[w2] Bb & B

Reactiescore
276
Ik begin attagis sowiesow als een agressief poster te zien. Wie is voor en wie is tegen attagis?

Dit is idd een rare vraag. Attagis is hier wel al een tijdje langer dan jij dus als Attagis een agresief poster was geweest hadden we dat hier allang opgemerkt. Dat was gewoon één rare post, net als jouw post nu.
 

DeletedUser880

Guest
Ja ik verontschuldig me voor die post, maar ik stel die drie vragen omdat ze op hetzelfde neerkomen : Kan je wel lezen? (het gaat niet om die yey).

Ik wilde hier duidelijk maken dat boogschutter te veel hout kost en het zou moeten omgezet worden naar leem, en dat omdat boogschutter zoveel hout kost, ik ook bijna geen speerwerpers meer maak.

Dan komt mystzombie hier posten maak gewoon speer + boog + zwaard.
Als hij zijn mening gaf over iets waarvan hij iets afwist en niet gewoon de laaste 10 posts gelezen zou hebben zou ik niet zo 'aggresief' gereageerd hebben.

Mystzombie verontschuldig mij, maar post alleen als je goed weet waarover je het hebt. Je had wel goede bedoelingen.

Ik begin attagis sowiesow als een agressief poster te zien. Wie is voor en wie is tegen attagis?

Ik vind eigenlijk niet dat jij me moet beoordelen, Terwijl jij zelfs met die post 'aggresiever' bent. Jij zit alle topics af te gaan en zit overal wat te posten of flamen. Ik hoop dat je de kdeb weg opgaat en niet die van stefaan1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1165

Guest
Ik wilde hier duidelijk maken dat boogschutter te veel hout kost en het zou moeten omgezet worden naar leem, en dat omdat boogschutter zoveel hout kost, ik ook bijna geen speerwerpers meer maak.

ok, sorry als je het niet goed begrijpt: ik maak speer + boog + zwaard omdat ik de markt gebruik. soms helpt dat :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ps. kleine tip: als iedereen hout wil, ga dan meer maken dan je zelf nodig hebt om het overschot met een héél erg leuke verhouding te verhandelen.

Mijn Houthakkers zijn al uitgemaxed.. Leem ook en Ijzer helemaal.
 

DeletedUser

Guest
oke en nu op houden er over. het word toch niet goed koper, en het is vrij veel off topic aan het gaan nu,
ontopic of slotje 1 van beide
 

DeletedUser343

Guest
wat bedoel je met 50>?

Meer dan 50 verschil dus:
- 1000 hout voor 1050 leem?
Meer dan 50% verschil dus:
- 1000 hout voor 1500 leem?
Meer dan 50x dus:
- 1000 hout voor 50000 leem?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser880

Guest
Dit bedoel ik.


74poster3001dr9.jpg
 

DeletedUser609

Guest
Robin 17 is vanaf nu de grootste N00B die ik ooit heb gezien
1) je kunt geen 5.000.000 versturen
2) Niemand neemt die aanbieding aan
3) Je zet jezelf voor schut
 

DeletedUser

Guest
Robin 17 is vanaf nu de grootste N00B die ik ooit heb gezien
1) je kunt geen 5.000.000 versturen
2) Niemand neemt die aanbieding aan
3) Je zet jezelf voor schut

je hebt dan wel veel grote noobs. dit is een vaak voorkomende aanbieding. kijk maar eens bij je markt en sorteer op alles groter dan 10.
 
Reactiescore
276
Is nog een bug ook, je kan nooit 5 mio versturen :), zouden ze moeten maken dat je alleen maar 235.000 kan vragen/bieden.

Hoewel ik soms ook dit soort aanbiedingen maak. Handig als de opslagplaats volzit :)

Edit - Ik vind het ook wel leuk dat je deze aanbiedingen krijgt als je "1e+18" invult in het hokje :)
 

DeletedUser1200

Guest
BB of bereden boogschutters.

Zij zijn een sleutel - unit om verdediging te vernietigen, maar hun kostprijs slaagt op niets. Zij hebben geen goede balns in het spel, tesamen met de gewone boogschutters.

Bijl kost 60 hout., 30 leem , 40 ijzer
LC kost 125 hout, 100 leem, 250 ijzer.

Dus bijl kost voor het overgrote deel hout, en LC kost meer ijzer, allebei kosten ze weinig leem.

Deze bedragen vielen nog mee , maar met de komst van de BB en de boogschutter werd het teveel uit balans gebracht.

boogschutter kost 100 hout 30 leem en 60 ijzer
bereden boogschutter kost 250 hout 100 leem en 150 ijzer.

Ik maak gewoon geen BB want met het maken van bijl en LC kom ik uit op dit soort grondstoffen in een aanvals dorp
: 10000 hout 120000 leem 40000 ijzer..

in een verdedigend dorp.. maak ik enorm veel zwaard en een deel boogschutters, aan Speer kom ik gewoon niet toe omdat de boogschutters te veel hout opslorpen.


Ik vraag nu aan jullie laat BB en B meer leem kosten en minde hout.

gewoon omdraaien zou volstaan.
Dus BB 100 hout 250 leem en 150 ijzer.
B kost 30 hout 100 leem en 60 ijzer.

Ik denk dat dit niet gaat gebeuren omdat het gewoon niet realischtiesche is. ik bedoel de bogen worden volgens mij van hout gemaakt. De pijlen hebben een ijzeren neus. Maar ik kan niks bedenk waar leem vor nodig is. Dus ik vind het al raar dat je leem moet betalen voor boogschutters.
 

DeletedUser880

Guest
Denk je dat een katapult 400 leem nodig heeft ofzo? (ER ZIJNNIET EENS VERHOUDIGEN). Aub laat boogschutters en bb toch leem kosten.
 

DeletedUser1165

Guest
Denk je dat een katapult 400 leem nodig heeft ofzo? (ER ZIJNNIET EENS VERHOUDIGEN). Aub laat boogschutters en bb toch leem kosten.

leem is nodig voor gebouwen, ijzer en hout voor legers. live with it.
 

DeletedUser916

Guest
Boogschutters en BB zijn de elitetroepen in deze versie.


Het is logis dat boogschutters veel grondstoffen kosten. Ze maken zowel paardjes als bijlmannetjes af. een verdedegingsdorpje dorpje met de juiste verhoudingen en boogjes, kan 2 Volledige aanvalsdorpjes aan (en dit de sterkste combinatie die er bestaat)! Dan is het toch logis dat boogjes hard to get zijn niet?

1000 bereden boogjes kan met muur lvl 20, 11Kboogschutters doden! Dus het is toch logis dat deze ook veel kosten en hard to get zijn?

Wnr je het spel een beetje goed aanpakt dan ga je geen houtprobleem hebben!

De prijs van boogschutters is dus wel goed. Bereden boogjes heb je meestal niet nodig in een aanval op iemand, deze zijn immers enkel nodig tegen boogschutters en de meeste mensen maken deze zelf niet.

Wel ben ik eens met het leemprobleem. Mensen hebben een gygantische overschot leem. Normaal gesproken wordt leem gebruikt voor gebouwen, Edelmannen. Daarom zouden de goudmunten meer leem en mss minder hout moeten kosten. Iets van een 20k-40K-25k.
 

DeletedUser880

Guest
Wel ben ik eens met het leemprobleem. Mensen hebben een gygantische overschot leem. Normaal gesproken wordt leem gebruikt voor gebouwen, Edelmannen. Daarom zouden de goudmunten meer leem en mss minder hout moeten kosten. Iets van een 20k-40K-25k.

Mee eens, er moet gewoon een manier komen om van je leem af te geraken..
 
Bovenaan