W20: Met welke wil jij graag in de stam / account delen

DeletedUser

Guest
om het eerlijk te houden heb ik 5 BWRleden gekozen en 5 niet-BWRleden, nav mijn eigen ervaring met deze mensen of de indruk die ik van ze heb (ingame/AF/stats), na ongeveer 1 jaar spelen.
mijn excuses als je niet op de lijst staat, maar moest nu eenmaal keuzes maken...

1. Speler: cluc
Reden: natuurlijk moet hij mijn stam gaan leiden, wie anders?
hij is de lijm die een stam bijeenhoudt, bij wie mensen met problemen kunnen aankloppen of gewoon een praatje mee kunnen maken, hij motiveert mensen en valt in voor je zonder problemen, maar durft beslissingen te maken waar nodig en reageert snel en bedachtzaam.
met hem als leider weet ik dat iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen spel te spelen en er toch naar het stambelang wordt gekeken en gehandeld.

2. Speler: plaagbeest
Reden: ik kan niet zeggen dat ik deze speler ken, maar heb wel respect voor zijn daden, dat de stam maorie nu nog bestaat (en hoe!) is daar het levende bewijs van net zoals zijn stabiele(?) top 20 positie.
met hem in de stam heb ik een goede, solide, ervaren 2e leider, die zich niet gek laat maken.

3. Speler: verschikkelijke
Reden: nog een speler met leidinggevende capaciteiten, een echte teamspeler met ruggegraat en een duidelijke en heldere visie.
met hem in de stam heb ik een goede, stabiele, flexibele aanvalsleider die het overzicht behoudt of hij nou zelf wordt aangevallen of niet, dat maakt niet uit.

4. Speler: ifleen
Reden: wordt mijn defleider, ik kan niet zeggen dat ik een nog socialere maar toch zakelijke speler ken dan ifleen, hij heeft enorme inzicht in het spel en kan vooruitdenken/anticiperen als de beste, heeft altijd wel een oplossing of 2 achter de hand.
met hem in de stam weet ik dat ik een betrouwbare def-coordinator heb die support snel en efficient verstuurt en voorbereidt is op alle scenario's.

5. Speler: turgon
Reden: om mijn stam te vertegenwoordigen hier op het Algemeen Forum, heb ik gekozen voor turgon, zijn posts zijn mij de laatste tijd positief opgevallen, nuchter, to the point en vooral ook onderbouwt, I like it.
met hem in de stam weet ik dat mijn stam waardig wordt vertegenwoordigd op het AF, met onderbouwde en doordachte posts, meestal objectief/(máár) lichtjes subjectief getint.

6. Speler: pally
Reden: topspeler met weinig woorden en veel daden, spreekt alleen om iets nuttigs te zeggen of anderen te motiveren, heb pally nog nooit iets negatiefs zien doen of horen zeggen, altijd is het glas halfvol.
met hem in de stam heb ik een nuchtere, ervaren allrounder en motivator voor de stam.

7. Speler: bucer
Reden: ODA-geiler, iedere stam moet er eentje hebben, bucer is de mijne, zonder twijfel, sociaal en handelingsgericht, reageert snel en dodelijk.
met hem in de stam heb ik tenminste 1 aanvalskanon die zijn clears inzet voor de stam zonder naar eigenbelang te kijken.

8. Speler: Raponsje
Reden: ik ken deze speler helemaal niet, geloof zelfs nog nooit mee gesproken, maar zijn stats spreken voor zich, mooie punten-ODA verhouding, verder hoor ik niet zoveel van deze speler, dus neem ik aan een speler naar mijn hart: geen/weinig woorden, meer/veel daden.
met hem in de stam heb ik nog een ervaren, aanvallende speler.

9. Speler: chuugi
Reden: iedere stam moet ook een "noob" hebben, ken chuugi alleen maar via praten ingame en zijn posts hier op het AF en ik respecteer hem dan ook heel erg, vandaar dat er wel een plekje vrij is in mijn stam voor hem (en hoop ik dus dat dit noob-grapje (nét) door de beugel kan).
met hem in de stam heb ik een vriendelijke speler zonder arrogantie die sociaal zijn eigen mannetje wel kan staan.

10. Speler: tara firecaster (ik weet dat deze geen account meer heeft op deze wereld, maar maakt dat uit, is wel een ex-speler die nog wel actief is hier op het AF!)
Reden: puur door de reacties hier op het Algemeen Forum, ken deze speler verder ook niet.
met haar (?) in de stam heb ik een eervolle, sociale speler die niet op haar mondje is gevallen en haar stam niet zomaar in de steek laat.
 

DeletedUser53396

Guest
9. Speler: chuugi
Reden: iedere stam moet ook een "noob" hebben, ken chuugi alleen maar via praten ingame en zijn posts hier op het AF en ik respecteer hem dan ook heel erg, vandaar dat er wel een plekje vrij is in mijn stam voor hem (en hoop ik dus dat dit noob-grapje (nét) door de beugel kan).
met hem in de stam heb ik een vriendelijke speler zonder arrogantie die sociaal zijn eigen mannetje wel kan staan.

Thanks, dat noobgrapje haha zou best kunnen kloppen hoor. Voor de rest bedankt.

10. Speler: tara firecaster (ik weet dat deze geen account meer heeft op deze wereld, maar maakt dat uit, is wel een ex-speler die nog wel actief is hier op het AF!)
Reden: puur door de reacties hier op het Algemeen Forum, ken deze speler verder ook niet.
met haar (?) in de stam heb ik een eervolle, sociale speler die niet op haar mondje is gevallen en haar stam niet zomaar in de steek laat.

Het is een haar inderdaad.
 

DeletedUser36905

Guest
7. Speler: bucer
Reden: ODA-geiler, iedere stam moet er eentje hebben, bucer is de mijne, zonder twijfel, sociaal en handelingsgericht, reageert snel en dodelijk.
met hem in de stam heb ik tenminste 1 aanvalskanon die zijn clears inzet voor de stam zonder naar eigenbelang te kijken.

Thanks.

Je hebt wel bewezen dat ik dit als een mooi compliment mag beschouwen:D
 

DeletedUser

Guest
Schandalig dat iedereen het grootste talent van deze wereld over het hoofd ziet.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet wel dat ik met heel veel van jullie een account wil delen/in de stam wil zitten.

En dit om het feit dat ik nog heel veel kan leren maar dan wel alleen van de spelers die gezellig en ''redelijk'' eerlijke spelers zijn!:D
 

DeletedUser52567

Guest
10. Speler: tara firecaster (ik weet dat deze geen account meer heeft op deze wereld, maar maakt dat uit, is wel een ex-speler die nog wel actief is hier op het AF!)
Reden: puur door de reacties hier op het Algemeen Forum, ken deze speler verder ook niet.
met haar (?) in de stam heb ik een eervolle, sociale speler die niet op haar mondje is gevallen en haar stam niet zomaar in de steek laat.
__________________

Dank je wel GVR voor deze lieve en vooral voor mij opbouwende woorden :)
 
Bovenaan