W20: Met welke wil jij graag in de stam / account delen

DeletedUser

Guest
1. Mezelf
2. Ik
3. J
4. Eating Donatsz
5. ikzelf
6. :rolleyes:
7. :ridder:
8. Het account waar ik speel
9. Stamloos
10. Vriendloze J

Eigendunk? Nee
 

DeletedUser55041

Guest
1. Zone X
- Een aanvallende speler is altijd handig :D. Verder lijkt het me een leuk/gezellig team.
2. Insane in the membrane.
- Goede spelers en een mooi rim account. Verder zijn beide spelers goed in de omgang en als ze hun clusterfuck streekjes achterwege laten vindt iedereen ze lief:rolleyes:
3. Clucluc
- Schijnt een goed leider te zijn. Dat wil ik dan wel eens meemaken!
4. Jonnie77
- Godly schijnt een speler te zijn bomvol skills. Hier kan menig TW speler nog een hoop van leren dus Godly is voor elke stam een aanwinst.
5. Conducted hero
- Aardige gozer en volgens mij echt heel Sick.:eek: Verder een mooi cluster en in het bezit van de nodige skills.
6. -Turgon-
- Goede gezellige rechtvaardige leider/speler. Laat zijn team/leden nooit vallen en heeft het beste voor met al zijn medespelers.
7. Schedelkliever
- Lijkt mij ook een prima speler om goed mee samen te kunnen werken. In de omgang is het een prima gozer die zowel bloed serieus kan zijn maar ook wel (heel erg) van een dolletje houd. :cool:
8. .Restart
- Zoals hij zelf al zegt moet je ook een N00b in je team hebben;):D
9. Master Cyclo
- Aardige gast, schijnt zo gek als een deur te zijn. Verder een mooi cluster en is in het bezit van de nodige skills.
10. Evi Til
- De meeste mensen mogen hem niet vanwege zijn Mind F*uck capaciteiten maar erachter schuilt gewoon een goede jongen waarmee ik goed kan praten. Dit stimuleert het plezier in een spelletje dus zeker een meerwaarde als stamlid.
 

DeletedUser52174

Guest
2. Insane in the membrane.
- Goede spelers en een mooi rim account. Verder zijn beide spelers goed in de omgang en als ze hun clusterfuck streekjes achterwege laten vindt iedereen ze lief:rolleyes:

Bedankt:p Leuk dat wij in jou droomstam mogen!
 

DeletedUser61248

Guest
Mijn droomstam zou met paar mensen uit men stam zijn en een paar echte pro's zoals insane natuurlijk en Jonnie en Clucluc.
 

DeletedUser40402

Guest
Zone X
Jonnie77
benny6max
Dr. Freud
conductedhero
schedelkliever
sky arragon
Calimirco
Toblerone-Rolo-Combo
-Turgon-
Elowyo
Exodine
Joneli
chuugi
hoofdsmurf
 

DeletedUser

Guest
ik maar je tekst selecteren in de hoop dat je mijn naam wit had gekleurd, maar nee :mad:
 
Bovenaan