W33 - DRIVE story

Reactiescore
30
Hey, verzamel eventjes alle [.R!.]'tjes in dit dit topic en laat ons hier lekker na genieten svp tyvm mvg.





Cry me a riveeeeeer meneer "morele winnaar".

Ik geef gewoon een normale reactie op jouw verhaal. Ik had kunnen weten dat ik dat niet van jou hoefde terug te verwachten.
 

DeletedUser

Guest
Ik geef gewoon een normale reactie op jouw verhaal. Ik had kunnen weten dat ik dat niet van jou hoefde terug te verwachten.

Had je die normale reactie dus eigenlijk voor je kunnen houden dan waren we allebei blij geweest :).
 
Reactiescore
30
Had je die normale reactie dus eigenlijk voor je kunnen houden dan waren we allebei blij geweest :).

Dan had je dit boekwerk maar niet op het AF moeten posten, maar in plaats daarvan naar je DRIVE-vriendjes moeten sturen, waarvan een deel jouw vriend niet eens meer is door je eigen toedoen. Ik vind delen van de kritiek op het rekruteringsbeleid van R! door de wereld heen wel terecht, maar een aantal zaken die GK noemt, bijvoorbeeld m.b.t. het opvangen van bondgenoten brengen daar ook weer veel gewicht tegenin. Je schrijft letterlijk alles toe aan het rekruteringsbeleid van R!. Ook al heeft DRIVE vele malen geprobeerd ook te rekruteren waar dat niet lukte. Dat je zelfs mij hebt benaderd om toe te treden tot DRIVE, meermaals, zegt ook veel. R! verdient inderdaad wat kritiek, maar ik heb bij jou nog nooit ook maar een greintje zelfkritiek waargenomen.

Waar ik me nog het meest aan stoor is het feit dat je oorspronkelijk tegen het beëindigen van de wereld was op deze manier, maar nu alles uit de kast trekt om deze manier toch te verdedigen. Zelfs het feit dat DRIVE zo inactief werd schuif je in de schoenen van R!. Volgens mij heb je zelfs deels spijt van je beslissing maar verberg je dat zo goed mogelijk. Het feit dat je overal op het AF afgekraakt wordt bevalt je allerminst, maar gelukkig heb je er nog een paar vriendjes van het vrije forum die geen zak met deze kwestie te maken hebben gehad er bij kunnen halen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat een huilebalk ben je ook. Ik lach me hier dood.

Ik schrijf niet alles toe aan het rekruteringsbeleid van [.R!.]. Jullie wilden die strategie nemen en wij niet. Heel fijn maar dan moet je ook niet achteraf komen klagen als je verzoek voor een "eindstrijd" niet wordt nageleefd.

Dat DRIVE inactief werd schuif ik niet in de schoenen van [.R!.]. We waren op het einde niet eens inactief aan het worden maar de kans zat er in dat het zou gebeuren. Dat zou sneller gaan dan bij [.R!.] wantja, [.R!.] had nu eenmaal 3 keer zoveel spelers. Dat is het opnoemen van een feit, geen schuld schuiven naar iemand.

Ik word niet overal op het AF afgekraakt, get your facts straight?

Ik heb geen spijt van mijn beslissing. Zeker niet nu ik weer lees wat voor figuren aan de andere kant van de strijdlijn stonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Wat een huilebalk ben je ook. Ik lach me hier dood.

Ik schrijf niet alles toe aan het rekruteringsbeleid van [.R!.]. Jullie wilden die strategie nemen en wij niet. Heel fijn maar dan moet je ook niet achteraf komen klagen als je verzoek voor een "eindstrijd" niet wordt nageleefd.

Dat DRIVE inactief werd schuif ik niet in de schoenen van [.R!.]. We waren op het einde niet eens inactief aan het worden maar de kans zat er in dat het zou gebeuren. Dat zou sneller gaan dan bij [.R!.] wantja, [.R!.] had nu eenmaal 3 keer zoveel spelers. Dat is het opnoemen van een feit, geen schuld schuiven naar iemand.

Ik word niet overal op het AF afgekraakt, get your facts straight?

Ik heb geen spijt van mijn beslissing. Zeker niet nu ik weer lees wat voor figuren aan de andere kant van de strijdlijn stonden.

Eerst tl:dr schrijven en dan nog met een onzinverhaaltje aankomen. Je twijfelt gelukkig al aan jezelf. Je stelt een rekruteringsbeleid gelijk aan het niet naleven van een belangrijke afspraak, wat een onzin man. Kritiek op jou staat inderdaad gelijk aan huilen. Ik verplaats me in jouw positie, dan moet ik inderdaad huilen.
 

DeletedUser

Guest
Weet je, het boeit me helemaal niks meer wat je er van vindt. Vindt wat je wil vinden. Ik vind je een huilebalk.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind hem ook een huilebalk.
Hij is gewoon jaloers omdat Drive 100x beter is.
 

DeletedUser50156

Guest
Niet gelezen, ookal mag ik je niet Robin - respect voor het werk dat je in deze post hebt gestopt.

Verder is Jos niet een van de grootste anti-DRIVE'ers maar ik, die naar verloopvan tijd solo op josvl999 speelde.
 

DeletedUser72975

Guest
Niet gelezen, ookal mag ik je niet Robin - respect voor het werk dat je in deze post hebt gestopt.

Verder is Jos niet een van de grootste anti-DRIVE'ers maar ik, die naar verloopvan tijd solo op josvl999 speelde.

Kan jij uitleggen wat Jos een tijdje in Vortex deed? :p
 

DeletedUser54299

Guest
drive is love

drive is life

Drive is Spies (tot ongeveer februari 2014)

Drive is lies (vanaf feb 2014 (en misschien eerder))


Roboro op 24.08. om 19:40 uur
Beste,


DICE heeft gelijk dat wij gebruik maken van infiltranten en informanten. Dit is dan ook een onderdeel van het spel die door bijna niemand gezien wordt als een vuile manier van spelen (zelfs de meest correcte spelers zien dit niet als vuil spel). Wanneer een stam een infiltrant heeft, zegt dit iets over desbetreffende stam en niet over de stam waar de infiltrant vandaan komt. Wij als DRIVE zullen zo bijvoorbeeld nooit een informant/infiltrant in ons midden gaan vinden. Kortweg doordat wij onze zaken in orde hebben qua rekrutering.

De ruimte en groeirichting is voor ons ook een belangrijk aspect. Wij hebben al een dilemma met het edelen zonder BG's (dus enkel onszelf) en moeten dit dus ook zo goed mogelijk af zien te spreken. Wij kwamen tot de volgende conclusie van een zo eerlijk mogelijke verdeling: link. Het niet ingekleurde zuidwestelijke gedeelte op die kaart zou nog ter bespreking kunnen zijn. Wij zouden onze edelrichting daar in een rechte lijn zuidwestelijk kunnen doortrekken. Dit is geen voorwaarde overigens maar een voorstel, mits uw stam hiermee akkoord gaat zal het een regel worden binnen die lijnen te blijven.

Zoals u misschien weet zijn wij een sterke, hechte stam die een gestage en stabiele groei heeft gemaakt naar de top. Echter zien andere stammen in onze omgeving ook (bijvoorbeeld DICE en Elite.). Wij hebben zonder hulp nog geen last van deze stammen (wij blokkeren vrijwel alles en hebben een redelijk aantal overnames; zij bouwen momenteel op terwijl wij bijna niets verloren zijn door slim ondersteunen en aanvallen) maar op redelijk korte termijn zouden wij misschien om ondersteuning vanuit Never! kunnen vragen. Ik zou dit niet als voorwaarde willen stellen maar het is een vrij belangrijk aspect dat (mits jullie zelf geen def nodig hebben!) jullie bereid zijn ons hierin al direct te ondersteunen. Ook zal dit de vriendschappelijkheid en band tussen beiden stammen vanaf het begin af aan versterken. Wanneer wij met deze situatie klaar zijn; kunnen jullie er uiteraard op rekenen dat onze vrijstaande verdedigingstroepen in de toekomst ook die kant op zullen komen.

Op dit alles na heb ik nog de voorwaarde dat het bondgenootschap niet zomaar verbroken kan gaan worden. Dit zodat er geen backstab van een der beide stammen kan komen. Ik zou deze voorwaarde werkelijkheid willen maken door hier bij een eventuele goedkeuring van het bondgenootschap een contract over te willen maken waarin bijvoorbeeld staat dat het bij het breken van de BG; er minstens 2 weken NAP komen. Wordt dit door één der partijen gebroken dan is dat een officiële backstab die aan de rest van wereld 33 kan worden aangekondigd.

Laat me weten wat je er van vindt.


Met vriendelijke groeten,

Roboro
contactpersoon van DRIVE
 

DeletedUser54299

Guest
Ik ben trots lid geweest van DRS en -?-, helaas weg ge-edelt door Fear of Lightning.
En zeker blij dat je dit hebt gepost ;]

De helft klopt niet, we hadden destijds alleen een NAP, geen samenwerking met R!.
 
Reactiescore
111
Zal het binnenkort een lezen. Lijkt me wel interessant om DRIVE zin kant van het verhaal te lezen ;)
 

DeletedUser65747

Guest
W33 was echt een chillen wereld om op te spelen! Top tijdbgehad on drive, helaas moest ik na de fusie met Roboro al snel stoppen.. Heb het eind verhaal niet helemaal mee gekregen maar als ik hey goed begrijp was er een afspraak om niet de geheimen te gebruiken en is dat wel gebeurd? En de huilebalken hier zijn de mensen die zo dom waren om een dergelijke afspraak te geloven?
 

DeletedUser

Guest
Drive is Spies (tot ongeveer februari 2014)

Drive is lies (vanaf feb 2014 (en misschien eerder))



Ja we hebben spionnen gebruikt tot een bepaald moment en zijn er daarna mee gestopt aan de hand van interne stemmingen. -?- gebruikte het ook.



De helft klopt niet, we hadden destijds alleen een NAP, geen samenwerking met R!.

Laat me niet lachen. Elkaar niet aanvallen en samen DRIVE aanvallen is een BG.



W33 was echt een chillen wereld om op te spelen! Top tijdbgehad on drive, helaas moest ik na de fusie met Roboro al snel stoppen.. Heb het eind verhaal niet helemaal mee gekregen maar als ik hey goed begrijp was er een afspraak om niet de geheimen te gebruiken en is dat wel gebeurd? En de huilebalken hier zijn de mensen die zo dom waren om een dergelijke afspraak te geloven?

Ja, klopt.
 

DeletedUser67517

Guest
Dit verhaal is veel te positief, en staat haaks op de ervaring die ik had met DRIVE.
 
Bovenaan