[w2] Bb & B

DeletedUser343

Guest
maar aangezien iedereen leem kwijt wil is het daar niet zo handig :)
 
Reactiescore
276
Wel ben ik eens met het leemprobleem. Mensen hebben een gygantische overschot leem. Normaal gesproken wordt leem gebruikt voor gebouwen, Edelmannen. Daarom zouden de goudmunten meer leem en mss minder hout moeten kosten. Iets van een 20k-40K-25k.

Mee eens. Maar al het andere in dit topic vind ik echt gezeur.
 

DeletedUser

Guest
ik ben daar ook wel mee eens, het werkt soms beetje lastig als je tekort aan hout hebt, hoeveel zal de ruilprijs wel niet worden wanneer het zo blijft doorgaan?:s

4000 leem voor 200 hout?:p
 
Reactiescore
276
Houd toch eens op met dit gezeur. Als je niet met je spullen om kunt gaan ben je noob. Je hoort mij toch ook niet de hele tijd zeiken.

Als je niet slim genoeg bent om met je spullen om te gaan in deze nieuwe balans, train dan gewoon helemaal geen B/BB's en blijf bij Speren/Zwaarden. Zeikerds.
 

DeletedUser916

Guest
:D Jep!

Speer en zwaard is immers ook niet zo slecht ze ;) Boogjes maken je leger enkel nog wat sterker maar in princiepe zijn speer en zwaard goede verdedegingstroepen.

Welja ik alvast maak wel boogjes maarja niet iedereen kan dit he :p
 

DeletedUser

Guest
ik vind de bogen ook wel duur, maar dat kan me geen bal schelen, ik maak ze gwoon
 

DeletedUser976

Guest
Houd toch eens op met dit gezeur. Als je niet met je spullen om kunt gaan ben je noob. Je hoort mij toch ook niet de hele tijd zeiken.

Als je niet slim genoeg bent om met je spullen om te gaan in deze nieuwe balans, train dan gewoon helemaal geen B/BB's en blijf bij Speren/Zwaarden. Zeikerds.

waarom ben je zo kritisch, het is gewoon zo dat is een feit.

Als je de markt opgaat en je bied hout staan ze er voor 500 1000 in, dit is niet voor niet. En stel dat je ze niet zou maken dan ben jij de noob, niet andersom.
 

DeletedUser880

Guest
Er moet gewoon een manier komen om van het overtollige leem af te geraken.
 

DeletedUser343

Guest
waarom ben je zo kritisch, het is gewoon zo dat is een feit.

Als je de markt opgaat en je bied hout staan ze er voor 500 1000 in, dit is niet voor niet. En stel dat je ze niet zou maken dan ben jij de noob, niet andersom.

Er is genoeg hout om een goede balans te vinden tussen je troepen, gebouwen en adels!
Ik denk dat je je tactiek moet aanpassen en niet het spel als het jou niet lukt.
Als mij en Ragey het lukt (zelfde stam maar andere tactiek) moet het de rest toch ook lukken.
 
Reactiescore
276
waarom ben je zo kritisch, het is gewoon zo dat is een feit.

Als je de markt opgaat en je bied hout staan ze er voor 500 1000 in, dit is niet voor niet. En stel dat je ze niet zou maken dan ben jij de noob, niet andersom.

Dus je bedoelt hiermee dat als ik met mijn spullen rond kan komen zonder enige problemen dat ik dan een noob ben? Want in dat geval zal ik dat maar opvatten als compliment.

En hout is misschien wel meer waard, maar misschien voegt dat, zoals ik ook al heb gezegd, juist wel iets toe. Net als in de echte wereld is Goud ook meer waard dan Zilver. Dus misschien geeft dit TW wel een leuke economische wending. Ik heb er in ieder geval geen last van, dus van mij mogen ze het zo laten :)
 

DeletedUser916

Guest
Mja, het zal allemaal wel beter gaan als je bv: 25munten moet betalen voor een edelman.

Dan heb je met andere wooren 75K hout "over". het probleem van te weinig hout zal dan opgelost zijn ;)

Ook ga je verdedeginsdorpjes hebben die klaar zijn. Daar ga je dus geen hout meer aan verliezen enkel aan winnen (omdat die coins slaagt of gebouwen van andere dorpjes aanmaken)
 

DeletedUser343

Guest
bij 25 munten heb je toch maar 50k hout meer dan leem over?
tenminste bij mij kosten de muntjes 28000 hout en 30000 leem....
 

DeletedUser916

Guest
Jep sorry 50K.

Janee. Je verdedeging kost extreem veel hout, ja bereden boogjes kosten ook hout maar daar moet je niet veel van hebben. als de kosten van je boogschutters in dorpjes wegvallen, dan ga je daar hout meer produceren dan leem.

Dit omda je dan in een afgewerkt dorpje je ga bezighouden met:
Munten slaan (28Khout, 30Kleem)
grondstoffen versturen naar andere dorpjes voor gebouwen (kost ook meer leem)

Als je al je leem zou wegwerken dan, dan ga je in elk afgewerkt dorpje hout hebben, deze kan je versturen naar je andere dorpjes en het houtprobleem is opgelost.
 
Bovenaan