W20: Met welke wil jij graag in de stam / account delen

Reactiescore
57
Zoo, zo'n leuk topic, hier moeten we weer gebruik van maken.

Mijn top 5 van nu :)


1. Insane in the Membrane
Op dit account spelen drie hele gemotiveerde jongens(Jochies?^^) die erg gezellig zijn en veel inzicht hebben.
Dit account is dan wel gestraft (50% van zijn dorpen zijn bb-dorpen geworden), maar ik weet zeker dat we dit account terug gaan zien in de top 3. Ook kan je veel lol met ze hebben en staan ze voor iedereen klaar. Als laatste wil ik nog kwijt dat ik dit het mooiste account van W20 vind.

2. Astrakiller
Op dit account zit een speler die niet heel erg veel van zich laat horen op Skype of MSN ofzo.
Maar als er wat aan de hand is, dan staat dit account meteen voor je klaar. Het is een mooi account dat goed onderhouden word.
Ik denk zelf dat de speler op dit account nogal onderschat word.

3. ThugGangsta.
Heerlijk account, met in de toekomst steeds meer front en tevens ook erg goed onderhouden.
Ook de speler op dit account is erg chill, staat meteen voor je klaar en heeft veel inzicht.
Hij is trouwens een heerlijk clearvriendje ;)

4. Vetrix.
Een nogal stille speler, maar kan behoorlijk hard en onverwachts optreden als het nodig is.
Het is een mooi account met veel front, tja meer heb ik niet te zeggen over dit accie ;)

5. Schedelkliver
Erg grappige speler speelt hierop, met natuurlijk behoorlijke skills.
Ook dit account heeft pas gelden een straf gehad, desondanks blijft de speler er voor voor gaan.
Daar heb ik respect voor ( dus ook voor het Insane team).

Dit vind ik wel genoeg voor nu.
Natuurlijk gaan sommige mensen nu hier onder posten '' Maar het zijn alle vijf Para. leden''
Tja, sorry :p ik kan er niets aan doen. Para. is gewoon een erg chille stam en er word snel opgetreden als er wat moet gebeuren :cool:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
3. ThugGangsta.
Heerlijk account, met in de toekomst steeds meer front en tevens ook erg goed onderhouden.
Ook de spelers op dit account zijn erg chill, staan meteen voor je klaar en hebben veel inzicht.
Hij is trouwens een heerlijk clearvriendje ;)
Even bijgewerkt voor je :p
 

DeletedUser

Guest
Groot gelijk heeft die Jeffrey :) , daarom mijn lijstje.

- Jonnie77
Een account vol met ervaring en verschillende strategiën die bij ons nog onbekend zijn, ongetwijfeld veel bijleren daar!

- Stuurboord
Het team VH is enorm gezellig + begrijpen het spel volledig ondanks dat ze nog maar op twee werelden hebben gespeeld.

- Armmaarfijn
Persoon waar ik steeds ben mee blijven overeenkomen en nog steeds contact mee heb.

- ThugGangsta
Zijn aanvalsplannen in Sick. mis ik nog steeds, denk wel een flinke bashspeler :D.

- Dynamatics
Speler die niet gekend is maar enorm veel capaciteiten heeft, gaan we nog eens van staan kijken ;).

- Kingjelle
Twee leuke spelers met de nodige kwaliteiten.

- Insane in the membrane
Moet leuk zijn om in hun gezellige team te zitten en mee te bashen op de BB's :).
 

DeletedUser

Guest
ik wil echt met raggie op het account!

voor de rest wil ik ook nog wel met kingjelle (nou maurice, anderen ken ik niet), rukurt ook wel.
 

DeletedUser52174

Guest
1: Conductedhero - Jeffa
Houdt zijn accounts overzichtelijk, wat ik erg belangrijk vind. Je kan erg met hem lachen op skype en hij kan een stevig potje oorlog voeren.

Gedeelde 2e 3e plek: Master Cyclo - Gerben & Almost Famous - Daan

Gerben: Heeft een van de meeste inzicht en beste inschattingsvermogen van de mensen die ik ken op TW.nl. Ook is Gerben een toffe gozer. De nummer 1,2 en 3 staan heel dicht bij elkaar, maar Gerben staat geen 1e omdat hij de laatste tijd iets minder online kan zijn. (wat logisch is, als je de reden weet).

Daan: Heeft een knappe vriendin. Ook bezit hij over een pa die kan scripten. (A) Nee, alle gekheid op een stokje. Je kunt met Daan altijd lachen en hij heeft skills. Ik denk dat ik met Daan heel erg goed samen zou kunnen werken.

4: Jonnie77 - Do
Do en ik hebben dezelfde denkwijze en Do bezit over de beste skills van w20, dat durf ik wel te zeggen. We hebben het er meerdere malen over gehad om samen te starten, maar dat is niet doorgezet omdat ik liever op 1 wereld focus.

5: Astrakiller - Wannes
Aardige gozer met een enorm samenwerkingsvermogen. Een echte teamspeler in hart en nieren. Hier heb ik respect voor en dit soort mensen mag ik zeer graag.

6: Schedelkliever - Remco
Gek in zijn kop en bezit over skills. Dat zijn mensen waar ik van houd in dit spel. Meer heb ik niet te zeggen:p

7: Vetrix
Samen hebben we een MONSTER cluster. Nuff Said.

8: Stuurboord
Geniale tactieken en goeie skills. Toffe volwassen spelers.

9: Killercookie
Wuppieheads zijn opzich wel lachen. Ook heeft hij een doorzettingsvermogen van een koe, dat is handig:)

Kingjelle - Maurice & Joep
Toffe peren waar je mee kunt lachen.
 
Reactiescore
4
1: Conductedhero - Jeffa
Houdt zijn accounts overzichtelijk, wat ik erg belangrijk vind. Je kan erg met hem lachen op skype en hij kan een stevig potje oorlog voeren.

Gedeelde 2e 3e plek: Master Cyclo - Gerben & Almost Famous - Daan

Gerben: Heeft een van de meeste inzicht en beste inschattingsvermogen van de mensen die ik ken op TW.nl. Ook is Gerben een toffe gozer. De nummer 1,2 en 3 staan heel dicht bij elkaar, maar Gerben staat geen 1e omdat hij de laatste tijd iets minder online kan zijn. (wat logisch is, als je de reden weet).

Daan: Heeft een knappe vriendin. Ook bezit hij over een pa die kan scripten. (A) Nee, alle gekheid op een stokje. Je kunt met Daan altijd lachen en hij heeft skills. Ik denk dat ik met Daan heel erg goed samen zou kunnen werken.

4: Jonnie77 - Do
Do en ik hebben dezelfde denkwijze en Do bezit over de beste skills van w20, dat durf ik wel te zeggen. We hebben het er meerdere malen over gehad om samen te starten, maar dat is niet doorgezet omdat ik liever op 1 wereld focus.

5: Astrakiller - Wannes
Aardige gozer met een enorm samenwerkingsvermogen. Een echte teamspeler in hart en nieren. Hier heb ik respect voor en dit soort mensen mag ik zeer graag.

6: Schedelkliever - Remco
Gek in zijn kop en bezit over skills. Dat zijn mensen waar ik van houd in dit spel. Meer heb ik niet te zeggen:p

7: Vetrix
Samen hebben we een MONSTER cluster. Nuff Said.

8: Stuurboord
Geniale tactieken en goeie skills. Toffe volwassen spelers.

9: Killercookie
Wuppieheads zijn opzich wel lachen. Ook heeft hij een doorzettingsvermogen van een koe, dat is handig:)

Kingjelle - Maurice & Joep
Toffe peren waar je mee kunt lachen.

Hou ook van jou hoor WalnutBoy <333
Zolang de dokter t niet zegt geeft t neit:p
Zegt de dokter t wel dan ookniet :D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan