[w2] zelfmoord van troepen.

DeletedUser

Guest
Dan heb je gewoon een probleem. :D
Dan breek je maar onnodige gebouwen af, die alleen voor punten dienen.
 

DeletedUser

Guest
Dan val je gewoon een vijand aan.
Of een dorp dat je wilt overnemen.
 

DeletedUser

Guest
je zet ergens al je Zware cavalerie neer je valt je zelf vervolgens met je speertjes aan 20speertjes dood per 1 paartje simpeler kan niet
 

DeletedUser

Guest
het was even zoeken naar een thread met dit onderwerp, maar dat scheelt het opnieuw starten ervan ;)

Bij deze zou ik graag nogmaals willen vragen om de minimumtroepenregel in (een) volgende wereld(en) niet in te voeren. Niet alleen omdat het dan makkelijker is om troepen te verwijderen, maar ook omdat je dan nep-aanvallen kan sturen die het spel veel interesanter maken.

Nu is namelijk zo dat je van iedere aanval die gestuurd wordt zeker weet dat het ook daadwerkelijk een aanval is en afhankelijk van de snelheid weet je dan ook of het scouts zijn, of een echte nuke. In de Engelse server bestaat deze regel al lang niet meer (is er bij mijn weten nooit geweest) en daarom kun je als speler ook 1000 aanvallen binnen zien komen en dan is het dus gaan kijken naar hoe die aanvallen georganiseerd zijn om te kiezen waartegen je gaat verdedigen. Hierbij komt veel meer verschillende vormen van tactiek kijken en dat vind ik in ieder geval heel leuk. Ik hoop dat dit ingevoerd kan worden en dat mensen het met mij eens zijn.
 

DeletedUser

Guest
wel handig maar er zijn ook andere manieren doe gewoon kamikaze aanval op iemand met zeer veel punten

je loopt dan wel het risico plat geedeld te worden
 

DeletedUser

Guest
Minimum troepenregel blijft op elke wereld, omdat de wereld dan minder 'load' te verwerken krijgt. Als die 500 aanvallen of 50000 moet verwerken kan echt secondes tot minuten schelen. En de servers zijn al vaak sloom.
 

DeletedUser

Guest
@ Topic: Gewoon troepen ter ondersteuning zetten in een barbarendorp en het (laten) aanvallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
12 mei 2007

Zozo jullie zijn weer zeer up to date bezig.
 

DeletedUser

Guest
het ging mij, zoals je kunt lezen in mijn post, niet om de zelfdoding van troepen (waar het uiteraard wel handig voor zou zijn) maar vooral om het kunnen sturen van die duizenden aanvallen. Een beetje verwarring in de oorlog enzo...

@ burning-M: bedankt voor je respons, denk je dat ze de servers daar niet op kunnen aanpassen? De verwijdering van die regel zou het spel veel leuker maken, aangezien je niet meer makkelijk kan zien wat een aanvallende speler van plan is

@ TM is back: lees mijn post, ik heb bewust deze weer even naar boven gehaald ;)
 

DeletedUser

Guest
@ TM is back: lees mijn post, ik heb bewust deze weer even naar boven gehaald ;)

Het topic is niet voor niets zo oud. Er is in die bijna anderhalf jaar niets veranderd omtrend dit dus dan hoef je het niet te heropenen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een prachtidee! Zo heb ik ergens een VV en die heet 3000 verkenners per dorp. Ja dag! Probeer die maar eens dood te lopen ze geraken er altijd door :(

Ze "ontslaan" zou dan wel hééél erg handig zijn.
Van mij mag er iets aan vast hangen van prijs, bijvoorbeeld de helft van wat ze kosten of zo? (hoewel dat mss wat veel is :S)
 

DeletedUser14635

Guest
laat je eigen scouts gwn doodlopen op jouw scouts , en andere troepen , dump die gewoon bij de eerste beste irritante speler in de buurt :)
wie weet krijg je dan nog leuke smeekbedes en kan je deze op forum plaatsen :) dubbel fun
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit idee maar niets. Klinkt niet helemaal "natuurlijk" om het zo maar te zeggen. Het zou behoorlijk vervelend zijn als je misclickt en eventjes 8000 Bijltjes wegtoverd.

En boven staan ook een aantal goede alternatieven. Het werkt niet evengoed, maar het moet ook niet allemaal te makkelijk worden, naar mijn mening.

doe het net als bij de gebouwen,
dat ze de recuteer tijd weer afgebroken worden,
net als bij hoofdgebouw.
 
Bovenaan