalken hier zijn de mensen die zo dom waren om een dergelijke afspraak te geloven?

Je beantwoordt je eigen vraag met een antwoord waaruit duidelijk blijkt dat je inderdaad hier al een tijd gestopt bent.

Dit verhaal is veel te positief, en staat haaks op de ervaring die ik had met DRIVE.

Ja, klopt. Maar zoals gezegd is dat verhaal ook niet geschreven met een objectieve intentie.
 

DeletedUser50156

Guest
Kan jij uitleggen wat Jos een tijdje in Vortex deed? :p

Ja dat kan ik :) Simpel, voordat wij naar Vortex kwamen zaten wij in -Free-. We hadden het hier uiteindelijk niet naar ons zin meer door verschillende meningen wat betreft diplomatie en strijdplannen (-Free- wou geen BG met Drive meer maar verder kijken voor opties met Retro), aangezien wij destijds een hekel hadden aan Retro als geheel was dit een grote no-go voor ons. Ondertussen hebben wij altijd goed contact met Paul onderhouden en leek dit ons een logisch vervolg, weer een nieuwe uitdaging die we met nieuwe motivatie tegemoet kwamen.

Jos was denk ik de grootste stamhopper van w33.
Heb je, denk ik, zeker gelijk in. Zie dit niet als een verdediging; als we dit niet hadden gedaan was óf het account in januari al op delete gegaan of was er niks van de orginele bezetting over.
Wij beiden spelen dit spel voor het plezier, aggresief en met vrienden. Een stam was een leuke bijkomstigheid voor ons die of het spelplezier kan vergroten of juist ernstig kan bederven.
Is Tribalwars dan wel het geschikte spelletje voor ons, wellicht niet helemaal nee :)
 

DeletedUser17072

Guest
Zouden de trollachtige kinderen zich zo snel mogelijk weer in het vrije forum willen nestelen.

Kunnen we hier tenminste weer een 'normale' discussie over houden.
 

DeletedUser

Guest
Mijn intentie was niet om nog te gaan discussiëren mijn hele standpunt is hierin al uitgelegd tot in geuren en kleuren toe. Als je daar vragen (dat woord neem ik zeer letterlijk, een vraag begint met een hoofdletter en eindigt met een vraagteken) over hebt kun je die stellen voor de rest ga ik nergens meer op in. Het zijn geen trollachtige kinderen overigens maar mensen die de sfeer weer een beetje positiever maken nadat er een rivier zo groot als de Nijl is ontstaan door al dat gehuil van [.R!.].
 

DeletedUser54299

Guest
Zouden de trollachtige kinderen zich zo snel mogelijk weer in het vrije forum willen nestelen.

Kunnen we hier tenminste weer een 'normale' discussie over houden.

nadat er een rivier zo groot als de Nijl is ontstaan door al dat gehuil van [.R!.].

Robin, moet je niet naar bed, dan kan je morgen op het vrije forum alle kinderachtige opmerkingen maken die je wil maken.
Ik kon het niet laten er ook een kinderachtige opmerking van te maken voor de Hypocrisie :-D
 

DeletedUser

Guest
Robin, moet je niet naar bed, dan kan je morgen op het vrije forum alle kinderachtige opmerkingen maken die je wil maken.
Ik kon het niet laten er ook een kinderachtige opmerking van te maken voor de Hypocrisie :-D

Kan ik toch ook als ik nu nog wakker ben??
In dat opzicht ben je niks veranderd.
 

DeletedUser52513

Guest
Robin, moet je niet naar bed, dan kan je morgen op het vrije forum alle kinderachtige opmerkingen maken die je wil maken.
Ik kon het niet laten er ook een kinderachtige opmerking van te maken voor de Hypocrisie :-D

moet jij niet farmen ofzo? :p
 

DeletedUser40402

Guest
Zouden de trollachtige kinderen zich zo snel mogelijk weer in het vrije forum willen nestelen.

Kunnen we hier tenminste weer een 'normale' discussie over houden.

Lol, wat een naïviteit om te denken dat er hier uberhaupt een normale discussie kan over gehouden worden, zelfs zonder die personen :D
 
Reactiescore
86
3. De toon werd gezet
DRIVE was pas 4 dagen bezig of we kregen al een oorlogsverklaring op de mat. Ja inderdaad, tijdens de beginperiode waarin men elkaar nog niet aan kan vallen. Een simpele mededeling naar de oprichter van deze bloeddorstige stam heeft hen van dit oorlogspad kunnen weerhouden. Dit was namelijk niet iets waar wij ons zo vroeg al mee bezig wilden gaan houden maar het zet zeker de toon voor het verdere verloop van wereld 33 voor DRIVE.

Kan niks anders zeggen dan: :eek:
 

DeletedUser65747

Guest
Robin, moet je niet naar bed, dan kan je morgen op het vrije forum alle kinderachtige opmerkingen maken die je wil maken.
Ik kon het niet laten er ook een kinderachtige opmerking van te maken voor de Hypocrisie :-D

Ik vraag me af of iemand dat witte gedeelte gezien heeft.:D
 

DeletedUser54299

Guest
Worden posts niet meer samengevoegd ofzo?

Niet dat hier een mod is om te klagen over mijn trippleposts :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je moet het momenteel handmatig doen, maar als ik me niet vergis ging er gekeken worden dit weer aan te passen ;)
 
Reactiescore
55
Het is niet omdat er een mod even niet reageert dat hij het forum niet in de gaten houd ! :) Voorlopig zijn jullie braafjes dus kan ik jullie niet op de vingertjes tikken :D .
 
Bovenaan