[w2] zelfmoord van troepen.

DeletedUser880

Guest
Hm, Ik bedoel in een functie van afbreken. tus van 8000 bijl naar 7999,....

maar dan met je overtollige troepen.
 

DeletedUser

Guest
als je een bijl te veel hebt, kun je met 1 bijl gewoon een dorp van jezelf of een dorp van iemand in de buurt aanvallen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het kunnen vernietigen van troepen zou misschien een wens kunnen zijn om ruimte te creeren voor het uipgraden van een gebouwlevel omdat de boerderij al vol is en je niet de tijd hebt om een nieuwe te bouwen.

Je zou het misschien kunnen gebruiken als een extra level voor de verzamelplaats. Het afbreken zou dan wel niet kosteloos mogen.
 
Reactiescore
276
Of een compleet nieuw gebouw.

Bouw Galg (Level 1)
De Galg kan worden gebruikt om je eigen troepen bruut te vermoorden. Hoe hoger het level van je galg, hoe sneller je troepen kunt afmaken.

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zolang het maar niet te veel troepen per uur zijn.
Anders wordt het veel te makkelijk.
Maar het zal wel het probleem oplossen van te veel troepen.
Dat je anders bv. LVL 20 hoofdgebouw daarvoor moet hebben of iets omdat het anders veel te snel kan gebouwt worden.
 

DeletedUser

Guest
"een mini massagraf. waar al die popptejes in springen dan?"
 

DeletedUser

Guest
Of dat je soldaten pas kan ontslaan na ??? dagen dienst.
Dan kan er nooit heelveel tergelijk worden ontslaan.

Of dat je er max per dag zoveel mag ontslaan.
Dat er dan wel een appart gebouw voor wordt gemaakt, anders kan je je makelijk vergissen bij trage server.
 

DeletedUser

Guest
"of je kan een huurmoordenaar huren voor een bepaalde prijs. je ziet niks. maar ze verdwijnen gewoon. hoe duurder de troepen zijn hoe duurder het vermoorden ervan. of natuurlijk de stop, minnimassagraf, of ontslaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook van mening dat deze regel tot weinig (niks) dient.

Als je verlaten dorpen wilt farmen moet je minimum zoveel van je off erheen sturen. Op wat slaagt dat nu???

Maar om een oplossing voor het doen verdwijnen van je legers ben ik eerder voor het voorstel van de galg :p

Mvg,

Ironclaw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ok alle voorstellen voor opruimen legers.:

-huurmoordenaar
-minimassagraf
-galg
-ontslaan
 

DeletedUser1165

Guest
ontslaan lijkt mij dan het beste, da's het minst geweldadig en het komt ook wel een klein beetje overeen met de realiteit :rolleyes:

gewoon dat je ergens een knop ontslaan hebt in je verzamelplaats waar je de legers in kan voeren ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar dat je dan wel maar een maximum per dag mag verweideren.
Niet te veel omdat:
Het is anders te makkelijk.
Anders kan je veel te snel als je veel grondstoffen hebt gewoon: ik val aan:
aanval bouwen.
Ik word aangevallen: alle aanval weg -> nu direct verdediging.
Als iemand je vakantievervanger is die je account omzeep helpt (gebeurt bij vele)
 
Reactiescore
276
Het moet er helemaal niet inkomen. Weer noobjeshulp erbij? Gewoon naar een verlaten dorp sturen en aanvallen.
 
Bovenaan