W20 in TWW

Reactiescore
116
Als je die typfout van mij durft op te merken hé Rukurt Grrrr :cool:
 

DeletedUser24056

Guest
Als je die typfout van mij durft op te merken hé Rukurt Grrrr :cool:

Je bedoelt 'weining'? Nee, ik reken niemand af op tikfoutjes.
Echter, 'overtollig reageren' is niet mogelijk. Overtollig is een bijvoeglijk naamwoord en kan dus niet als verkapt bijwoord fungeren door iets te zeggen over een werkwoord als 'reageren'.

En ook deze zin vind ik wat inconsequent: 'maar naarmate het einde van mijn vertrek'. 'Naarmate mijn vertrek dichterbij kwam', vind ik beter, gezien het woord naarmate een verhouding aangeeft, en dat opgeheven wordt door de rest van je zin. Je stelt dat je vertrek een einde heeft. Het is vaag in ieder geval.

Let hier niet op. Je stuk is goed te lezen en volgens standaardnormen. Om dergelijke discussies als die ik eerder gevoerd heb te voorkomen.

Inhoudelijk zal ik nog op je reageren killercookie. Sky vroeg hierom:p:p:p

EDIT: neem deze post vooral niet serieus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24056

Guest
Ik weet niet goed waar ik je boodschap moet plaatsen door de smiley killercook.
 
Reactiescore
116
Je bedoelt 'weining'? Nee, ik reken niemand af op tikfoutjes.
Echter, 'overtollig reageren' is niet mogelijk. Overtollig is een bijvoeglijk naamwoord en kan dus niet als verkapt bijwoord fungeren door iets te zeggen over een werkwoord als 'reageren'.

En ook deze zin vind ik wat inconsequent: 'maar naarmate het einde van mijn vertrek'. 'Naarmate mijn vertrek dichterbij kwam', vind ik beter, gezien het woord naarmate een verhouding aangeeft, en dat opgeheven wordt door de rest van je zin. Je stelt dat je vertrek een einde heeft. Het is vaag in ieder geval.

Let hier niet op. Je stuk is goed te lezen en volgens standaardnormen. Om dergelijke discussies als die ik eerder gevoerd heb te voorkomen.

Inhoudelijk zal ik nog op je reageren killercookie. Sky vroeg hierom:p:p:p

EDIT: neem deze post vooral niet serieus.

Grrrrrrrrrr! :bijl::bijl::edelman::edelman::edelman::edelman:
 

DeletedUser

Guest
Gewoon een leuk stuk, niets over te zeiken :) Ik ben blij dat we weer een TW reporter hebben !

cluc
 

DeletedUser24056

Guest
Killercook, je bent goed bezig zeg. De kaartjes die je maakt vullen de tekst die je schrijft goed aan, dat is echt moeilijk en kunnen maar weinig reporters. Ga zo door, ik heb met plezier gelezen.
 

DeletedUser40402

Guest
Is er nu eigenlijk 1 persoon van killercookie die schrijft of zijn het er 2?
 

DeletedUser40402

Guest
Als het er maar 1 is zou ik zeggen, hou het bij 1 artikel per week. Het is wel allemaal leuk voor ons dat we er nu 2 kunnen lezen, maar meestal zijn de reporters die er 2 schrijven het rapst weg. Hun zin verdwijnt zo zeer rap. En ik weet niet hoe het met de andere hier zit, maar ik heb liever 20 weken aan een stuk 1 artikel, dan 10 weken 2 artikels :)
 

DeletedUser

Guest
In principe schrijf ik (de mike helft van het account) de artikelen voor het weekblad. Wanneer ik echter verhinderd ben door bijvoorbeeld examens etc kan de andere helft mijn taak overnemen waardoor er dus altijd artikels worden geschreven.
Verder zal ik niet snel stoppen ;)
Ik zie de lol er vooral in om mezelf steeds te verbeteren en te perfectioneren. Vandaar ook dat ik bij het eerste artikel gelijk om feedback vroeg en jou ook al eens via een PM ^^. Gwn een soort wedstrijdje voor mezelf XD

Killercook, je bent goed bezig zeg. De kaartjes die je maakt vullen de tekst die je schrijft goed aan, dat is echt moeilijk en kunnen maar weinig reporters. Ga zo door, ik heb met plezier gelezen.

Dankje ;)
Ik doe mijn best,ik hou er rekening mee dat sommige mensen niets over het onderwerp weten. Vandaar dat ik veel gebruik maak van plaatjes en verduidelijkingen/interviews van spelers welke je dus nog veel zal tegenkomen ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Hé, ik zie nu pas het intervieuw met Conquer (Atrocious). Best leuk om te lezen:p
 

DeletedUser

Guest
ik zal proberen gwn 2 artikels te hebben morgen, door die **** tentamens in tijdnood ;)
Jullie hebben der sws 1 dus don't worry ^^
 
Reactiescore
4
ik zal proberen gwn 2 artikels te hebben morgen, door die **** tentamens in tijdnood ;)
Jullie hebben der sws 1 dus don't worry ^^

Heb liever dat je je examen haalt dan een artikel schrijft.
School moet je slagen , dan na je examen maar extra artikeltje <3
 
Bovenaan