W20 in TWW

DeletedUser

Guest
Neej hoor, voor morgen hoefde ik maar 27 hoofdstukken met een totaal van ongeveer 500 pagina's te leren :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vakken ;)
Management & organisatie, Maatschappijwetenschappen en Economie ^^

Gaat leuk worden want ik moet ook nog een noob van Sick. interviewen >.<

en ik moet nog iemand van STNO! zo ver zien te krijgen dat ik hem mag interviewen als Sick. speler zijnde.... Kreeg dat probleem al toen ik hun Fusie besprak, laat staan nu ik hun dorpjes clear >.<
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Vakken ;)
Management & organisatie, Maatschappijwetenschappen en Economie ^^

Gaat leuk worden want ik moet ook nog een noob van Sick. interviewen >.<

en ik moet nog iemand van STNO! zo ver zien te krijgen dat ik hem mag interviewen als Sick. speler zijnde.... Kreeg dat probleem al toen ik hun Fusie besprak, laat staan nu ik hun dorpjes clear >.<

Noobs in Sick. ?

Die hebben we niet in Sick:p (arrogantie ftw (grapje))
En ja, ik weet waar je op doelt xD
 

DeletedUser50540

Guest
Vakken ;)
Management & organisatie, Maatschappijwetenschappen en Economie ^^

Gaat leuk worden want ik moet ook nog een noob van Sick. interviewen >.<

en ik moet nog iemand van STNO! zo ver zien te krijgen dat ik hem mag interviewen als Sick. speler zijnde.... Kreeg dat probleem al toen ik hun Fusie besprak, laat staan nu ik hun dorpjes clear >.<

Ik zou ze eventueel de vragen willen stellen als je mij een lijstje stuurt met de nodige vragen komt alles goed ;)
 

DeletedUser30190

Guest
Jammer dat niet een lid van STNO! aan het woord is gekomen. Nu is het een beetje een eenzijdig verhaal. Wel leuk om te lezen.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat niet een lid van STNO! aan het woord is gekomen. Nu is het een beetje een eenzijdig verhaal. Wel leuk om te lezen.

Het zijn nou eenmaal niet de makkelijkste spelers om te interviewen. Bij het vorige artikel (de stam STNO! rondom die fusie) werd ik al doorverwezen door deleiding naar andere leden en moest ik eerst een verklaring afleggen van 2 pagina's. laat staan nu in hun dorpjes clear :confused:
 

DeletedUser40402

Guest
Het zijn nou eenmaal niet de makkelijkste spelers om te interviewen. Bij het vorige artikel (de stam STNO! rondom die fusie) werd ik al doorverwezen door deleiding naar andere leden en moest ik eerst een verklaring afleggen van 2 pagina's. laat staan nu in hun dorpjes clear :confused:

Maar je hebt het gevraagd? Zoja, ook gewoon even in je artikel vermelden dat de stam niet wenste in te gaan op je vragen.
 

DeletedUser

Guest
Maar je hebt het gevraagd? Zoja, ook gewoon even in je artikel vermelden dat de stam niet wenste in te gaan op je vragen.

Dit ook om scheve gezichten elders over de wereld richting jou te krijgen killercookie.
 

DeletedUser52174

Guest
Leuk stukje, inderdaad jammer dat STNO! niet wilde reageren en het was indd beter geweest om te vermelden dat ze er niet op wilde reageren. Het intervieuw met Conducted was ook leuk, ik wist niet dat Conducted ook geintervieuwd zou worden:p
 
Reactiescore
57
Leuk stukje, inderdaad jammer dat STNO! niet wilde reageren en het was indd beter geweest om te vermelden dat ze er niet op wilde reageren. Het intervieuw met Conducted was ook leuk, ik wist niet dat Conducted ook geintervieuwd zou worden:p

:eek:

Dat wist je wel....
 

DeletedUser

Guest
Blij dat er weer een reporter is, goed artikel over STNO! & Sick. cookieee ;).
 

DeletedUser24056

Guest
Algemeen Forum -> (Dat gedeelte boven het Wereldengedeelte) Community -> Tribalwars Weekblad -> Juiste topique -> Linkje richting weekblad.

Lezen maar.
 
Bovenaan