W20 in TWW

DeletedUser

Guest
hmmm, ik kreeg altijd een Pm dat het TWW er was maar dat is er nu niet meer!!??
 

DeletedUser53396

Guest
hmmm, ik kreeg altijd een Pm dat het TWW er was maar dat is er nu niet meer!!??

Gewoon op het AF zoeken, die pm's komen meestal toch pas op vrijdag ofzo, als ze al gestuurd worden :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hopelijk dan ook zijn beweegredenen want daar ben ik wel benieuwd naar :p
 

DeletedUser

Guest
Is het nou serieus zo voorspelbaar dat ik daar een artikel over wil schrijven o_O?
 

DeletedUser

Guest
...Je zegt zelf in andere topics dat he de leiding van /Dome en BWR gaat interviewen dus ja, dan is het vrij voorspelbaar.

Als je goed kijkt zie je dat deze post een stukkie eerder is gepost dan die andere waarbij ik het meld ;)
 

DeletedUser40402

Guest
hmmm, heb het gevoel dat hoe langer je schrijft, hoe meer je interviews het begint over te nemen van wat jij echt schrijft. Dan vooral bij het 1e artikel. Zone X artikel is normaal dat het hoofdzakelijk interview is, maar bij The V. artikel vind ik toch dat er te weinig zelf geschreven is. Een interview moet aanvullend zijn, niet dragend imo.
 

DeletedUser58558

Guest
Ik wil Killer Cookie complimenteren met zijn 3 artikels deze week :D!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil Killer Cookie complimenteren met zijn 3 artikels deze maand :D!

Dankje, deze week neem ik aan ;)

@Glenn, heb je gelijk in. Het artikel van The V. kreeg ik alle info en antwoorden etc. pas maandag rond 5-6 uur. Toen nog snel in elkaar gezet. Ik zou ook eigenlijk maar 2 artikelen doen deze week maar deze kwam er nog bij.

Maar ik zal er de volgende keer op letten ^^
 

DeletedUser24056

Guest
Beter zou je dan een weekje wachten met het artikel. Dat is vaak wel een lastige beslissing, maar het komt de kwaliteit van het artikel wel ten goede. Natuurlijk zit je dan met of je informatie nog wel actueel is, want er kan zomaar eens uitgave wegvallen, maar een uitgebreider overzicht is beter.

Het artikel over The V vind ik eigenlijk wel sterk. Het artikel over Zone wat minder, maar dat vind ik niet eens jouw schuld. Dat vind ik vooral komen doordat ik het idee heb dat vooral Zone X de werkelijke redenen achterhoudt, en ook Jonnie niet helemaal oprecht overkomt. Het is niet het artikel waarin 'de openbaring van de geheimen' in stonden, en dat verwachtte ik wel, vandaar. Let wel, inderdaad, op dat je niet gaat interviewen om te interviewen en dat die interviews de reden van het schrijven worden.

Vergeef me mijn gezeur maar weer. Ik heb de artikelen met plezier gelezen.
 

DeletedUser

Guest
Beter zou je dan een weekje wachten met het artikel. Dat is vaak wel een lastige beslissing, maar het komt de kwaliteit van het artikel wel ten goede. Natuurlijk zit je dan met of je informatie nog wel actueel is, want er kan zomaar eens uitgave wegvallen, maar een uitgebreider overzicht is beter.

Het artikel over The V vind ik eigenlijk wel sterk. Het artikel over Zone wat minder, maar dat vind ik niet eens jouw schuld. Dat vind ik vooral komen doordat ik het idee heb dat vooral Zone X de werkelijke redenen achterhoudt, en ook Jonnie niet helemaal oprecht overkomt. Het is niet het artikel waarin 'de openbaring van de geheimen' in stonden, en dat verwachtte ik wel, vandaar. Let wel, inderdaad, op dat je niet gaat interviewen om te interviewen en dat die interviews de reden van het schrijven worden.

Vergeef me mijn gezeur maar weer. Ik heb de artikelen met plezier gelezen.

Achja.
Vond het zo wat om in het TWW te vertellen hoe een stamleiding bvb achter je rug om lult, hoe BG's een spikeplan tegen je op willen zetten, etc etc.
Heb er na het lezen van het TWW opeens wat minder moeite mee :)
 

DeletedUser50540

Guest
Achja.
Vond het zo wat om in het TWW te vertellen hoe een stamleiding bvb achter je rug om lult, hoe BG's een spikeplan tegen je op willen zetten, etc etc.
Heb er na het lezen van het TWW opeens wat minder moeite mee :)

Gast volgens mij hebben wij gesproken en was het overduidelijk dat het stukje stamleiding achter je rug om lullen niet waar was..

blijf vooral dit soort onzin uitkramen, dacht dat wij duidelijk gesproken hadden.
ben geen persoon die over zijn stamgenoten lult alles behalve

als je dat blijft denken ben je mijn respect kwijt, had wel beter verwacht van jou kant..
 
Bovenaan